2024-11-20, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpastej123
Vad som nu har hänt så är det INTE något kriminellt som tex att någon har tänt på för att mörda någon,Man får nog veta om ett tag vad som har hänt förhoppningsvis🙏🏻😢🕊️

Ser att du endast har kommenterat trådar som innefattar gäng, specifikt mc gäng. Känns ju skapligt lustigt detta. I varje tråd försöker du skrapa saker under mattan för att dementera misstankar. Du är allt en lurig person.
Citera
2024-11-20, 12:13
Citat:
Ursprungligen postat av princesahermosa
Ser att du endast har kommenterat trådar som innefattar gäng, specifikt mc gäng. Känns ju skapligt lustigt detta. I varje tråd försöker du skrapa saker under mattan för att dementera misstankar. Du är allt en lurig person.
Hmm nu när jag kollar på dina inlägg ser jag även du kommenterar rätt mycket på en viss mc gäng tråd😂 och jag försöker absolut inte ”skrapa saker under mattan” helt ärligt så känner jag inte familjen riktigt,Har bara hört ifrån folk som bor i byn vad dom säger,Verkar även som du gillar att spekulera lite för mycket i dina kommentarer som om du försöker skapa falska rykten och smutskasta,det känns ju väldigt lustigt😳😱 Och om du läser på tex GP,NLT,Aftonbladet så ser du att polisen har rubricerat händelsen som mordbrand för att kunna göra sina undersökningar ordentligt!😊
Citera
2024-11-20, 12:17
Medlem
Citat:
Hmm nu när jag kollar på dina inlägg ser jag även du kommenterar rätt mycket på en viss mc gäng tråd😂 och jag försöker absolut inte ”skrapa saker under mattan” helt ärligt så känner jag inte familjen riktigt,Har bara hört ifrån folk som bor i byn vad dom säger,Verkar även som du gillar att spekulera lite för mycket i dina kommentarer som om du försöker skapa falska rykten och smutskasta,det känns ju väldigt lustigt😳😱 Och om du läser på tex GP,NLT,Aftonbladet så ser du att polisen har rubricerat händelsen som mordbrand för att kunna göra sina undersökningar ordentligt!😊

Ser man på. Nu ändrar du din ton hehe. Skämt åt sido. I och med mitt yrke så skulle jag vilja påstå att mina kommentarer har en hög sanningshalt. Skulle du ha sett dokumenten som jag har sett skulle du någ litat mer på mig än nån tradig gammal sosseblajja.
Citera
2024-11-20, 12:19
Medlem
Citat:

Går inte ensa att skriva privata meddelanden till dig. Så nytt är ditt konto. Passande att du skapar kontot i samband med att fallet om Linus går framåt. Märkligt att boende på adressen i källby är släkting med just han/hans flickvän. Mycket som händer runt omkring i lidköping verkar vara kopplat till just detta. Jag ligger två steg före och du ligger ett steg efter. Kom igen! bättre kan du Xd.
Citera
2024-11-20, 12:32
Citat:
Går inte ensa att skriva privata meddelanden till dig. Så nytt är ditt konto. Passande att du skapar kontot i samband med att fallet om Linus går framåt. Märkligt att boende på adressen i källby är släkting med just han/hans flickvän. Mycket som händer runt omkring i lidköping verkar vara kopplat till just detta. Jag ligger två steg före och du ligger ett steg efter. Kom igen! bättre kan du Xd.
Skrattar av hur jävla Petetisk du är💀men men,Som sagt så kommer nog anledningen snart att vara ute i media och då skall vi se vem som har bäst gissning😊 i nuläget så är det bara att vänta!
Citera
2024-11-20, 12:35
Medlem
Citat:
Skrattar av hur jävla Petetisk du är💀men men,Som sagt så kommer nog anledningen snart att vara ute i media och då skall vi se vem som har bäst gissning😊 i nuläget så är det bara att vänta!

Jasså, så nu har du ingen fakta längre. Nu skriver du alltså att du gissar... Förut skrev du ju att du hade fakta. Hmmmmmm
Citera
2024-11-20, 14:40
Medlem
Citat:
Läste precis att brottet stod rubricerat som mordbrand. Hur kan du då vara så säker på att inget brott har begåtts? Verkar som att du har haft väldigt fel i nuläget och att det som jag har skrivit stämmer ganska bra ihop med polisutredningen som pågår. Hehe

Alla bränder i byggnader rubriceras som mordbrand.
Citera
2024-11-20, 16:24
Medlem
Citat:

Nu behöver ni inte killgissa längre för nu kan man läsa i tidningarna att polisen har en teori om ett möjligt händelseförlopp.

Återigen, hoppas att alla drabbade mår bra trots omständigheterna!
Citera
2024-11-20, 16:52
Citat:
Ursprungligen postat av nemokaneis
Nu behöver ni inte killgissa längre för nu kan man läsa i tidningarna att polisen har en teori om ett möjligt händelseförlopp.

Återigen, hoppas att alla drabbade mår bra trots omständigheterna!
Inga gissningar ,vet vad som hänt och det kommer nog komma ut i media snart,Vila i frid 🕊️🙏🏻
Citera
2024-11-22, 01:30
Medlem
Citat:
Inga gissningar ,vet vad som hänt och det kommer nog komma ut i media snart,Vila i frid 🕊️🙏🏻

Hur vet du det?

(tänker om du har en säker källa eller om det bara är rykten som går i lilla dafgårds källby)

Om du nu har "en säker källa" då kan du ju säga vad som hänt här, så slipper det bli massa spekulationer.

Varför tror du att det kommer ut i media snart?
Citera
2024-11-22, 10:19
Citat:
Ursprungligen postat av LadyFaz
Hur vet du det?

(tänker om du har en säker källa eller om det bara är rykten som går i lilla dafgårds källby)

Om du nu har "en säker källa" då kan du ju säga vad som hänt här, så slipper det bli massa spekulationer.

Varför tror du att det kommer ut i media snart?
Har hört att denna person tyvärr inte mått så bra kan jag säga😢
Citera
2024-11-22, 10:31
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Har hört att denna person tyvärr inte mått så bra kan jag säga😢
Så definitivt mordbrand då? Det blir ju det om man tuttar på så det blir fara för andras liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in