Citat:
Ursprungligen postat av
bohonos
Jag tycker det är ologiskt och märkligt med tjatet om personlig utveckling (finns även i andra länders versioner). Ingen människa dejtar eller blir ihop med partners för att utforska sitt inre. Därför knäppt att den aspekten trycks på så mycket.
Jag fattar heller inte vad man får ut av att penetreras av experter, hur man agerar utifrån en främmande partner, som man ändå aldrig kommer fortsätta partnerskapet med.
Alla människor är unika, så det går inte att förutsäga beteenden för framtida partners.
Det finns ingen bruksanvisning för var och en ny situation när man lär och känna en ny människa.
Det är rätt anmärkningsvärt att just GVFÖ-kvinnorna genom säsongerna tillåts härja precis hur som helst, utan att ledningen säger ett pip.
SÅ mycket skit ett antal killar fått ta, t ex Grävis med feministen, den ljuse killen med Evelina och nu Adam.
Men Adam har gjort riktigt bra reklam för sig under programmets gång. Medan ragatan har gjort ypperligt dålig reklam för sig. Hon är egocentrerad samtidigt som hon basunerat ut att hon aldrig får till det i sängkammaren med partners. Inget kap direkt för motsatta könet.
Hon får fortsätta vara prinsessan på glasberget, som endast ser sina egna behov hela tiden, och har noll utrymme för att se sina medmänniskor.
Jag har inte sett sista avsnittet. Tyckte det var roligare att gå in i den här tråden, för att se vad ni skriver.