Citat:
Ursprungligen postat av
moralhora
Jag skulle nog vara varsam om att tro på någonting en nyreggad användare som kommer in med eld och lågor i tråden påstår - oavsett så kommer vi få veta om det är sant eller inte innan helgen är över antar jag.
Själv gissar jag tror att det kommer vara rätt tyst utåt och utredningen kommer att gå sin stilla gång utan att mycket händer innan julen. Men det är vad jag tror, inte vet.
Helt klart, dock 2 konton som nämnt samma sak var de ända jag syftade på
Hade varit bra med mer information, men helt klart som du säger.
Vi lär inte få veta mer om inte åklagare godkänner det iom pågående FU, om inte Aftonbladet redan sitter på ett ägg eller två som ligger och marinerar och låter lögnerna ifrån de misstänkta välla ut tills de kommer med saftiga motsägelser och bryter ner deras lögner, drömma och hoppas kan man ju alltid iaf