2024-11-22, 21:03
  #85369
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GlitchQueen
Missa inte att kolla Aftonbladet imorgon! Det kommer grejer om Dumpen då.

Jag vet jag har insider med.
Ett kärleksdrama
Om en pedofilmamma som hittade kärleken genom dumpen
😍🥰🥰
Citera
2024-11-22, 21:04
  #85370
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Jag vet jag har insider med.
Ett kärleksdrama
Om en pedofilmamma som hittade kärleken genom dumpen
😍🥰🥰

Bullshitdetektorn plingar till
Citera
2024-11-22, 21:06
  #85371
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NyGammmmal
Finns inga barn till gäddor som surfar in på dumpen och läser chattar eller kollar kuk bilder på farsan och det gör inte deras kompisar heller.
Att blir retad för att pappa har flenostkuk är knappast värre för barnen då pedofil är 100ggr värre när det ropas i skolkorridorerna.


Du måste ju vara helt efterbliven. Har du aldrig varit barn eller tonåring själv?

Om nåns farsa hamnar på dumpen kan jag lova dig att det sprids som en löpeld och varenda jävla unge surfar in på dumpen för att se kuken och för att kunna trakassera gäddans barn.
Barn och ungdomar är elaka och fruktansvärt nyfikna.
Detta vet såklart Dumpen. Dom sprider ju sina kukbilder bland kidsen på TikTok.
Citera
2024-11-22, 21:09
  #85372
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GlitchQueen
Du måste ju vara helt efterbliven. Har du aldrig varit barn eller tonåring själv?

Om nåns farsa hamnar på dumpen kan jag lova dig att det sprids som en löpeld och varenda jävla unge surfar in på dumpen för att se kuken och för att kunna trakassera gäddans barn.
Barn och ungdomar är elaka och fruktansvärt nyfikna.
Detta vet såklart Dumpen. Dom sprider ju sina kukbilder bland kidsen på TikTok.

Det blir inte roligare eller bättre för dem om han hade dömts för våldtäkt av barn.
Det är ju det som hade hänt om gäddan hade åkt fast för det han tänkte att göra
Citera
2024-11-22, 21:10
  #85373
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyGammmmal
1.Finns inga barn till gäddor som surfar in på dumpen och läser chattar eller kollar kuk bilder på farsan och det gör inte deras kompisar heller.
Att blir retad för att pappa har flenostkuk är knappast värre för barnen då pedofil är 100ggr värre när det ropas i skolkorridorerna.

2. Angående ditt Kalle anka rån, hur fan tror du att man blir dömd till förberedelse till grovt rån annars?
Hur jävla pantad är du människa?

1. Ok.

2. Hur pantad är du som inte begriper den liknelsen?
Citera
2024-11-22, 21:11
  #85374
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Det blir inte roligare eller bättre för dem om han hade dömts för våldtäkt av barn.
Det är ju det som hade hänt om gäddan hade åkt fast för det han tänkte att göra

Klart att det blir jobbigt då också. Men det är skillnad att dömas i domstol mot att helt rättsosäkert hängas på en jävla kukblogg av en gammal skränig tjackhagga.
Att du inte förstår det själv är ofattbart.
Citera
2024-11-22, 21:13
  #85375
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Du är på fel sajt för att få informationen.
Vilken site anser du är korrekt och Ratsit är fel?
Citera
2024-11-22, 21:16
  #85376
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GlitchQueen
Klart att det blir jobbigt då också. Men det är skillnad att dömas i domstol mot att helt rättsosäkert hängas på en jävla kukblogg av en gammal skränig tjackhagga.
Att du inte förstår det själv är ofattbart.

Det är givetvis väldigt tråkigt för anhöriga
Men gäddorna offrar glatt sina barn och anhöriga för att få knulla ett barn.

Det är ju uppenbart att gäddan inte bryr sig alls om sina anhöriga
Så all skuld ligger hos gäddan
Citera
2024-11-22, 21:17
  #85377
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Vilken site anser du är korrekt och Ratsit är fel?
Du sa att du inte såg styrelsen, den syns på andra sajter, en kvinna KB, en kvinna ÅB bland annat. Ratsit har jag inte inlogg till men där syns inte vi styrelsemedlemmar i två föreningar jag sitter i på gratisversionen, båda välgörenhet. Bostadsrättsföreningars styrelse verkar synas, iallafall min.
Citera
2024-11-22, 21:18
  #85378
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Vad är det du tycker är skumt?
Tittar du på allabolag så är det många föreningar som man bara ser adressen till.

Är de föreningarna skumma?
Vem har sagt att det är något skumt med adressen? Inget skumt med den. Att hävda att Åsa autimatiskt är ansvarig för förningen bara för att det är hennes adress är det som diskuteras.
Citera
2024-11-22, 21:19
  #85379
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Du sa att du inte såg styrelsen, den syns på andra sajter, en kvinna KB, en kvinna ÅB bland annat. Ratsit har jag inte inlogg till men där syns inte vi styrelsemedlemmar i två föreningar jag sitter i på gratisversionen, båda välgörenhet. Bostadsrättsföreningars styrelse verkar synas, iallafall min.
Frågar igen: på vilken site.
Citera
2024-11-22, 21:19
  #85380
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Vem har sagt att det är något skumt med adressen? Inget skumt med den. Att hävda att Åsa autimatiskt är ansvarig för förningen bara för att det är hennes adress är det som diskuteras.
Nu står hon som styrelsemedlem också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in