2024-11-23, 17:07
Medlem
Polisen måste väl frågat vem som la upp filmen på porrsiten? Som inte är site där du måste betala för att se porrvideos. Så siten är tillgänglig för vem som helst.

Sa Therese o Rask då att det var Chrippa som gjorde det? Sen spred Chrippa länken?
Citera
2024-11-23, 17:14
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aroblin
Polisen måste väl frågat vem som la upp filmen på porrsiten? Som inte är site där du måste betala för att se porrvideos. Så siten är tillgänglig för vem som helst.

Sa Therese o Rask då att det var Chrippa som gjorde det? Sen spred Chrippa länken?
Rask har sagt att en person som försökte utpressa rask la upp videon.
Sen sa rask att det var hans pappa som la upp videon.
Nu säger några användare att en kvinna ska ha fått videon ifrån rask pappa, och att det är denna kvinna som ska ha lagt upp videon (rask har blivit dömd för att förtala denna kvinna)

Ingen vet vem som faktiskt lagt upp videon.

Men mtp på vad video heter så tror inte jag att det var utpressaren, rask pappa eller kvinnan som la upp videon, dem skulle aldrig döpa videon till det där.
Jag tror att Rask själv la upp videon.
Finns minst 2 sexvideos på rask och hans fru ute på nätet.
Citera
2024-11-23, 17:27
Medlem
Nån som vet varför kräket har flyttat så otroligt ofta...? Stockholm och Norrköping vet vi, men varför alla olika adresser i Mjölby/Vadstena?

Citat:
Christofer Berg bodde tidigare på Lindövägen 133 i Norrköping. Han har även bott på
Tavastgatan 45 i Stockholm,
Konstruktörsgatan 32 i Linköping,
Södra strandvägen 13 i Mjölby,
Södra strandvägen 9 i Mjölby,
Kungsvägen 61 i Mjölby,
Kungsvägen 60 i Mjölby,
Hedvig eleonoras gata 14 i Vadstena,
Magnus erikssons väg 4 i Vadstena,
Karlsdalsallén 41 i Örebro, och
Bryggargränd 3 i Mjölby.
https://www.hitta.se/christofer+berg/link%C3%B6ping/person/zWjXnHqqqo
Citera
2024-11-23, 17:38
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Ja på senaste flytten innan det vart offentligt för att ge 1 exempel.
Behöver jag upprepa dem felaktigheter användaren påstod i samband med Chrippas flytt?
Citera
2024-11-23, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Ja han verkar komma undan fanimej med allt. Vidrigaste människan på den här planeten fortsätter och går fri.

Han är allt annat fri ifrån kronkalle kan du glädja dig åt iaf. Det är garanterat riktigt jobbigt för han att smyga för dom. Även om han kommer över tvättade pengar så kan han inte visa/använda dom offentligt till tex hus eller bilar/båtar.

Vi får inte glömma att detta är ett straff han med all rätt lever under just nu, vilket kanske kan göra dig lite glad?
Citera
2024-11-23, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Rask har sagt att en person som försökte utpressa rask la upp videon.
Sen sa rask att det var hans pappa som la upp videon.
Nu säger några användare att en kvinna ska ha fått videon ifrån rask pappa, och att det är denna kvinna som ska ha lagt upp videon (rask har blivit dömd för att förtala denna kvinna)

Ingen vet vem som faktiskt lagt upp videon.

Men mtp på vad video heter så tror inte jag att det var utpressaren, rask pappa eller kvinnan som la upp videon, dem skulle aldrig döpa videon till det där.
Jag tror att Rask själv la upp videon.
Finns minst 2 sexvideos på rask och hans fru ute på nätet.

Jag tror att polisens prio ett här, är att utreda om videon är upplagd mot Therese o Rasks vilja. Sen vem som lagt upp videon för alla att se. Den är inte upplagd på en betalsite. Om en video är upplagd på en site som alla kan se så kommer det att komplicera saker.

Har människor som inte känner Rask o Therese spridit länken, som en het porrvideo?

Så allt kommer till polisförhöret. Är videon upplagd mot Rask o Therese vilja. Vem har lagt upp den? Har någon skickat länkar av videon för att skada?

Vem som helst kan ju skratta åt en video upplagd på porhub.
Citera
2024-11-23, 18:33
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Nån som vet varför kräket har flyttat så otroligt ofta...? Stockholm och Norrköping vet vi, men varför alla olika adresser i Mjölby/Vadstena?

https://www.hitta.se/christofer+berg/link%C3%B6ping/person/zWjXnHqqqo
Delvis hyr han i andra hand, så det kanske bara hyrs ut kortare tid.
Delvis har det ju varit orsaken som gör att han behöver flytta
Första lägenheten i Stockholm var ju för liten, andra lägenheter förlorade han ju när han blev häktad, första lägenheten i Norrköping funkade ju inte att bo i samma trappuppgång som Jocke efter att dem vart osams.
Citera
2024-11-23, 19:35
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Det jag menar, finns det ens bevis? Eller kommer clownen undan igen? Som vanligt.
Dem som har anmält säger ju att det ska finnas bevis, så vi får väl se.
Skattefusket kommer han iallafall åka dit för.
Citera
2024-11-23, 19:38
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jag tror att polisens prio ett här, är att utreda om videon är upplagd mot Therese o Rasks vilja. Sen vem som lagt upp videon för alla att se. Den är inte upplagd på en betalsite. Om en video är upplagd på en site som alla kan se så kommer det att komplicera saker.

Har människor som inte känner Rask o Therese spridit länken, som en het porrvideo?

Så allt kommer till polisförhöret. Är videon upplagd mot Rask o Therese vilja. Vem har lagt upp den? Har någon skickat länkar av videon för att skada?

Vem som helst kan ju skratta åt en video upplagd på porhub.
Rask själv har ju skickat länk till en av sina sex videosamtal till chrippa. Så rask har ju själv sett till att chrippa har tillgång till rasks sexvideos.
Hur det kommer påverka utredning vet jag dock inte
Citera
2024-11-23, 19:40
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Fantastiskt vändning om polisen kom fram till det är rask själv som laddat upp den från början. Vilket är det mest troliga.
Jag hoppas inte rask laddat upp den, mtp hur mycket det sårade Therese att videorna var offentliga.
Citera
2024-11-23, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Rask själv har ju skickat länk till en av sina sex videosamtal till chrippa. Så rask har ju själv sett till att chrippa har tillgång till rasks sexvideos.
Hur det kommer påverka utredning vet jag dock inte

Det verkar ju riktigt sjukt.

Har Rask sagt till polisen att han har skickat en länk till en porrvideo med honom o Therese som alla kan se till Chrippa?

Har Rask sen sagt till polisen att han sagt/skrivit till Chrippa att han inte får sprida länken?

Men Chrippa har ändå spridit länken.

Kan man göra så? Kanske men då behövs hårda bevis.
Citera
2024-11-23, 20:13
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Det verkar ju riktigt sjukt.

Har Rask sagt till polisen att han har skickat en länk till en porrvideo med honom o Therese som alla kan se till Chrippa?

Har Rask sen sagt till polisen att han sagt/skrivit till Chrippa att han inte får sprida länken?

Men Chrippa har ändå spridit länken.

Kan man göra så? Kanske men då behövs hårda bevis.
Jag tror inte rask berättat detta för polisen, men chrippa har bevis för det.
Rask fick veta att chrippa hade en länk till en av Rasks sexvideos.
Rask skickat då en länk till en av sina sexvideos till chrippa och frågade om det var den videon chrippa hade, vilket det inte var.
Så chrippa fick veta om en till av rask sexvideos tack vare rask själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in