2024-11-26, 11:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Thomas hjälper bebisen ännu en gång alltså. Var fan är Skabbelinas familj?

Dra inte utomlands om du inte har pengar!

Hade det varit min dotter så hade jag varit en hök mamma och försökt få bort min dotter från en sån relation, men dom orkar kanske inte, dom betalade ju inte ens taxi åt henne när dom kom från Spanien de fick ju Jocke göra.
Citera
2024-11-26, 11:42
Medlem
Citat:
För Skabbe är vidrig och ska inte komma undan. Hade han inte hållt på mot Rask i 1.5 år hade jag inte brytt mig så mkt.
Då förstår jag. Ja han sa liknande saker som att Rask är en arbetslös nolla om jag minns det rätt.
Citera
2024-11-26, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Dessutom hade hon sprungit runt och skrikit ”jag behöver ingen medicin” och sparkat sönder teven.

Det är inte första tv:n hon har förstört.

Så otroligt jävla dumt beteende! Varför liksom?

Hon verkar ju helt frisk, not.

Det är inte ett bra ställe för ett barn att vara. Det är då ett som är säkert.
Citera
2024-11-26, 11:47
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det där är helt otroligt. Han bara låtsas som inget har hänt. Han tjatar på om pengar som vanligt om än något mer dämpad.

Han kommer att falla hårt den dagen han får möta sitt agerande. Kanske för första gången i sitt liv kommer han få stå till svars.

Hans största fall kommer bli att pappa inte kan hjälpa honom inne på Kumla. Iaf begränsat. Inga gråtande samtal sömnlösa nätter, be om pengar till kiosken, ringa och gråta över det begränsade gymmet osv. Skabbes samtal hem från Kumla kommer nog mest bestå av att de får högläsa ur denna tråden till honom.
Citera
2024-11-26, 11:49
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Dessutom hade hon sprungit runt och skrikit ”jag behöver ingen medicin” och sparkat sönder teven.

Hahahaha va? WTF! Var finns detta? Måste se!
Citera
2024-11-26, 11:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det är inte första tv:n hon har förstört.

Så otroligt jävla dumt beteende! Varför liksom?

Hon verkar ju helt frisk, not.

Det är inte ett bra ställe för ett barn att vara. Det är då ett som är säkert.

Nej ett barn ska absolut inte vara i närheten av två människor som har så lätt för att bråka, slå sönder saker och skriker samt våldet mot varandra.

Det är inte ett friskt beteende.
Citera
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Hade det varit min dotter så hade jag varit en hök mamma och försökt få bort min dotter från en sån relation, men dom orkar kanske inte, dom betalade ju inte ens taxi åt henne när dom kom från Spanien de fick ju Jocke göra.

Jag hade som pappa åkt hämtat hem dottern satt henne i kloster och tagit ett snack med Skabbe så han för all framtid hade pissat på sig om vi var i samma kommun.
Citera
Medlem
Citat:
Hans största fall kommer bli att pappa inte kan hjälpa honom inne på Kumla. Iaf begränsat. Inga gråtande samtal sömnlösa nätter, be om pengar till kiosken, ringa och gråta över det begränsade gymmet osv. Skabbes samtal hem från Kumla kommer nog mest bestå av att de får högläsa ur denna tråden till honom.

Fast han bryr sig inte om denna tråden har jag läst, vilket naturligtvis inte är sant.

Ja han kommer att få ett uppvaknande som heter duga.

Inte ens vissa användare här kommer inte kunna hjälpa honom där.
Citera
2024-11-26, 11:53
Avslutad
Citat:
Hahahaha va? WTF! Var finns detta? Måste se!

Lyssna på Jocke & Jonnas senaste podd avsnitt där dom berättar om den natten.
Citera
2024-11-26, 11:53
Medlem
Citat:

Haha från Kumla, vad får dig att tro att dom offrar en fin plats på Kumla till han?

Tror du verkligen han är yrkeskriminell?

Lutar väll tyvärr mer enligt mig som att samhället får nöja sig med att ta hans pengar, för dom vill/kan inte åtala han för några grövre brott.
Citera
2024-11-26, 11:55
Avslutad
Citat:
Jag hade som pappa åkt hämtat hem dottern satt henne i kloster och tagit ett snack med Skabbe så han för all framtid hade pissat på sig om vi var i samma kommun.

Ja men exakt, men det måste ju vara så att dom inte orkar med tanke på att dom inte tar henne därifrån.
Citera
2024-11-26, 11:58
Medlem
Citat:

De har nog varit med om mycket kaos kring henne så de orkar inget mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in