2024-11-25, 17:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Så hon orkade inte ens svara....

Nope, så tillgång till mat har hon nog iaf.
Citera
2024-11-25, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Jag skrev och erbjöd mig att swisha så hon åtminstone kan äta ett mål mat, hon har löst det men inte svarat. Så jag drar slutsatsen att hon inte är i behov utav pengar längre.

Hon sa ju senast igår att hon hade pengar.. Pengar är det minsta av hennes bekymmer.
Citera
2024-11-25, 17:59
Medlem
Inga uppdateringar från henne sedan igår. Kan man tro att hon sov på centralen som hon nämnde i liven där hon drack? Man hoppas ändå på att hon spårade ur och betedde sig ännu sämre än i Barkarby så polisen plockat in henne och hon blivit slussad vidare med LVM. Chansen är väl liten men ändå. Hoppet är det sista som dör!
Citera
2024-11-25, 18:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Hon sa ju senast igår att hon hade pengar.. Pengar är det minsta av hennes bekymmer.

Detta var inte igår utan några dagar sedan, när hon satt och beklagade sig över att inte ha pengar till en kaffe ens. Men hon har inte läst det jag skrev förens igår kanske.
Citera
2024-11-25, 18:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Jösses, trampade jag dig på tårna?

För att hålla mig till ämnet, dumfan:
Tror du Pia kommer fira julafton på ett härbärge i år?

Jag är less på din pissiga attityd som jag sett att du haft länge mot många, denna gången hade du det emot mig.

Jag hoppas hon kommer fira jul någonstans där hon måste nyktra till i första hand.
Citera
2024-11-25, 18:21
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Detta var inte igår utan några dagar sedan, när hon satt och beklagade sig över att inte ha pengar till en kaffe ens. Men hon har inte läst det jag skrev förens igår kanske.

Hon har pengar, men hon säger att hon inte har det för det får folk att känna att de behöver hjälpa henne med boende.
Varenda gång hon nämnt att hon inte har några pengar har hon ändå inte haft några problem med att sitta på någon bar och dricka vin köpa donken eller kaffe på 7/11 så pengar är inget problem just nu.
Citera
2024-11-25, 20:32
Medlem
Var har hon sovit de sista nätterna?
Citera
2024-11-25, 20:36
Medlem
Marcusdemortes avatar
Kan se att hon svarat på kommentarer för 9 timmar sedan. Men det är vad jag kan hitta när det kommer till livstecken. Ingen runt Centralen som kan gå och checka läget?
Citera
2024-11-25, 20:40
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fikonbuske
Var har hon sovit de sista nätterna?

Ikväll är första natten sen den 20/11 som hon inte berättat om att hon fått sovplats hos någon.
Citera
2024-11-25, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Inga uppdateringar från henne sedan igår. Kan man tro att hon sov på centralen som hon nämnde i liven där hon drack? Man hoppas ändå på att hon spårade ur och betedde sig ännu sämre än i Barkarby så polisen plockat in henne och hon blivit slussad vidare med LVM. Chansen är väl liten men ändå. Hoppet är det sista som dör!

Hon är långt ifrån att uppfylla kriterierna för LVM.
Citera
2024-11-25, 20:48
Medlem
Hon sa iaf i liven att hon tar in på hotell i nödfall om hon inte får bo hos någon, men det ska nog verkligen vara kallt för att hon ska skaka loss en krona från sina egna pengar. Men hör vi inget om att hon fått sovplats hos någon kanske hon ändå väljer att boka ett rum, vi VET att hon har möjlighet till det så det är nog ingen som behöver oroa sig. Hoppas fortfarande hon får plats i fyllecell och LVM, väldigt olustigt att hon ska utsätta någon fler ung tjej för sina vidrigheter 👹
Citera
2024-11-25, 20:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Trollar du eller är du seriös med att swisha henne?

Jag trollar inte, jag gjorde en fuling och luskade i om hon verkligen var i nöd eller inte. Som jag skrev tidigare så fick jag känslan av att hon hade fått sina pengar redan när hon hämtade ut sin post.
Så jag är inne på samma spår som jag sett att flera andra är här, dvs att hon söker sällskap genom att andra ställer upp och erbjuder henne tak över huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in