2024-11-24, 16:25
  #85537
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Verkligen! Jag har ingen aning hur det funkar, men tar verkligen Bodström ett sånt gig om det inte finns några bevis, det har jag lite svårt att tro faktiskt.

Dels naturligtvis Bodströms renommé och än mindre skulle en åklagare öppna upp en
förundersökning på lite random rykten.
Citera
2024-11-24, 16:33
  #85538
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Nämen gud vad provokativ du är, man blir helt chockad liksom, du vågar säga det alla tänker! Blev du trött efteråt, vilken kraftsamling sen ba pang!!!?

Ingen har hittills bemödat sig att svara på det psykiskt störda inlägget som inte tillför någonting som helst. Varför valde du att svara och därmed exponera det sjuka inlägget?
Citera
2024-11-24, 16:35
  #85539
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackmoster
Hörde också den där debatten, och ja, Anna Hedenmos fråga och uppföljning var verkligen en av höjdpunkterna. Den ordväxlingen avslöjade väldigt mycket om hur djupt oärliga både Patrik och Sara är, och när de ställs mot riktiga journalister som Hedenmo (och på sitt sätt Aschberg, för oskicklig är han i alla fall inte) så får de snabbt problem.
Asså, bordet från fadäsen som Hedenmo uppmärksammade oss på, så tycker jag ändå att Sara bitvis var ganska bra och saklig. Janne J verkar vara nästan lika blåst som Patte S. Den senare brölar och har sig och verkar ha dragit på sig en hjärnskada.
Citera
2024-11-24, 16:46
  #85540
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
30.000 i månaden betalade IK för reklam på Dumpen. De övriga företagen som har annonsplats på Dumpen, vad betalar de? Ja, nog inte fan är det 30.000 månaden i alla fall.

Antingen betalade IK orättvist mycket för att få annonsera via Dumpen eller ville de bara vara extra generösa eller är annonsintäkterna förtäckta utpressningspengar. Vad tror ni? Och hur tro ni utredarna och rätten kommer att resonera kring detta?
Tänkte på det där. Hörde Sara själv säga i nåt sammanhang att ”sloten” i slutet av varje video som nu är ledig, är till salu. Man undrar ju om den inte den kommer att svår att sälja för 30 lax i månaden. Det ser inget vidare ut om inte nån annonsör köper platsen för ungefär samma peng.
Citera
2024-11-24, 16:53
  #85541
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regislator
Antalet följare är relevant för det visar att stödet hela tiden ökar.
Stödet verkar öka i takt med att de omnämns i media.
Gäddorna kan alltså se fram emot ökat kändisskap.

Vad bra! Då kanske sadisterna kan få njuta av fler självmord! Det kommer säkert att lindra den inre tomheten.
Citera
2024-11-24, 16:58
  #85542
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Tänkte på det där. Hörde Sara själv säga i nåt sammanhang att ”sloten” i slutet av varje video som nu är ledig, är till salu. Man undrar ju om den inte den kommer att svår att sälja för 30 lax i månaden. Det ser inget vidare ut om inte nån annonsör köper platsen för ungefär samma peng.

Om man studerar de fakturor ställda till IK , som Sara själv publicerat, är det betydligt större belopp än 30.000.
Inlägg 84084 2024-11-12
Citera
2024-11-24, 17:01
  #85543
Medlem
Tjackmosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Asså, bordet från fadäsen som Hedenmo uppmärksammade oss på, så tycker jag ändå att Sara bitvis var ganska bra och saklig. Janne J verkar vara nästan lika blåst som Patte S. Den senare brölar och har sig och verkar ha dragit på sig en hjärnskada.
Ja, Janne Josefsson uppträdde faktiskt rätt konstigt. Jag undrar om något har hänt med honom (typ en stroke eller tidig demens eller liknande). Sara och Patrik var lite väl pedantiska när han sade "satte på" (det kunde ha räckt med att sucka ljudligt eller skratta eller något, istället för en nästan woke-liknande tillrättavisning "MAN VÅLDTAR FAKTISKT BARN, MAN SÄTTER INTE PÅ BARN"). Men att han sedan upprepade samma fras var konstigt och t.o.m. Aschberg reagerade ju till slut, och sade något i stil med "låt oss säga att man våldför sig på barn, för det gör man ju faktiskt" och lät hyfsat irriterad på Janne även han vid det laget.

Men bortsett från något enskilt undantag (jag tänker på när han säger ungefär "det blir som att jag när jag inte stödjer de här medeltida uthängningarna av personer som inte ens begått något brott ännu, än mindre bevisats ha begått något brott, så stödjer jag pedofili, när jag tycker båda är fruktansvärda") gjorde Janne inte särskilt väl ifrån sig.

Jag funderar fortfarande på om han medvetet upprepade gånger sade "sätta på" just för att trigga igång Patrik och Sara (för skojs skull eller för att lura dem att själva illustrera hur fanatiska och intoleranta de är), eller om han av en eller annan anledning har börjat tappa sin mentala skärpa. Han var inte någon man lätt kunde käfta emot när det begav sig liksom.

Han verkade dock lite mer på hugget här: https://www.youtube.com/watch?v=SzqmNra0zSg

För att undvika förvirring: Detta är från den andra debatten i Publicistklubben, som hölls nu i år (den första var i april 2023) och alltså spårade ur (hur långt in detta var vet jag inte) och väl avslutades i och med att Sara lämnade här lämnade scenen. Publicistklubben har inte publicerat någon del av debatten (ironiskt nog, på flera sätt, inte minst för att debatten faktiskt har ett stort allmänintresse, hur den än slutade) utan betraktar den väl som "aborterad" så att säga. Jag önskar ändå att det gick att hitta video på hela den bit av debatten som faktiskt hölls - eftersom Expressen har det här klippet så finns det ju någon eller några i media som sitter och ruvar på alltihop.
Citera
2024-11-24, 17:03
  #85544
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regislator
Jämfört med andra namninsamlingar kan meddelas att Dumpens är näst störst.
https://www.skrivunder.com/browse.php?order_by=stats_signatures_this_year&pag e_number=1

Dumpens Facebookgrupp har ca 270.000 medlemmar men endast 70.000 har skrivit på Saras namninsamling för lagförändring.

Dessutom är dom förbannat snåla dessa tanter & gubbar som svingar i gruppen på fyllan då dom swishar mindre än 10 kr om året/skalle.
Två millar lyckades dessa 270.000 pers skramla ihop tillsammans under ett (1) år till Sara.
Sara skattar ju inte för den inkomsten så det gick ändå men det är för risigt.

Dom verkar tro att freakshowen på Dumpen är gratis och lagförändringen fixar sig självt och överlåter skitgörat på Sara.

En liten uppsträckning i Facebookgruppen vore på sin plats.
Citera
2024-11-24, 17:18
  #85545
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Dumpens Facebookgrupp har ca 270.000 medlemmar men endast 70.000 har skrivit på Saras namninsamling för lagförändring.

Dessutom är dom förbannat snåla dessa tanter & gubbar som svingar i gruppen på fyllan då dom swishar mindre än 10 kr om året/skalle.
Två millar lyckades dessa 270.000 pers skramla ihop tillsammans under ett (1) år till Sara.
Sara skattar ju inte för den inkomsten så det gick ändå men det är för risigt.

Dom verkar tro att freakshowen på Dumpen är gratis och lagförändringen fixar sig självt och överlåter skitgörat på Sara.

En liten uppsträckning i Facebookgruppen vore på sin plats.
Skrattretande snåla. De fattar inte vilket jävla jobb som ligger bakom Dumpen, tror jag. Jag har försökt kontakta Sara, genom hennes agent DPK, förgäves. Vill erbjuda mina insamlingsskills, jag skramlade ju ihop till en äkta minkpäls till Sara på tre dar…

Den där DPK verkar gör allt för att förhindra att jag kommunicerar direkt med Sara. Har försökt snacka med Katta på Telegramgruppen, men där måste jag förbi Nordiska Motståndsrörelsen, som i sin tur är DPs bodygards. Ger jag upp? Skulle inte tro det va!
Citera
2024-11-24, 18:04
  #85546
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Vad bra! Då kanske sadisterna kan få njuta av fler självmord! Det kommer säkert att lindra den inre tomheten.
Du kan inte tänka dig att en del som skriver i trådarna om Dumpen och gäddorna har kanske blivit utsatta för övergrepp eller har någon närstående som är drabbad?
Såklart överlevare(ett ord som ni gärna skrattar åt)söker sig hit.
Alla överlevare har kanske inte bearbetat sina trauman.
Citera
2024-11-24, 18:12
  #85547
Medlem
Ankan-mannens avatar
Sara sa förr i konfrontationerna, ingen 13 åring är intresserad av en gammal man som honom 60 år. Alltså menade hon indirekt att brottstypen inte finns för så gamla män då inget offer kan låta sig övertalas än mindre att flörta med dem, det är den exakta betydelsen av vad Sara sagt tidigare. Numer säger hon inte så för att hon har kommit på detta att uttrycka sig på så sätt undergräver Dumpens alla argument.

Och i så fall till vilken nytta skulle Dumpen göra då? Jo förstås pengar och uppmärksamhet för huvudmännen.
Citera
2024-11-24, 18:15
  #85548
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Du kan inte tänka dig att en del som skriver i trådarna om Dumpen och gäddorna har kanske blivit utsatta för övergrepp eller har någon närstående som är drabbad?
Såklart överlevare(ett ord som ni gärna skrattar åt)söker sig hit.
Alla överlevare har kanske inte bearbetat sina trauman.
Då har de 2 saker att söka sig till vården för. Ena som du nämner och andra att de önskar livet av folk.
Osunt beteende och bör vårdas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in