2024-11-23, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aroblin
Om detta är sant det ju pappan och denna Marika som begått ett brott. Att prata om en video som ligger på en porrsite som alla som vill kan se, lär inte vara olagligt.

Däremot att skicka länken till diverse personer för att förstöra någons liv är ju ett brott. Har Chrippa gjort det?

Jodå, han har sett till att filmen spridits i syfte att vara klandervärd. Det finns uppe för allmän beskådning på youtube när dvärgen och farbror Melker skor sig, så har svårt att tro att dvärgen klarar sig ifrån det brottet.
Citera
2024-11-23, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag har också tänkt så kring Chrippas duckande och har uttryckt det tidigare. Han har inte den kapaciteten själv.

Jag har för mig att han sagt att någon har pistolhotat Linnéa. Om det är sant, vilket går att tvivla på, kan det ha ett samband med det du skrev.

Var inte de Goldie som la ut något om pistolhot?
Citera
2024-11-23, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Joakim Hederstedt hjälper han inte gömma pengar nog. Det gör en Ali Yousif 98a också boende på Gotland. Det är Christofers manager på Kick. Skriker kriminell snubbe. Ingen fast adress, nerlagda konstiga bolag som mediebolag där det rullat in och ut väldigt lite pengar i företaget och domar på sig. Med mera.

Det blir bara värre & värre, vilken miljö barnet får växa upp i.
Citera
2024-11-23, 15:29
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Var inte de Goldie som la ut något om pistolhot?

Det har varit uppe i tråden tidigare - långt tillbaka - olika användare.

Men det blev ingen diskussion av det då det försvann bland så mycket annat.

Även nämnts i minst ett par videos - minns inte från vem eller när.
Citera
2024-11-23, 15:39
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Pistolhotet var mycket riktigt digitalt.

Tack. Det var något jag antog av logiska skäl bara. Men då är det bekräftat 🙂
Citera
2024-11-23, 15:40
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Jodå, han har sett till att filmen spridits i syfte att vara klandervärd. Det finns uppe för allmän beskådning på youtube när dvärgen och farbror Melker skor sig, så har svårt att tro att dvärgen klarar sig ifrån det brottet.

Rask och Therese har ju varit på polisförhör.
Citera
2024-11-23, 16:39
Medlem
Vad för pistolhot pratas det om?
Citera
2024-11-23, 16:50
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Vad för pistolhot pratas det om?
En kille la ut en video på honom med en pistol och han hotade Linnea i videon. Jag tror det var på TikTok han la ut videon.
Citera
2024-11-23, 16:55
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag har också tänkt så kring Chrippas duckande och har uttryckt det tidigare. Han har inte den kapaciteten själv.

Jag har för mig att han sagt att någon har pistolhotat Linnéa. Om det är sant, vilket går att tvivla på, kan det ha ett samband med det du skrev.
Det är sant att Linnea blivit pistolhotad.
Det var en kille som spelade in en video där han visade en pistol och hotade Linnea. Jag tror det var på TikTok han postade videon.
Citera
2024-11-23, 16:59
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Inget nytt? Har polisen eko släppt allt? Hur kan han komma undan och köra på som vanligt?
Eftersom dem uppenbarligen inte har fått bevis ännu för att åtala honom.
Citera
2024-11-23, 17:04
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Pinto har haft mycket rätt dock.
Vad har Pinto haft rätt om gällande Chrippa?
Citera
2024-11-23, 17:06
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Eftersom dom inte fått tillbaka sakerna tyder det på att polisen har saker som är viktiga för olika utredningar.
Eller så kommer polisen lämna sakerna till kronofogden när utredningen är färdig, och därför inte chrippa får tillbaka dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in