2024-11-18, 20:32
Medlem
SeanAverys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagejaget
Vilken adress skedde denna tragiska olycka

Det står i inlägg #3
Citera
2024-11-18, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpastej123
Det har absolut inget med Linus eller gängkriminalitet att göra,Det är bara så att folk gillar onödigt barnsligt skvaller om vilka släktingar är tyvärr!

Men hela fallet verkar fishy... verkar ju vara anlagt.
Mina tankar går självklart till barnet som mist sin pappa och mamma som mist sin man
Citera
2024-11-18, 21:22
Citat:
Ursprungligen postat av princesahermosa
Men hela fallet verkar fishy... verkar ju vara anlagt.
Mina tankar går självklart till barnet som mist sin pappa och mamma som mist sin man
Vad som nu har hänt så är det INTE något kriminellt som tex att någon har tänt på för att mörda någon,Man får nog veta om ett tag vad som har hänt förhoppningsvis🙏🏻😢🕊️
Citera
2024-11-18, 21:51
Medlem
exoticspices avatar
Kl. var 21.00 och alla hann ta sig ut ur huset, men inte pappan. Varför?
Citera
2024-11-19, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Kl. var 21.00 och alla hann ta sig ut ur huset, men inte pappan. Varför?

Han kanske försökte släcka branden och rädda deras hus.
Många inser kanske inte hur snabbt en brand kan sprida sig, jag vet inte men det är en vild gissning att pappan i familjen ville göra ett tappert försök att rädda deras hus. Sen spred sig branden fort och då kanske han inte kunde ta sig ut. Tragiskt och sorgligt.
Citera
2024-11-19, 10:25
Medlem
Det som är riktigt tragiskt är att hans storebror gick bort i sjukdom för ca:10 år sedan, stackars föräldrar och storasyster som mist 2 söner/bröder inom ganska kort tid. Samt att fru och barn samt barnbarn har mist sin man/pappa/farfar/morfar.
Senast redigerad av Sorachi 2024-11-19 kl. 10:27.
Citera
2024-11-20, 08:08
Medlem
Citat:
Dina ”Teorier” är inget mer än påhitt och spekulationer,Finns inget som tyder på att någon i familjen är gängkriminella eller har en hotbild, Fast du får jättegärna fortsätta med dina konspirationsteorier jävla mupp😂är ju ett fritt land trots allt😊

Misstänker att du inte läst boende på adressens domar? Finns ju tydliga kopplingar
Citera
2024-11-20, 10:39
Medlem
Hej, fick precis notis om att samma villa börjat brinna igen? Hur är det möjligt 5 dagar efter det brann? Vill någon bränna bevis eller vad händer...?

https://www.nlt.se/2024/10/21/olycka...stoppad-868fd/
Citera
2024-11-20, 10:49
Medlem
Hej, håller med om att det känns lite lurigt. Om inte annat är det en fadäs av brandkåren måste jag säga... Hur som helst ska det bli intressant att få reda på orsaken till denna mycket tragiska händelse. Vila i frid!!
Senast redigerad av nemokaneis 2024-11-20 kl. 10:57.
Citera
2024-11-20, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nemokaneis
Hej, håller med om att det känns lite lurigt. Om inte annat är det en fadäs av brandkåren måste jag säga... Hur som helst ska det bli intressant att få reda på orsaken till denna mycket tragiska händelse.

Håller med. Vila i frid. Såg tidigare i tråden att det hade hållits någon sorts insamling. Varför skickades det till dottern alla pengarna? Är det någon som tjänar pengar på detta nu? Hoppas alla som läser detta får en underbar dag
Citera
2024-11-20, 11:20
Citat:
Ursprungligen postat av princesahermosa
Misstänker att du inte läst boende på adressens domar? Finns ju tydliga kopplingar
Jag vet exakt vad ena pojken är dömd för och har även läst domen,Men jag vet även för en fakta att dina teorier inte stämmer, Finns ingen hotbild har aldrig funnits hotbild mot denne familj vad jag har förstått, Förklaring på vad som har hänt kommer säkert ut om någon månad/veckor hoppas jag. Må denna person som omkom vila i frid🙏🏻🕊️
Citera
2024-11-20, 11:28
Medlem
Citat:
Jag vet exakt vad ena pojken är dömd för och har även läst domen,Men jag vet även för en fakta att dina teorier inte stämmer, Finns ingen hotbild har aldrig funnits hotbild mot denne familj vad jag har förstått, Förklaring på vad som har hänt kommer säkert ut om någon månad/veckor hoppas jag. Må denna person som omkom vila i frid🙏🏻🕊️

Läste precis att brottet stod rubricerat som mordbrand. Hur kan du då vara så säker på att inget brott har begåtts? Verkar som att du har haft väldigt fel i nuläget och att det som jag har skrivit stämmer ganska bra ihop med polisutredningen som pågår. Hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in