Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Blåmärkena har uppkommit via tryck av händer mot hennes höfter, vid ett bord. Dvs.: kan ha uppkommit både bakifrån eller med henne liggandes på rygg. Man behöver trycka jävligt hårt på höfter för att blåmärken ska uppkomma. Och Vi*king beskriver att han bara tryckt lite hårt vid hennes nedre del av magen och att han genast tog bort händerna från hennes mage när hon sa att det gjorde ont. Han ljuger. De blåmärken hon hade kan helt enkelt inte uppstå genom ett kortvarigt litet tryck över magens nedre del. Han måste ha hållit i hennes höfter väldigt hårt. Och vid ett bord låter väl troligast. Enligt Rättsmedicinalverket är det så.
Hmmm om jag skulle sätta på någon som låg på rygg på ett bord så skulle det nog med väldigt stor sannolikhet vara mina handflator som stod för kontakten mot och trycket mot höften. Möjligtvis att tummen skulle kunna vara där.
Och varför har du så svårt att läsa?????? Viking säger ju att han hållit om höften och klämt på höften.
Ska jag behöva tala om för dig på vilken sida i FUP du kan hitta det? Jag har ju ett antal gånger nu citerat Vikings förhör. Om det finns blånader som av flera fingrar är det väl väldigt mycket troligare att de uppstått av att man hållit om höften vid bakifrånsex precis såsom Viking säger.
Om du inte är oskuld så håller du nog med om det.
Och jag förstår egentligen inte den här fixeringen vid blånaderna. De kan precis som rättsmedicinalverket fastslår lika gärna ha uppstått vid samtyckande sex.