2024-11-23, 20:26
Medlem
Jag undrar varför Linnea ringe Jocke mitt i natten för två veckor sedan. Har jag missat något?
Och ja, detta är en tråd om Chrippa men han var inblandad.
Citera
2024-11-23, 20:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Jag undrar varför Linnea ringe Jocke mitt i natten för två veckor sedan. Har jag missat något?
Och ja, detta är en tråd om Chrippa men han var inblandad.
Här har du svaret; "Chrippa & Linneas MÖRKA Hemlighet!" https://www.youtube.com/watch?v=jBC8tcnqSU0
Citera
2024-11-23, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag tror inte rask berättat detta för polisen, men chrippa har bevis för det.
Rask fick veta att chrippa hade en länk till en av Rasks sexvideos.
Rask skickat då en länk till en av sina sexvideos till chrippa och frågade om det var den videon chrippa hade, vilket det inte var.
Så chrippa fick veta om en till av rask sexvideos tack vare rask själv.

Då blir det väldigt intressant att få veta vad Rask o Therese sagt till polisen.

Anser polisen att någon spridit länken för att skada?

Eller är skadan redan gjord då porrvideon har legat uppe för allmän beskådan en tillräcklig lång tid.

Sen blir det eventuell tingsrätt. Chrippas försvarare kan ju gå hårt åt Rasken om hur videon blev upplagd.

Varför vill Therese filma porrvideor när risken finns att de läcker ut på nätet? Ville Therese att videon skulle läckas? Kan bli smutsigt.
Citera
2024-11-23, 20:48
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aroblin
Då blir det väldigt intressant att få veta vad Rask o Therese sagt till polisen.

Anser polisen att någon spridit länken för att skada?

Eller är skadan redan gjord då porrvideon har legat uppe för allmän beskådan en tillräcklig lång tid.

Sen blir det eventuell tingsrätt. Chrippas försvarare kan ju gå hårt åt Rasken om hur videon blev upplagd.

Varför vill Therese filma porrvideor när risken finns att de läcker ut på nätet? Ville Therese att videon skulle läckas? Kan bli smutsigt.
Vi vet inte vad polisen anser, det ska dock pågå en utredning. Får se om den leder fram till någonting.

Videon var filmad enbart för Therese och rask att se.
Therese blev otroligt ledsen när videorna kom ut på en porrsida.
Citera
2024-11-23, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Här har du svaret; "Chrippa & Linneas MÖRKA Hemlighet!" https://www.youtube.com/watch?v=jBC8tcnqSU0
Tack! Jättemärkligt att Jocke Lundell inte har blockerat henne sedan länge.
Citera
2024-11-23, 20:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Tack! Jättemärkligt att Jocke Lundell inte har blockerat henne sedan länge.
Han är alldeles för snäll och tror gott om folk. Inget fel med det dock.
Citera
2024-11-23, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Var inte de Goldie som la ut något om pistolhot?

Det stämmer. Jocke fick skulden för det.

Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Linnea har bättre utbildning än hela sekten och väldigt många här på flashback. Självgod skulle jag inte kalla henne, ung och kär är hon, och fightas mot folk som vill henne, och hennes pojkvän, väldigt illa. Hon har blivit hotad med vapen bl.a Tycker ni det är rätt? Jocke och alla hans följare vill att det skall ta slut mellan Chrippa och Linnea, varför?? Kan någon förklara varför i helvete vill Jocke att Linnea skall lämna Chrippa?
Citera
2024-11-23, 21:12
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Det stämmer. Jocke fick skulden för det.

Det där var inte ett skuldbeläggande av Jocke för pistolhotet i ditt citat av Goldentie.

Läs texten igen.

Edit: Klistrar in citatet här.

Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Linnea har bättre utbildning än hela sekten och väldigt många här på flashback. Självgod skulle jag inte kalla henne, ung och kär är hon, och fightas mot folk som vill henne, och hennes pojkvän, väldigt illa. Hon har blivit hotad med vapen bl.a Tycker ni det är rätt? Jocke och alla hans följare vill att det skall ta slut mellan Chrippa och Linnea, varför?? Kan någon förklara varför i helvete vill Jocke att Linnea skall lämna Chrippa?
Citera
2024-11-23, 21:19
Medlem
Citat:
En kille la ut en video på honom med en pistol och han hotade Linnea i videon. Jag tror det var på TikTok han la ut videon.
Varför hotade han linnea finns det nån förklaring?
Citera
2024-11-23, 21:22
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson

Förklaringen är att det bland alla följare dessa som ligger bakom YT-drevet har så finns det naturligtvis en och annan tokstolle.

Tyvärr
Citera
2024-11-23, 21:24
Medlem
Citat:
Vi vet inte vad polisen anser, det ska dock pågå en utredning. Får se om den leder fram till någonting.

Videon var filmad enbart för Therese och rask att se.
Therese blev otroligt ledsen när videorna kom ut på en porrsida.

Har Rask o Therese inte glasklara bevis på att Chrippa stulit videon lagt upp den och spridit den med ont uppsåt kommer det att bli svårt.

Chrippa kanske bara ville sprida en fin sexvideo uppladdad på porrsite som vem som helst har tillgång till?

Det kan bli en härva där någon lagt upp videon kanske Rask? Eller någon annan som inte är polisanmäld? Therese ville ju inte att videon skulle bli upplagd?

Therese kommer eventuellt få jobbiga frågor i tingsrätten.
Citera
2024-11-23, 21:29
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Det var under tiden då drevet emot Linnea och Chrippa var som värst. Troligen någon psyksjuk människa som trodde på allt som sades i drevet och därför agerade som galningar gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in