2024-11-22, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Det står styrelse? Är du blind.
https://ibb.co/yXw5LcX

Say no more...
Citera
2024-11-22, 20:46
Medlem
NyGammmmals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Är inte grooming olagligt och straffbart i Sverige?

Jag trodde att det var det, men om det inte är det borde det förstås vara det.

Däremot tycker jag inte nödvändigtvis
Det är en bra idé att vare sig polisen eller privata företagare försöker övertala människor att träffa minderåriga eller begå andra brott.

Det är olagligt men bara om det är ett riktigt barn som blir utsatt.
Även fast någon är helt övertygad att den de chattar med är minderårig så är det ej olagligt om ”barnet” spelas av en vuxen i syfte att skydda riktiga barn från att bli utsatta.
Citera
2024-11-22, 20:51
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
https://ibb.co/yXw5LcX

Say no more...
Du är på fel sajt för att få informationen.
Citera
2024-11-22, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Adressen är fullständigt ointressant. Det ät styrelsen som är intressant.
Vill någon sitta och tro att namnet i CO adressen är samma sak som ansvarog för föreningen så var så goda.
Både du och Lagopussy är trådens absolut duktigaste deltagare på dumförklara, förolämpa och förnedra andra.
Nu skötte ni det skitsnyggt igen, bara rakt mot er själva...

Vad är det du tycker är skumt?
Tittar du på allabolag så är det många föreningar som man bara ser adressen till.

Är de föreningarna skumma?
Citera
2024-11-22, 21:01
Medlem
NyGammmmals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
1. Stort, rungande, självklart jävla JA! på första frågan.
Polisen publicerar inte chattar och kukbilder på sociala medier eller någon uthängarsite där vem som helst utan ansträngning kan besöka. De sätter heller inte förminskande epitet som "flensostkuken" eller publicerar en konfrontation där de hånar, raljerar och inte låter halmgubben få tala till punkt.

2. Varför ska barnen till den uthängde lida mer än nödvändigt för sin förälders idioti?

Om polisen hittar en plan där jag utförligt beskriver hur jag tänker ta mig till Ankeborg och bryta mig in i Joakim von Ankas kassavalv... Ska jag då behöva skaka galler?

Bertil... du är en sjuk, sjuk människa. Jag veti fan vem som skadat dig så ini helvete så att du till och med blivit kontaktad av Dumpen när du surfat på bögsidor. Men den hjälpen du får funkar inte!
Logga ut från Flashback, sök en ny terapeut och ta tag i ditt sorgliga liv.

Dina barn behöver dig!

/ Styr ke Kramar

Finns inga barn till gäddor som surfar in på dumpen och läser chattar eller kollar kuk bilder på farsan och det gör inte deras kompisar heller.
Att blir retad för att pappa har flenostkuk är knappast värre för barnen då pedofil är 100ggr värre när det ropas i skolkorridorerna.

Angående ditt Kalle anka rån, hur fan tror du att man blir dömd till förberedelse till grovt rån annars?
Hur jävla pantad är du människa?
Citera
2024-11-22, 21:02
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
1. Med tanke på att de är 2 pundare de handlar om så borde de väll snarare vara mer sannolikt att upplägget är just "tidernas sämsta upplägg", snarare än helt briljant?

2. Ja för de är ju helt OMÖJLIGT att tänka tanken att utpressningspengarna skulle komma in på annat sätt än allt på ett bräde?

Vad ser mest suspekt ut, en mindre summa som betalas in månadsvis över lång tid förklätt som "reklam"?
Eller en stor engångsbetalning på 700 000kr som det saknas rimlig förklaring till i bokföringen?

Utöver de så finns en uträkning längre bak i tråden på att dessa "reklampengar" fortfarande är ca 5 gånger högre månadsvis än vad övriga sponsorer betalat om vi går på deras egna siffra om 30k/månad, som dom för övrigt själva visade va bullshit när dom la upp bild på sina fakturor.

En klok man sade en gång att det är svårt att argumentera mot en intelligent person, men det är stört omöjligt att argumentera mot en idiot. Men here goes: om du hade minsta lilla förstånd så hade du begripit att OM de hade kört detta som en ren utpressarverksamhet så hade de för fan tjänat 100falt jämfört med nuvarande småsummor. Och OM man kan betala sig ifrån publicering så hade väl för helvete inte en enda VD eller alla de andra högt uppsatta gäddorna någonsin blivit publicerade, de hade betalat MÅNGDUBBELT det som impulskollen skulle kosta dem.
Alltså helt ärligt, vad fan har hänt med denna tråden? Den har ju blivit helt haffad fullkomilga idioter…
Citera
2024-11-22, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlitchQueen
Missa inte att kolla Aftonbladet imorgon! Det kommer grejer om Dumpen då.

Jag vet jag har insider med.
Ett kärleksdrama
Om en pedofilmamma som hittade kärleken genom dumpen
😍🥰🥰
Citera
2024-11-22, 21:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Jag vet jag har insider med.
Ett kärleksdrama
Om en pedofilmamma som hittade kärleken genom dumpen
😍🥰🥰

Bullshitdetektorn plingar till
Citera
2024-11-22, 21:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NyGammmmal
Finns inga barn till gäddor som surfar in på dumpen och läser chattar eller kollar kuk bilder på farsan och det gör inte deras kompisar heller.
Att blir retad för att pappa har flenostkuk är knappast värre för barnen då pedofil är 100ggr värre när det ropas i skolkorridorerna.

Du måste ju vara helt efterbliven. Har du aldrig varit barn eller tonåring själv?

Om nåns farsa hamnar på dumpen kan jag lova dig att det sprids som en löpeld och varenda jävla unge surfar in på dumpen för att se kuken och för att kunna trakassera gäddans barn.
Barn och ungdomar är elaka och fruktansvärt nyfikna.
Detta vet såklart Dumpen. Dom sprider ju sina kukbilder bland kidsen på TikTok.
Citera
2024-11-22, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlitchQueen
Du måste ju vara helt efterbliven. Har du aldrig varit barn eller tonåring själv?

Om nåns farsa hamnar på dumpen kan jag lova dig att det sprids som en löpeld och varenda jävla unge surfar in på dumpen för att se kuken och för att kunna trakassera gäddans barn.
Barn och ungdomar är elaka och fruktansvärt nyfikna.
Detta vet såklart Dumpen. Dom sprider ju sina kukbilder bland kidsen på TikTok.

Det blir inte roligare eller bättre för dem om han hade dömts för våldtäkt av barn.
Det är ju det som hade hänt om gäddan hade åkt fast för det han tänkte att göra
Citera
2024-11-22, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyGammmmal
1.Finns inga barn till gäddor som surfar in på dumpen och läser chattar eller kollar kuk bilder på farsan och det gör inte deras kompisar heller.

2. Angående ditt Kalle anka rån, hur fan tror du att man blir dömd till förberedelse till grovt rån annars?
Hur jävla pantad är du människa?

1. Ok.

2. Hur pantad är du som inte begriper den liknelsen?
Citera
2024-11-22, 21:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Det blir inte roligare eller bättre för dem om han hade dömts för våldtäkt av barn.
Det är ju det som hade hänt om gäddan hade åkt fast för det han tänkte att göra

Klart att det blir jobbigt då också. Men det är skillnad att dömas i domstol mot att helt rättsosäkert hängas på en jävla kukblogg av en gammal skränig tjackhagga.
Att du inte förstår det själv är ofattbart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in