2024-11-05, 14:02
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Pia och Hassan har kört en massa "shiiit" från Pias lägenhet...Pia har lyckats manipulera Hassan så pass, så hon har nu fått en byrålåda för sina kläder. Nu är de sambos! Yay!

Lite spännande faktiskt...hur länge tar det innan Pia börjar sätta sin signatur på Hassans boende? Pissar på golvet, skriker på fyllan, slänger grejer omkring sig?

Kanske är inte Hassan mer mänsklig, än så, att han vårdar sitt guldägg Pia tills pengarna kommer in på kontot?

Stay tuned...

Men pengarna ska hon ju skänka bort till katthemmet i Vaxholm 🙃
Citera
2024-11-05, 14:04
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Men pengarna ska hon ju skänka bort till katthemmet i Vaxholm 🙃

Det tror jag när jag ser det....
Citera
2024-11-05, 14:05
Medlem
Om Gräddpumpan skriver sig på Hassans adress så blir han aldrig av med henne.. 🎃
Citera
2024-11-05, 14:14
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Det tror jag när jag ser det....

Jodå så, lixom..😗

Hoppas f.ö att Hassan inte bara är en god Samarit utan också mänsklig, och ger henne halva räkningen för hyra/el/bredband etc.

Dessutom lär han nog behöva anlita en städfirma. För även om han verkar ordningsam och hygienisk, så är det svårt att hålla efter en sanitär olägenhet.
Citera
2024-11-05, 14:25
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Om Gräddpumpan skriver sig på Hassans adress så blir han aldrig av med henne.. 🎃

Låt oss se om Hassan är en smart gubbe, eller en dum gubbe..

Han har barn, berättade Pia. Som väl måste vara vuxna, då han är 70-plus.
Undrar om han har kontakt med dem, och isåfall hur de kommer att uppleva en söndagsmiddag med ” pappas nya sambo”.
Citera
2024-11-05, 14:30
Medlem
Citat:
Låt oss se om Hassan är en smart gubbe, eller en dum gubbe..

Han har barn, berättade Pia. Som väl måste vara vuxna, då han är 70-plus.
Undrar om han har kontakt med dem, och isåfall hur de kommer att uppleva en söndagsmiddag med ” pappas nya sambo”.
Om dom gillar Gräddis klädstil hon ser ut som hon har ramlat i en klädinsamlings container.
Citera
2024-11-05, 15:34
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Jodå så, lixom..😗

Hoppas f.ö att Hassan inte bara är en god Samarit utan också mänsklig, och ger henne halva räkningen för hyra/el/bredband etc.

Dessutom lär han nog behöva anlita en städfirma. För även om han verkar ordningsam och hygienisk, så är det svårt att hålla efter en sanitär olägenhet.

Med tanke på Pias historia, så tror jag att hon helt sonika anser att det är mannens avdelning att stå för fiolerna. Han får ju hela Pia, typ.

Varför ska hon betala för sig? Det har hon hittills inte gjort. Att hon blev av med lägenheten var ju för att "idioterna" ville att hon skulle betala tramsiga räkningar.

Hassan ska nog vara försiktig med att låta Pia skriva sig hos honom...än så länge är hon skriven där hon bott sedan 2019...kan hända hon vägrar att "flytta" sin adress. Hon gillar ju inte att göra sådant samhället anser att en rättskaffens medborgare ska göra...

Pia anser att andra ska göra saker åt henne, själv ska hon leva på sitt sätt. Dricka vin, pilla sig i mufflan o skita ner.
Citera
2024-11-05, 15:39
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Om dom gillar Gräddis klädstil hon ser ut som hon har ramlat i en klädinsamlings container.

Hon har väl ramlat in från någon container?
Citera
2024-11-05, 16:13
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Med tanke på Pias historia, så tror jag att hon helt sonika anser att det är mannens avdelning att stå för fiolerna. Han får ju hela Pia, typ.

Varför ska hon betala för sig? Det har hon hittills inte gjort. Att hon blev av med lägenheten var ju för att "idioterna" ville att hon skulle betala tramsiga räkningar.

Hassan ska nog vara försiktig med att låta Pia skriva sig hos honom...än så länge är hon skriven där hon bott sedan 2019...kan hända hon vägrar att "flytta" sin adress. Hon gillar ju inte att göra sådant samhället anser att en rättskaffens medborgare ska göra...

Pia anser att andra ska göra saker åt henne, själv ska hon leva på sitt sätt. Dricka vin, pilla sig i mufflan o skita ner.

Ja.. Spännande Fortsättning Följer alltså..

Men, stackars Hassangubben..
Citera
2024-11-05, 16:32
Medlem
MaeWests avatar
Då Pia påstod att hon inte hade en aning om, när hon senast måste vara ute ur lägenheten, så är jag nu bussig att upplysa henne om när: Fördelningssammanträde äger rum 2024-11-14 kl 14.00

Om den som köpt Pias lägenhet, har alla papper i ordning och är godkänd av föreningen, så är Pia mellan två bostäder efter kl.14:00 den 14 november.

Det kostar på att göra som man själv vill...
Citera
2024-11-05, 16:54
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Då Pia påstod att hon inte hade en aning om, när hon senast måste vara ute ur lägenheten, så är jag nu bussig att upplysa henne om när: Fördelningssammanträde äger rum 2024-11-14 kl 14.00

Om den som köpt Pias lägenhet, har alla papper i ordning och är godkänd av föreningen, så är Pia mellan två bostäder efter kl.14:00 den 14 november.

Det kostar på att göra som man själv vill...

Ja.. Och ” Hälsan tiger still” ..

Är det bara jag??
Som inte tycker att hon förtjänar en ” vän” som Hassan nu?

Utan borde fått klara sig själv?
Citera
2024-11-05, 16:58
Medlem
vonDys avatar
Klåda i hela kroppen! När tänker på människan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in