Citat:
Ursprungligen postat av
Bensinlukt
1. Stort, rungande, självklart jävla JA! på första frågan.
Polisen publicerar inte chattar och kukbilder på sociala medier eller någon uthängarsite där vem som helst utan ansträngning kan besöka. De sätter heller inte förminskande epitet som "flensostkuken" eller publicerar en konfrontation där de hånar, raljerar och inte låter halmgubben få tala till punkt.
2. Varför ska barnen till den uthängde lida mer än nödvändigt för sin förälders idioti?
Om polisen hittar en plan där jag utförligt beskriver hur jag tänker ta mig till Ankeborg och bryta mig in i Joakim von Ankas kassavalv... Ska jag då behöva skaka galler?
Bertil... du är en sjuk, sjuk människa. Jag veti fan vem som skadat dig så ini helvete så att du till och med blivit kontaktad av Dumpen när du surfat på bögsidor. Men den hjälpen du får funkar inte!
Logga ut från Flashback, sök en ny terapeut och ta tag i ditt sorgliga liv.
Dina barn behöver dig!
/ Styr ke Kramar
Finns inga barn till gäddor som surfar in på dumpen och läser chattar eller kollar kuk bilder på farsan och det gör inte deras kompisar heller.
Att blir retad för att pappa har flenostkuk är knappast värre för barnen då pedofil är 100ggr värre när det ropas i skolkorridorerna.
Angående ditt Kalle anka rån, hur fan tror du att man blir dömd till förberedelse till grovt rån annars?
Hur jävla pantad är du människa?