2025-04-26, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Hon ser ju redan anskrämlig ut, för att bara vara 50.

Det som fascinerar och förbryllar mig, är hur hon, så konstant, fortsätter förneka sitt förfall?

Finns många människor som tagit sig ur missbruk, utan en miljon på kontot.
Men då måste viljan finnas?

Är ju helt klart så att hon skiter i de följare som uppenbart gillar henne och oroligt uppmanar henne att söka vård.
Det tragiska är att absolut ingen IRL verkar bry sig. Hon har som det verkar ingen god vän som kommer med bilen och säger att nu jävlar Gräddis åker vi till Beroendeenheten för bedömning, hoppa in nu, du har inget val!

Hon ska ha försökt ta en vit vecka en gång tidigare som vi vet om, undrar om hon gör fler försök eller om hon super ohämmat på rutin utan att tänka efter? Tycker att hon borde må kasst av sin enorma konsumtion, men isåfall döljer hon det ju verkligen, för hon säger ju inte ett ljud om skallebank och skakningar när hon vaknar... 🤔
Citera
2025-04-26, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cullens
Men låt Gräddis göra som hon vill och det där med att shoppa kläder antar jag är ett substitut till att hon inte kunde shoppa förut p.g.a dålig ekonomi, men nu tar hon igen detta genom sitt shoppande.

Jag har varit student och haft kass ekonomi, men inte fan började jag shoppa loss som en maniac när vi blev höginkomsttagare istället. Hon har ju hållit på så här länge nu och hon verkar ha slängt (lämnat kvar) en stor klädhög i Ramiltons bagagerum , tycker du det låter normalt?
Citera
2025-04-26, 19:18
Medlem
Citat:
Hon ser ju redan anskrämlig ut, för att bara vara 50.

Det som fascinerar och förbryllar mig, är hur hon, så konstant, fortsätter förneka sitt förfall?

Finns många människor som tagit sig ur missbruk, utan en miljon på kontot.
Men då måste viljan finnas?

Hon skrev I en kommentar ang hennes fåror i ansiktet, att det kan bli så av viktnedgång, men att det kan "gå till sig". Hur fan ska det gå till utan ett ansiktslyft har hon tänkt sig, dessutom är minst 50 procent av hennes hastiga åldrande direkt kopplat till alkoholen, vem har nånsin sett en alkis med babyface? 🤔

Hon såg ju fan bra ut för 1-2 år sedan, detta är så tragiskt
Citera
2025-04-26, 19:27
Medlem
Något geni på TT föreslår att Gräddis ska jobba på restaurang i sommar. Gräddis svarar:

Absolut! Skicka DM om ni har restaurangjobb i sommar!

Alltså, det är ju lite förvånande att Gräddis har ambitioner, men en uteservering med vinflaskor framför hennes näsa måste vara det sämsta jobbet. Men det vore ju kul om en krögare erbjöd henne sommarjobb, för det skulle ju kräva att hon plötsligt höll sig nykter, skulle bli en raketavgiftning på Beroendeenheten, men jag tycker ändå hon ska avgifta sig några veckor före hon söker jobb, särskilt på en krog

Fila på CV och radera Linkedln kan hon dock börja med idag
Senast redigerad av Florman 2025-04-26 kl. 19:31.
Citera
2025-04-26, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Kanske är det så att hon inte ändrar sin LinkedIn för att hon innerst inne vill göra sig oanställningsbar.
Då är det lätt för henne att skylla sin arbetslöshet på att rekryterarna dömmer henne för den hon är eftersom hon är ju bara är "öppna och ärliga Gräddis på LinkedIn".
Och vi har ju hört från hennes förut att rekryterare diskriminerar henne för den hon är.

Hennes jobbstrategi har ju sedan ett tag varit: Den som vill ge mig ett arbete, är välkommen att höra av sig Hon körde även med den varianten idag: Skicka DM om du vill ge mig ett restaurangjobb!
(under en video där hon sitter kanonfull och tjattrar om kläder ). Det är liksom arbetsgivarna som ska anstränga sig och handplocka just henne där hon sitter i all misär, hon ska sedan bara sitta och välja och vraka bland alla erbjudanden.

Är så dumt att det blir lite komiskt
Senast redigerad av Florman 2025-04-26 kl. 19:40.
Citera
2025-04-26, 19:58
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Är ju helt klart så att hon skiter i de följare som uppenbart gillar henne och oroligt uppmanar henne att söka vård.
Det tragiska är att absolut ingen IRL verkar bry sig. Hon har som det verkar ingen god vän som kommer med bilen och säger att nu jävlar Gräddis åker vi till Beroendeenheten för bedömning, hoppa in nu, du har inget val!

Hon ska ha försökt ta en vit vecka en gång tidigare som vi vet om, undrar om hon gör fler försök eller om hon super ohämmat på rutin utan att tänka efter? Tycker att hon borde må kasst av sin enorma konsumtion, men isåfall döljer hon det ju verkligen, för hon säger ju inte ett ljud om skallebank och skakningar när hon vaknar... 🤔

Den ” Vita Veckan” varade i 24 timmar. Och det var innan hon blev ” Miljonär”.

Finns, som allt på YT.
Citera
2025-04-26, 20:38
Medlem
cullenss avatar
Citat:
Jag har varit student och haft kass ekonomi, men inte fan började jag shoppa loss som en maniac när vi blev höginkomsttagare istället. Hon har ju hållit på så här länge nu och hon verkar ha slängt (lämnat kvar) en stor klädhög i Ramiltons bagagerum , tycker du det låter normalt?

Det var ju ditt val Florman, eller hur?
Citera
2025-04-26, 20:43
Medlem
Citat:
Den ” Vita Veckan” varade i 24 timmar. Och det var innan hon blev ” Miljonär”.

Finns, som allt på YT.

Ok, frågan är ju om hon vågat göra något nytt försök till Vit vecka, det verkar ju nästan som att hon helt lagt den tanken på hyllan?

Undrar hur hennes toleransutveckling ser ut. Måste vara jobbigt att underhålla ett så kraftigt missbruk, hon lär ju minst behöva ett par promille för att bli lullig. Fattar inte hur hon orkar med det hela
Citera
2025-04-26, 22:19
Medlem
Passande🤪https://postimg.cc/YGsFNP87
Senast redigerad av Patchoulioud 2025-04-26 kl. 22:43.
Citera
2025-04-27, 00:05
Medlem
Citat:
Ok, frågan är ju om hon vågat göra något nytt försök till Vit vecka, det verkar ju nästan som att hon helt lagt den tanken på hyllan?

Undrar hur hennes toleransutveckling ser ut. Måste vara jobbigt att underhålla ett så kraftigt missbruk, hon lär ju minst behöva ett par promille för att bli lullig. Fattar inte hur hon orkar med det hela

Du fattar med andra ord inte hur alkoholism och missbruk funkar?
Citera
2025-04-27, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korvas6078
Du fattar med andra ord inte hur alkoholism och missbruk funkar?

Du får tyvärr sätta det i ett sammanhang utav en användare som skriver absurda mängder inlägg i den här tråden dagligen.
Det finns stundtals givande inlägg men majoritet är baserat på enstaka yttranden från PissPia själv eller bara ens karaktärens existens.
Det här med någon vit vecka känns som ett typexempel men om bollen ändå är satt i rullning så är det väl bara att betrakta från håll, men då vet du iaf vad du har att göra med.
Citera
2025-04-27, 09:45
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cullens
Men låt Gräddis göra som hon vill och det där med att shoppa kläder antar jag är ett substitut till att hon inte kunde shoppa förut p.g.a dålig ekonomi, men nu tar hon igen detta genom sitt shoppande.
ååå vilket stärkande och härligt inlägg... Sååå mycket power till Gräddis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in