Citat:
Ursprungligen postat av
Springaekul
Vad säger ni om dagens resultat i Beito då? Johaug slagen med fyra tiondelar och tätare fält, Weng säger att hon slått Johaug på träningen så hon har större självförtroende i år, hon är väll också på gränsen till lastgammal men 33 år är väll när vissa åkare kan göra sina bästa resultat...
Känns bra ur ett Svenskt perspektiv? Eller vad säger ni? Kommer Weng slå Frida och Ebba nästa helg?
Ja, etter noen sesonger der hennes hodeskade tildels har ødelagt hennes oppladning, har den vært perfekt i år. Hun har bedre resultater på tester enn noen gang før, så ser ikke ut til at alderen blir noe problem.
Med den selvtilliten hun viser nå, gjør men seg nog en bjørnetjeneste om man undervurderer henne. Hun kvitterte jo ut pallplasser på løpende bånd innen hun fikk problemer, og har faktisk over 100 stk,( dobbelt så mange som selveste Kalla.)
Det som jeg også synes meg å se innen sesongen, var at vi kunne få se ekstremsprint fra Jonna, og en overakende fin generell utvikling på Anger, Maja D og Fosnæs. Ser vel ut til at de alle innfrir. For de (som jeg) fryder seg over å se veivinnende og eminent teknikk utført med stil og eleganse, rekommenderer jeg å se lite ekstra på Fosnæs til helgen.