2024-11-24, 16:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Du är ju helt jävla dum i huvudet om du tror att alla mordoffer är förtjänta av att blivit mördade.

Du är helt jävla dum i huvudet som inte förstår statistik och använder abnormiteter som sanning.
Du kan inte ha många högskolepoäng du.
Citera
2024-11-24, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Om blånaderna på höften ska ha uppkommit av tryck mot ett bord så har alltså höften tryckts mot bordskanten, d.v.s. sex bakifrån. I sådana fall inget konstigt alls att det kan uppstå blånader.

Har du svårt att läsa? Eller är du bara en patologisk lögnare?

Vad menar du med det du citerat? När hon sade att det gjorde ont vid magen så hörsammade han det. Något fel i det?

Blåmärkena har uppkommit via tryck av händer mot hennes höfter, vid ett bord. Dvs.: kan ha uppkommit både bakifrån eller med henne liggandes på rygg. Man behöver trycka jävligt hårt på höfter för att blåmärken ska uppkomma. Och Vi*king beskriver att han bara tryckt lite hårt vid hennes nedre del av magen och att han genast tog bort händerna från hennes mage när hon sa att det gjorde ont. Han ljuger. De blåmärken hon hade kan helt enkelt inte uppstå genom ett kortvarigt litet tryck över magens nedre del. Han måste ha hållit i hennes höfter väldigt hårt. Och vid ett bord låter väl troligast. Enligt Rättsmedicinalverket är det så.
Citera
2024-11-24, 16:59
Avslutad
Citat:
Det vore ju dumt för om han frias har du ju haft fel. Däremot skulle ju jag då gärna få chansen att ge tillbaka och banka in i ditt huvud att du är en fegis som inte vågar ha en egen åsikt.

Haha va? Så om man delar någon annans åsikt så räknas det inte som en åsikt eller? Enligt dig måste alla åsikter vara individuella och olik alla andras?

Hur kan jag ha haft fel? Han är en dömd våldtäktsman. Det är fakta. Blir han frikänd är han inte en våldtäktsman.
Citera
2024-11-24, 17:01
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hottentotteuropa
Du är helt jävla dum i huvudet som inte förstår statistik och använder abnormiteter som sanning.
Du kan inte ha många högskolepoäng du.

Men du skulle ha högskolepoäng menar du......

Sög hon av honom med glädje? Var det vad din kompis sa när han beskrev händelsen för dig?
Citera
2024-11-24, 17:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pissmaster
"Jobbar med statistik" men förstår inte basic gramatik mitt nick är Pissmaster inte Pissmistress idiot

https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/master

Jaha, du är en patetisk liten incel med mer östrogen än en genomsnittlig kvinna i så fall.

Dina känslobaserade argument och offermentaliteten samt viljan att använda abnormiteter som sanning avslöjar dig rejält. Ingen riktig normal man gör så.
Citera
2024-11-24, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Det är fortfarande enbart hennes saga som är helt osannolik och enbart iQ befriade feminister tror på. Blåmärken uppkommer ofta vid sex inget konstigt och strypmärken lämnar garanterat märken du gör bort dig som vanligt.

Varför hon skulle ljuga? Jadu en kvarts miljon är en årslön för några timmars jobb frågan är snarare varför Viking som är en attraktiv fuckboy som får knulla med vem han vill för det är de epitet betyder förutom i din fantasivärld skulle våldta?

Fakta säger med andra ord att hon har 10 gånger starkare skäl att ljuga om en våldtäkt än vad han har att våldta.

Sluta smutskasta en oskyldig man som redan har utsatts för ett massivt rättsövergrepp. Han är uppenbart oskyldig och hyndan som falskt anklagat honom för att tjäna pengar borde hängas ut betydligt mer än vad hon har gjort.

Nej, blåmärken uppkommer intehöfterna vid sex.
Och nej: tro mig på mitt ord: stryptag behöver inte alls ge märken. Fråga de som håller på med sk. strypsex, så hör du.

Det är för det första inte hennes initiativ att anmäla våldtäkten. Hon berättar om den för sina vänner, påtagligt traumatiserad. och det är vännerna som får henne att polisanmäla våldtäkten. Inte fan tjänar hon pengar på att ljuga om våldtäkt för sina vänner.

Och om Vi*king nu är så attraktiv som du vill få gällande, så är det väl någon hon vill ha sex med igen. Men hon säger nej även på morgonen (vilket han hörsammar när han är nykter). Inte fan anmäler kvinnor män för våldtäkt, om de tycker mannen är attraktiv och har chans till mer sex med den attraktiva mannen... Då vill ju kvinnorna ligga mer med den attraktiva mannen. Tänk till lite.
Citera
2024-11-24, 17:06
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Blåmärkena har uppkommit via tryck av händer mot hennes höfter, vid ett bord. Dvs.: kan ha uppkommit både bakifrån eller med henne liggandes på rygg. Man behöver trycka jävligt hårt på höfter för att blåmärken ska uppkomma. Och Vi*king beskriver att han bara tryckt lite hårt vid hennes nedre del av magen och att han genast tog bort händerna från hennes mage när hon sa att det gjorde ont. Han ljuger. De blåmärken hon hade kan helt enkelt inte uppstå genom ett kortvarigt litet tryck över magens nedre del. Han måste ha hållit i hennes höfter väldigt hårt. Och vid ett bord låter väl troligast. Enligt Rättsmedicinalverket är det så.

Hmmm om jag skulle sätta på någon som låg på rygg på ett bord så skulle det nog med väldigt stor sannolikhet vara mina handflator som stod för kontakten mot och trycket mot höften. Möjligtvis att tummen skulle kunna vara där.
Och varför har du så svårt att läsa?????? Viking säger ju att han hållit om höften och klämt på höften.
Ska jag behöva tala om för dig på vilken sida i FUP du kan hitta det? Jag har ju ett antal gånger nu citerat Vikings förhör. Om det finns blånader som av flera fingrar är det väl väldigt mycket troligare att de uppstått av att man hållit om höften vid bakifrånsex precis såsom Viking säger.
Om du inte är oskuld så håller du nog med om det.
Och jag förstår egentligen inte den här fixeringen vid blånaderna. De kan precis som rättsmedicinalverket fastslår lika gärna ha uppstått vid samtyckande sex.
Citera
2024-11-24, 17:09
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pissmaster
Haha va? Så om man delar någon annans åsikt så räknas det inte som en åsikt eller? Enligt dig måste alla åsikter vara individuella och olik alla andras?

Hur kan jag ha haft fel? Han är en dömd våldtäktsman. Det är fakta. Blir han frikänd är han inte en våldtäktsman.

Precis så du ändrar din åsikt efter hur andras åsikter ändras. Så om han frias har alltså ingen våldtäkt begåtts och Viking borde kunna få skadestånd och MÄs skadestånd borde hon få betala tillbaka om hon nu redan fått pengar utbetalt.
Citera
2024-11-24, 17:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen

Tror att du har rätt. Hon har blivit våldtagen. Var är deras snap som du nämnde tidigare?
Citera
2024-11-24, 17:13
Medlem
Citat:
Det finns inga märken efter några strypgrepp. Återigen en utsaga från MÄ som ej kan ledas i bevis.
Hon beskriver sig inte som rädd när hon enligt henne kniper ihop benen.

Om de nu var så jäkla negativa till det så fattar jag ännu mindre varför hon guidar honom rätt vid flera tillfällen, hon går ner o öppnar porten. Hon väljer den lättaste klädseln vid val av vad hon ska ha på sig i sängen trots att hon enligt dig nästan förstår att Viking kommer vilja ha sex och att hon enligt dig vet att han behandlat andra illa. Trots detta är hon även otroligt lättövertalad att han får sova i sängen.
Nejdu det där går inte ihop. Hon var inte rädd för Viking. Hon var inte speciellt avigt inställd till att han skulle komma och sova hos henne. Hon har haft så många chanser att agera annorlunda. Eller var hon traumatiserad redan från första snapmeddelandet?

Det behöver som sagt var inte bli märken efter strypgrepp. Fråga de som pysslar med sk. strypsex, så hör du.

Hon var klädd för att sova. De kläderna hade hon på sig. Inget hon valde att ta på sig för att han skulle komma. nattlinne är en vanlig klädsel att sova i för kvinnor.

Hon blev rädd för Vi*king när hon märkte att han sket i hennes "nej", "nej jag vill inte", bortputtande och ihopknipna ben. Det hade du nog också blivit om en mycket starkare man än dig låg bredvid dig och började hålla på med din kropp och sket i dina "nej" osv. och du insåg att du inte har en chans mot honom... Cirka 300-400 män/år anmäler att de blivit våldtagna. Bara så att du förstår att även män kan bli våldtagna. Även om det givetvis är lättare att våldta en kvinna. Kvinnor är i regel svagare än män. Även kvinnor som är bra på judo. Det är väl därför det finns så många som inte vill att kvinnor ska jobba som poliser: pga. att kvinnor, hur vältränade de än må vara, ändå alltid är svagare än män. Poliser har dock vapen. Det hade inte målsägande.

Hon blir traumatiserad vid våldtäkten och det visar sig tydligt för vännerna efter våldtäkten.
Citera
2024-11-24, 17:14
Avslutad
Citat:
Precis så du ändrar din åsikt efter hur andras åsikter ändras. Så om han frias har alltså ingen våldtäkt begåtts och Viking borde kunna få skadestånd och MÄs skadestånd borde hon få betala tillbaka om hon nu redan fått pengar utbetalt.

Hur många gånger ska jag behöva upprepa detta? Är det så fruktansvärt svårt att förstå? Det är grundläggande principer i en rättstat. Det är så det fungerar. Det är därför man har möjligheten att överklaga. Nu är det förhållandevis få domar som ändras vid ett överklagande ändå så vi har en rätt hög rättssäkerhet redan i första instans.
Citera
2024-11-24, 17:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Men du skulle ha högskolepoäng menar du......

Sög hon av honom med glädje? Var det vad din kompis sa när han beskrev händelsen för dig?

Sa inte både hon och han att hon sög av honom med glädje?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in