2024-11-22, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tickelitu
Presentera belägg för dina vanföreställningar tack. Vad baserar du det påståendet på?
Bland män mellan 18-29 år så vill ungefär hälften se en legalisering av cannabis.
Är det troligt att alla dessa använder cannabis menar du?

Du är så okunnig i de här frågorna att man skäms å dina vägnar. Din syn bygger uteslutande på fördomar, okunskap och lögner.

Hälften säger du. Kanske män du träffar i knarkkvartar. Alla andra fattar att det är farligt och att man ska hålla sig borta från det.
Citera
2024-11-22, 13:29
Medlem
proconsuls avatar
.
Senast redigerad av proconsul 2024-11-22 kl. 13:42. Anledning: Dubbelpost
Citera
2024-11-22, 13:42
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Hela din argumentation utgår ifrån att cannabis ska få finnas överhuvudtaget. Min ståndpunkt är att det ska bort helt och hållet, till varje pris.
Du vägrar konsekvent att tala om varför inte andra människor får använda cannabis. Vi är väl medvetna om din personliga aversion, men den gäller bara dig. I ärlighetens namn bör du lägga fram dina bevekelsegrunder för ditt motstånd gällande andra människors konsumtion.
Men det kommer du antagligen inte att göra utan bara fortsätta veva dina redan vederlagda uppgifter.
Citera
2024-11-22, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Du vägrar konsekvent att tala om varför inte andra människor får använda cannabis. Vi är väl medvetna om din personliga aversion, men den gäller bara dig. I ärlighetens namn bör du lägga fram dina bevekelsegrunder för ditt motstånd gällande andra människors konsumtion.
Men det kommer du antagligen inte att göra utan bara fortsätta veva dina redan vederlagda uppgifter.

Jag har många gånger skrivit varför i olika trådar.
Citera
2024-11-22, 14:35
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Jag har många gånger skrivit varför i olika trådar.
Du menar att jag ska leta upp trådar på måfå och se om jag hittar något relevant inlägg av dig där för att få reda på din position?
Varför inte bara skriva " jag tycker inte andra människor ska få använda cannabis för att......".
Försvara din inställning och sluta krångla.
Citera
2024-11-22, 14:59
Medlem
Citat:
Hela din argumentation utgår ifrån att cannabis ska få finnas överhuvudtaget. Min ståndpunkt är att det ska bort helt och hållet, till varje pris.
Varför ska det bort? Du har inte gett ett enda bra argument för varför!
Citera
2024-11-22, 15:06
Medlem
Bättre att få in intäkter och undvika att folk blir påprackade andra tyngre droger när de måste handla svart. Folk måste sluta sträva efter utopier och vakna upp. Folk kommer inte att sluta röka gräs och det är en oerhört lätt drog jämfört med alkohol som ni allihopa dyrkar.
Citera
2024-11-22, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Du menar att jag ska leta upp trådar på måfå och se om jag hittar något relevant inlägg av dig där för att få reda på din position?
Varför inte bara skriva " jag tycker inte andra människor ska få använda cannabis för att......".
Försvara din inställning och sluta krångla.

Du verkar helt fixerad av mig. Skriv om trådens topic istället.
Citera
2024-11-22, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xacoon
Varför ska det bort? Du har inte gett ett enda bra argument för varför!

Jag har gett massor av argument och källor i flera trådar.

Det är farligt och det påverkar både användaren och dess omgivning samt samhället i stort negativt. Därför är det också med rätta olagligt.
Citera
2024-11-22, 15:15
Medlem
Citat:

Det är farligt och det påverkar både användaren och dess omgivning samt samhället i stort negativt. Därför är det också med rätta olagligt.
Nej du har inte gett en enda bra källa. Vetenskap från 1800-talet är ingen bra källa att stå på.
Citera
2024-11-22, 15:16
Medlem
TongLongLCs avatar
Citat:

Vore det inte enklare och mer övertalande om du hade sparat ett word dokument och kopierat/klistrat när du blir tillfrågad istället för att skriva detta flera gånger?
Citera
2024-11-22, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TongLongLC
Vore det inte enklare och mer övertalande om du hade sparat ett word dokument och kopierat/klistrat när du blir tillfrågad istället för att skriva detta flera gånger?

Nä. Det är bara du och ett par till som håller på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in