2024-11-22, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n
Det stämmer, det tycker jag inte.

Jag bygger det på de omständigheter som jag har tagit del av i tråden; hon bjöd in honom mitt i natten iförd t-shirt och trosor, bjöd honom till hennes säng, utförde oralsex, red honom, hade sex i två timmar med honom, lade sig sedan halvnaken bredvid honom och somnade.

Jag bedömer att hon verkligen ville ha sex med honom alternativt att hon misslyckades fullständigt med att visa motsatsen.

Nej.

Okej jag ska måla upp det för dig 😉

Jag slickar motparten tills hon nästan går, retas lite och slickar lite runt omkring trycker mig sackta in och hon njuter vänder oss om hennes saft rinner längst mitt skrev och hon viskar att hon älskar mig.

Det kallar jag för femenism 🥰!

Det du beskriver är en våldtäkt, offret har bjudit in våldtäcktsmannen att sova på golvet, läs på igen.

Om du bedömer att offret har intresse för förövaren, läs på igen.

Offret sa NEJ!

Jag antar att du inte har mycket erfarenhet av de feminina könet.
Senast redigerad av PR400 2024-11-22 kl. 22:46.
Citera
2024-11-22, 22:55
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PR400

Jag slickar motparten tills hon nästan går, retas lite och slickar lite runt omkring trycker mig sackta in och hon njuter vänder oss om hennes saft rinner längst mitt skrev och hon viskar att hon älskar mig.

Det du beskriver är en våldtäkt, offret har bjudit in våldtäcktsmannen att sova på golvet, läs på igen.

Offret sa NEJ!

Jag antar att du inte har mycket erfarenhet av de feminina könet.

Finns nedanstående beskrivning också.
Citat:
Och jag erbjöd mig mest som en snäll gest, men det är klart jag var beredd att ställa upp om
han behövde sängplats.
Citera
2024-11-22, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Finns nedanstående beskrivning också.

Ja och vart vill du komma?

Jag har också erbjudit övernattning!

Bland oss normalbegåvade innebär det just vad ordet betyder, övernattning!

Har du studerat på ett universitet?

Att den tilltalade liksom du uppfattar det som en invit till sex visar mer på vilka sammanlänkade fantasier ni har.

Studenter normalt hjälper varandra, alla har ekonomiska bekymmer och räknar varje krona.
Var det du som skrev om Taxi?

Det betyder inte att en övernattning kan likställas med sex.

Sex ska vara frivilligt från två parter, är det inte det är det våldtäkt.
Senast redigerad av PR400 2024-11-22 kl. 23:13.
Citera
2024-11-22, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Återigen, hur gick sexet vid bordet till?

Så din dåvarande tolkade att ditt initiala nej övergick till samtycke. Gav du ett muntligt samtycke när ni sedan hade sex? Jag tror inte det. Varför skulle det inte kunna vara möjligt med ett liknande scenario i detta fallet? (Om det nu är så att MÄ sagt nej från början).
Varför är det så omöjligt att MÄ inte ändrar sig? Stryptagen har ej lämnat några märken. Bland dagens ungdomar är tydlige stryptag väldigt vanligt. Hon överdriver sin rädsla enligt mig när hon säger att hon bara vill överleva så de hårda stryptagen kan mycket väl vara överdrivna de med.

Enligt Viäking var det soft vid bordet. Enligt målsägande var Vikäing hårdhänt vid bordet och höll i henne så pass hårt att hon fick ont. Rättsmedicinalverket styrker hennes version. Så varför ljuger vikäing? Han hade ju kunnat säga att det var frivilligt hårdhänt sex... men istället ljuger han. Uppenbart att han ljuger för att slippa bli dömd för den våldtäkt han utsatt henne för.

Jag sa nej och knuffade bort min dåvarande. Sedan pratade vi och jag sa att min dåvarande betett sig som ett as innan den sexuella inviten. Min dåvarande bad genuint om ursäkt. Vi kramades och började sen kyssas. Sedan tog jag initiativ till sex och vi hade samtyckande sex. Hade min dåvarande inte bett om ursäkt hade jag aldrig mer haft sex med min dåvarande.

Vikäing påstår att han inte strypt målsägande. Varför skulle han säga så om det är vanligt? Tja, kanske för att han vet att han har våldtagit målsägande och vi få allt att låta som soft frivilligt sex.
Senast redigerad av TomatKungen 2024-11-22 kl. 23:39.
Citera
2024-11-22, 23:56
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:

Du vet nog inte vad feminism är. Feminism är en ideologi, inte handlingen att ge oralsex. En ideologi som kategoriskt nedvärderar kvinnor och utmålar dem som offer - en stor del av problematiken även här. Det här handlar ju om en kvinna som antingen är oförmögen att veta vad hon vill eller som är oförmögen att uttrycka det.

Citat:

Man bjuder inte in män mitt i natten om man inte är intresserad. Framförallt går man inte och lägger sig bredvid sin "våldtäktsman", iförd endast trosor, och somnar. Jag beklagar men så ser verkligheten ut om man är normalfungerande. Mycket talar i-och-förvisso för att kvinnan ifråga inte är normalfungerande.

Citat:
Offret sa NEJ!

Möjligen, men kvinnans handlingar sa ja ja JA.
Citera
2024-11-23, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
OK, då vet vi att du tycker hennes version är fullständigt osannolik..... 😎. Känns nästan som du kan vara en sån som har problem att få utlösning trots närmare 2 timmars juckande........ Den här vikingen borde ta tag i sina gränsöverskridande problem och inse att han behöver hjälp förutom 3 år i finkan.

Finns inget som talar för att viking har ett gränsöverskridande sexuellt beteende förutom en osannolik saga från henne men visst, då vet vi, är sexet dåligt och man har svårt att få utlösning så är det per automatik våldtäkt. Med tanke på att du hela tiden tjatar om den detaljen kan jag bara dra slutsatsen att det är så du menar.
Citera
2024-11-23, 09:18
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Finns inget som talar för att viking har ett gränsöverskridande sexuellt beteende förutom en osannolik saga från henne men visst, då vet vi, är sexet dåligt och man har svårt att få utlösning så är det per automatik våldtäkt. Med tanke på att du hela tiden tjatar om den detaljen kan jag bara dra slutsatsen att det är så du menar.

Ja, det är inte ovanligt att vi män i ett dåligt sex tappar lusten. Det är inte populärt att avsluta, så att säga, mitt i. Det är lätt då att försöka få fram ett snabbt slut. Att pressa på hårt och intensivt…

Men om du bara avbryter kan det bli riktigt sur stämning. Kan mycket väl tänka mig att en hämndgirig bitter-fitta vill ge igen. Snack om våldtäkt med kompisarna kanske blir lite för allvarligt och ger konsekvenser man inte tänkt sig när de drar iväg med en till polisen.

Det kanske inte var så i detta fall, men har det undersökts?

Vi är nog alla överens om en sak, Viking gjorde ett stort oförlåtligt misstag att närma sig denna kvinna. ONS hör nog historien från 70-talet till, att försöka sig på detta nu för tiden med nuvarande sexuallagstiftning är en risktagning med extrema risker. Vem kan avgöra på förhand vilka som är hämndgiriga borderline-häxor?
Citera
2024-11-23, 09:29
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ja och vart vill du komma?

Jag har också erbjudit övernattning!

Bland oss normalbegåvade innebär det just vad ordet betyder, övernattning!

Har du studerat på ett universitet?

Att den tilltalade liksom du uppfattar det som en invit till sex visar mer på vilka sammanlänkade fantasier ni har.

Studenter normalt hjälper varandra, alla har ekonomiska bekymmer och räknar varje krona.
Var det du som skrev om Taxi?

Det betyder inte att en övernattning kan likställas med sex.

Sex ska vara frivilligt från två parter, är det inte det är det våldtäkt.

Det var ordet sängplats som ju kan tolkas som just en sängplats.

Ja jag har studerat på universitet, vad nu det har med saken att göra. 4 år och vad jag tror ganska så svåra ämnen. Själv då?

Det som är idag är ju att det faktiskt kan dömas som våldtäkt även om frivillighet uttryckts från båda sidor. Till och med även om den anmälande parten till viss del varit pådrivande i sexakten.
Citera
2024-11-23, 09:35
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Enligt Viäking var det soft vid bordet. Enligt målsägande var Vikäing hårdhänt vid bordet och höll i henne så pass hårt att hon fick ont. Rättsmedicinalverket styrker hennes version. Så varför ljuger vikäing? Han hade ju kunnat säga att det var frivilligt hårdhänt sex... men istället ljuger han. Uppenbart att han ljuger för att slippa bli dömd för den våldtäkt han utsatt henne för.

Jag sa nej och knuffade bort min dåvarande. Sedan pratade vi och jag sa att min dåvarande betett sig som ett as innan den sexuella inviten. Min dåvarande bad genuint om ursäkt. Vi kramades och började sen kyssas. Sedan tog jag initiativ till sex och vi hade samtyckande sex. Hade min dåvarande inte bett om ursäkt hade jag aldrig mer haft sex med min dåvarande.

Vikäing påstår att han inte strypt målsägande. Varför skulle han säga så om det är vanligt? Tja, kanske för att han vet att han har våldtagit målsägande och vi få allt att låta som soft frivilligt sex.

Vilken ställning användes vid bordet? Låg hon ovanpå? Eller ngt annat? Hade Viking behövt hålla fast henne hårt tidigare för att kunna ha sex med henne?

Viking kanske faktiskt inte har strypt henne. Om jag kommer ihåg rätt så säger han att han hållit sina händer vid nyckelbenen som stöd. Det finns inga tecken alls på hennes hals att det skulle förekommit någon strypning. Inte minsta lilla tecken. Konstigt?

Hoppas att du frågade om samtycke innan du tog initiativ till sex med din dåvarande.
Citera
2024-11-23, 09:41
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Ja, det är inte ovanligt att vi män i ett dåligt sex tappar lusten. Det är inte populärt att avsluta, så att säga, mitt i. Det är lätt då att försöka få fram ett snabbt slut. Att pressa på hårt och intensivt…

Men om du bara avbryter kan det bli riktigt sur stämning. Kan mycket väl tänka mig att en hämndgirig bitter-fitta vill ge igen. Snack om våldtäkt med kompisarna kanske blir lite för allvarligt och ger konsekvenser man inte tänkt sig när de drar iväg med en till polisen.

Vi är nog alla överens om en sak, Viking gjorde ett stort oförlåtligt misstag att närma sig denna kvinna. ONS hör nog historien från 70-talet till, att försöka sig på detta nu för tiden med nuvarande sexuallagstiftning är en risktagning med extrema risker. Vem kan avgöra på förhand vilka som är hämndgiriga borderline-häxor?

Ja det här är nog den viktigaste lärdomen för framför allt unga killar idag. Om andra parten är berusad så är det ett oerhört BIG NO NO även om den andra parten är med på noterna. Hur detta ska kunna spridas till ungdomarna vet jag dock inte men det borde talas en hel del om det här i skolorna. Det största problemet är nog också hur man ska få ungdomarna att tänka på det här när de är i situationen att det är en sexuell situation på gång.
Citera
2024-11-23, 09:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH

Att han via sms uppenbart skämdes över det dåliga sexet då han inte kom till avslut, kan ju såklart lett till att tjejen tog åt sig personligen och fått för sig att han tyckt hon var oattraktiv och värdelös i sängen.

När hon sedan berättar detta vidare till sina väninnor tolkar de detta ytterligare ett varv genom att han hade sex med henne trots att han inte var intresserad eller tyckte hon var attraktiv, betyder enligt dem att han utnyttjat henne, hon känner sig då värdelös, maktkös och utnyttjad och vill därefter hämnas på honom.
Senast redigerad av billigost 2024-11-23 kl. 10:08.
Citera
2024-11-23, 10:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n

Man bjuder inte in män mitt i natten om man inte är intresserad. Framförallt går man inte och lägger sig bredvid sin "våldtäktsman", iförd endast trosor, och somnar. Jag beklagar men så ser verkligheten ut om man är normalfungerande. Mycket talar i-och-förvisso för att kvinnan ifråga inte är normalfungerande.

Exakt. Det är för mycket daltande numera med folks helt tanklösa beteende.

Hade hon inte släppt in klasskamraten så hade hennes liv numera varit som vanligt, nu vad det innebär med tanke på hennes mentala nivå, men hon hade sluppit denna numera offentliga rättegång, med överklagande och en förmodad kommande motanmälan efter att GM blir friad i hovrätten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in