2024-06-30, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Mrs Karlsson lyssna på när Anna Hedemo konfronterar Sara med dessa siffror. Dumpen kör pedofilgubbe- tourettes men ger blanka fan i att informera om att den förkrossande majoriteten som utsätter barn själva är barn. ”Här pratar du om pedofili - vad får man för bild då?!”
Debatt hos Publicistklubben som sagt.
Dumpen blir fullständigt bortgjorda. Så jävla pinsamt.

Vad spelar det för roll 2500 är minderåriga och de övriga 6500 är över 18 år.
Som sagt unga män blir med gamla gubbar och lär fortsätta med sitt sunkiga beteende

Det här är ett stort problem som måste angripas på alla fronter.

En uthängd gäddas barn och deras kompisar lär sig vad som händer när man beter sig så, man måste se det långsiktigt
Citera
2024-06-30, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Inte första gången du använder det uttrycket. Att de gäddor som dumpen publicerar inte skulle vara troliga förövare är trams.

Ok, du har bristande förmåga att förstå.Jag har aldrig påstått att gäddorna är oskyldiga. Du får gärna visa var om du fortfarande är nykter. . Vad jag säger är att det inte endast är 50+ som är förövare, utan i stor utsträckning yngre än 21 och de konfronteras inte på dumpen. Tala gärna om vad du fortfarande inte förstår .
Citera
2024-06-30, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Enligt någon brå-expert i tråden så är det ca 2500 minderåriga som anmäler ett övergrepp varje år
Och nej, alla som utsätter dem är inte gamla gubbar, men det spelar ju ingen större roll
Jo men hur många av dem har skett genom att man har tagit kontakt via chatt?
Citera
2024-06-30, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Siffrorna talar sitt tydliga språk. Våldtäkt är inte det enda sexualbrott som skadar barn heller. Förstår inte att man inte förstår hur stort problemet är o inte heller hur man tror att gäddorna som Dumpen publicerar inte är presumtiva brottslingar. Världsfrånvänt.
Jäkligt svårt att förstå att det finns människor som brinner o bryr sig om män som tänder på barn. Finns en jäkla massa människor jag skulle engagera mig i, innan jag brydde mig om dem.

Nä precis de 9000 är ju utförda sexuella övergrepp.
Och det dumpen får fram, och det din dotter och andra unga tjejer ( och även äldre) får uppleva finns ju inte med i någon statistik överhuvdtaget.
Så lägger man till det så är det troligtvis 100 000 tals, helt stört

Ja att snyfta om några som faktiskt kommer till en plats för att möta en minderårig, är helt otroligt
Alla fattar varför de dyker upp.
Jag kan inte se att de har haft otur eller att de har blivit lurade
De är helt enkelt en potentiell våldtäksman
Citera
2024-06-30, 21:56
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Detta är naturligtvis illa nog men 9st. på ett år kan knappast rubriceras som vanligt
Gå igenom alla som dömts under året så är det vanligast dels med närstående av olika grad samt dels killar under 21. Tillika är det i stort sett ingen av dessa som dumpen avslöjat. Fakta kan i alla lägen användas för egna syften.
Det där är på två veckor och inte ens alla,. Sätt dig själv och räkna.
Senast redigerad av Lagopussy 2024-06-30 kl. 22:07.
Citera
2024-06-30, 21:57
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Är det jag som delar upp? 50% av övergreppen görs av killar under 21 år. Dumpen fångar i stort sett bara 50+ . Om syftet är att stoppa pedofiler för att skydda barn skal väl även unga förövare stoppas /konfronteras på dumpen. Vad är det du inte förstår??
Statistik på det liksom
Citera
2024-06-30, 21:58
Medlem
Citat:
Ok, du har bristande förmåga att förstå.Jag har aldrig påstått att gäddorna är oskyldiga. Du får gärna visa var om du fortfarande är nykter. . Vad jag säger är att det inte endast är 50+ som är förövare, utan i stor utsträckning yngre än 21 och de konfronteras inte på dumpen. Tala gärna om vad du fortfarande inte förstår .

Ok, dumpen har ju satt en åldersgråns de följer på 21 år därför de är över 21... vad spelar det för roll om man blir våldtagen av en 19 åring eller en 21 till 70 åring. Våldtäkt som våldtäkt. Dessutom har du ingen statistik på det du säger ..
Citera
2024-06-30, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14

Vad spelar det för roll?
Våldtäksman som våldtäktsman.

Tänker du dig att de ska patrullera gator och vara på hemmafester?
Citera
2024-06-30, 22:04
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
De jag räknade upp är inte ens alla som hovrätten dömt på två månader. Tänk dig att de, som med de flesta sexualbrott, är högst 0,5% som hamnar där.

Edit Två VECKOR var det visst.
Senast redigerad av Lagopussy 2024-06-30 kl. 22:07.
Citera
2024-06-30, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Statistik på det liksom

Kolla själv.Jag har tidigare hänvisat till de domar som dumpen publicerar varje vecka. Sammanställde för ett helt år. Gå tillbaka i tråden om du verkligen är intresserad, men du vill ju bara tramsa
Citera
2024-06-30, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Statistik på det liksom

Kolla själv.Jag har tidigare hänvisat till de domar som dumpen publicerar varje vecka. Gjorde en sammanställning för ett helt år. Gå tillbaka i tråden om du verkligen är intresserad, men du vill ju bara tramsa
Citera
2024-06-30, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Vad spelar det för roll?
Våldtäksman som våldtäktsman.

Tänker du dig att de ska patrullera gator och vara på hemmafester?
Är bara intresserad för då kan man bättre värdera nyttan i dumpens arbete
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in