Citat:
Moms deklarera jag varje kvartal, det är dessa jag pratar om att inte lämna in, jag lånar istället moms pengarna, priset för detta är som jag berätta mycket lågt, handlar om några hundringar och det är pengar jag redan har på konto.Jag har ju behövt RÄTTA dig flera gånger p g a att du inte tänkt på totalen 
Det är INTE vits att köpa på sig bara för att få ner resultatet till 0.
ALLT du sa i början var ingen vits, inte värt besväret eller t o m förlust totalt...
SENARE sa du en del lönsamma - om du inte åker dit
- men de var ju om helt annat än vad du sa i början...
Men restskatt ska betalas ut långt senare än 2 månader efter deklarationsinlämningen, nästan ett år senare...
Vad har du för dåliga lånmöjligheter? Kanske beroende på att du strular?
Mitt SÄMSTA är en checkkredit på 7.9 % per år.
NÅGRA av det du sa är vits.
Jag kan många fler
Som sagt, vitsen för Göran P var ANNAT.
Vet inte om Perelli. Det finns även sådana som "0-taxerar" p g a deras business är skit
Sänt där tar ju extra med TRÅKIG TID. Värderar du inte din tid alls...?

Det är INTE vits att köpa på sig bara för att få ner resultatet till 0.
ALLT du sa i början var ingen vits, inte värt besväret eller t o m förlust totalt...
SENARE sa du en del lönsamma - om du inte åker dit
- men de var ju om helt annat än vad du sa i början...Men restskatt ska betalas ut långt senare än 2 månader efter deklarationsinlämningen, nästan ett år senare...

Vad har du för dåliga lånmöjligheter? Kanske beroende på att du strular?

Mitt SÄMSTA är en checkkredit på 7.9 % per år.
NÅGRA av det du sa är vits.
Jag kan många fler

Som sagt, vitsen för Göran P var ANNAT.
Vet inte om Perelli. Det finns även sådana som "0-taxerar" p g a deras business är skit

Sänt där tar ju extra med TRÅKIG TID. Värderar du inte din tid alls...?
Pratar inte heller om restskatt, jag har berättat köpa i dec, deklaration ska in i maj, kort därefter får jag igen skatt, begär tidigare läggning av utbetalning skatt.
Har berättat hur jag handlar, som med hus taket, det gav mig en fin vinst privat och det är vad som räknas i slutändan, belopp jag fått i fickan. Och det är inte olagligt på något sätt.