2024-11-25, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Enig med dig. Det finns gott, dokumenterat underlag för att LVMa henne sedan länge.

Begriper faktiskt inte varför soc i Huddinge ställt sig så passiva kring just LVM.

De flesta kommuner har en otroligt hög tröskel för LVM. På nivån "inte förrän personen ligger utslagen i sin egen avföring" ungefär. Tyvärr.

Pia är långt ifrån LVM, och tyvärr även LPT om ingen plötslig,kraftig försämring sker. Och det är ju möjligt avseende det psykiska.
Citera
2024-11-25, 22:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Minimalisma
De flesta kommuner har en otroligt hög tröskel för LVM. På nivån "inte förrän personen ligger utslagen i sin egen avföring" ungefär. Tyvärr.

Pia är långt ifrån LVM, och tyvärr även LPT om ingen plötslig,kraftig försämring sker. Och det är ju möjligt avseende det psykiska.

Det ska ju inte kunna användas lättvindigt, såklart, men tittar man på konsekvenserna Ps missbruk haft på hennes liv och hennes oförmåga till sjukdomsinsikt så är det nog inte så långt bort ändå.
Citera
2024-11-25, 22:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Kvällens ämne verkar vara tvångsvård. Här har vi ett klipp från Pias tvångsomhändertagande 2023:

https://www.youtube.com/watch?v=9c1UE4YC4nM

Juuuust det, hade helt glömt den förbannade ytterdörren som polisen sågade/borrade upp och att hon inte hade något lås på sin ytterdörr i flera månader efteråt.
Citera
2024-11-25, 23:00
Medlem
Skatten-i-skatboets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Håll käften, du har ändå ingen talan. Din jävla betacuck, hem och föd barn med dig!

För att hålla mig till ämnet:
Jag hoppas att det går åt helvete för kärringen på julafton.

Jääävvvlllar vad du bitchar! Allt du har att komma med är korta och ofta felaktiga, fittiga kommentarer. Du bidrar inte med skit i tråden och varje gång man ser ditt namn suckar man högt. Bra uttryckt av annan i tråden - du bara spyr galla.

Vem bryr sig var hon spenderar julen? Dina upprepade frågor är töntiga in i helvete. Du tror att du är rolig men allt man känner för dig är hat. Det hålls genuina, intressanta konversationer i tråden nu, gällande hennes psykiska ohälsa och hennes långa historia av problematik. Du besudlar med dina skitinlägg.
Citera
2024-11-25, 23:18
Medlem
RobieBwois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Juuuust det, hade helt glömt den förbannade ytterdörren som polisen sågade/borrade upp och att hon inte hade något lås på sin ytterdörr i flera månader efteråt.

Haha ja, det var väl ett snöre hon hade eller något...
Citera
2024-11-25, 23:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Du verkar ha psykiska problem. Antastade din farbror dig när du var liten kanske? Eller kan det vara så att han inte gjorde det, men att du ville det? Du ska hålla munnen stängd och låta dom vuxna få tala nu, så kan du gå tillbaka till barnbordet. Lilla vän!

FÖR ATT HÅLLA MIG TILL ÄMNET:
Vart tror du Pia är ikväll då? Fyllecell, härbärge eller hos Hasse kanske?

Du projicerar. Med andra ord är det du som fått snaska farbrors balle.
Håll bara käften nu så du slipper skämma ut dig ännu mer.

Som föregående skribent skrev, man suckar bara högt när ditt namn kommer upp och skitar ner hela tråden.
Det är såna som dig man är orolig för att Gräddis springer på en mörk kväll i en gränd.
Citera
2024-11-26, 01:19
Medlem
Lillprinsessans avatar
Nu har hon en story uppe där hon säger att hon tagit/tar en paus ifrån tiktokandet, har tak över huvudet och är på en hemlig plats. Att hon inte tänker avslöja vart hon är är hon väldigt tydlig med.
Har sett 2 skräckfilmer och druckit lite vin.

Känslan säger hotell av något slag och det får mig att tro er som skriver att pengarna från lägenheten trillat in redan.
Citera
2024-11-26, 01:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Nu har hon en story uppe där hon säger att hon tagit/tar en paus ifrån tiktokandet, har tak över huvudet och är på en hemlig plats. Att hon inte tänker avslöja vart hon är är hon väldigt tydlig med.

Känslan säger hotell av något slag och det får mig att tro er som skriver att pengarna från lägenheten trillat in redan.

Jag såg den precis. Hon brukar sällan vara hemlig med vart hon befinner sig, så min första tanke var hos Hassan. Men det ekade i rummet så du kan ha rätt i att hon tagit in på hotell. Dock tror jag hon hade lajvat mer i brist på sällskap om hon var på hotell.. Hassan kanske har krävt att hon inte lajvar om hon är hos honom?
Citera
2024-11-26, 01:34
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Jag såg den precis. Hon brukar sällan vara hemlig med vart hon befinner sig, så min första tanke var hos Hassan. Men det ekade i rummet så du kan ha rätt i att hon tagit in på hotell. Dock tror jag hon hade lajvat mer i brist på sällskap om hon var på hotell.. Hassan kanske har krävt att hon inte lajvar om hon är hos honom?
Svårt att tro att Hassan kommer komma tillbaks i bilden faktiskt.. Tror han ledsnade rejält där sista kvällen så hennes broar är nog brända där.
Ja du har helt rätt i att hon borde uppdaterat mer om hotell. Tänkte mest att hon ju de andra nätterna hemma hos folk har uppdaterat. Nu inga uppdateringar och hon har suttit och kollat på film. Min första tanke bara va att det gör man väl inte när man är hos/med någon. Men såklart är ju det helt möjligt också.
Citera
2024-11-26, 04:24
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan

Tror också hotel. Hon har blivit sådär hemlig av sig och vill att vi skall bli nyfikna vart hon befinner sig. Mystiken tätnar 🍿🍿🍿

Hon kommer nog prata om allt längre fram.

När hon skulle sova ute skulle hon inte heller avslöja plats. Dagen efter sa hon plats.
Citera
2024-11-26, 06:25
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Skulle inte förvåna om hon är hos Hassan, hon talade om honom igår.

Det känns inte helt orimligt tyvärr.
Citera
2024-11-26, 07:13
Medlem
Ang senaste storyn var min första tanke att hon var tillbaka hos Hassan. Inte en chans att hon vart sådär nöjd om hon blivit tvungen att betala, för sina egna pengar, för ett hotellrum Men vi får väl se, är ganska övertygad om att vi kommer få alla detaljer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in