2024-11-21, 22:05
Medlem
Jag tycker det är ologiskt och märkligt med tjatet om personlig utveckling (finns även i andra länders versioner). Ingen människa dejtar eller blir ihop med partners för att utforska sitt inre. Därför knäppt att den aspekten trycks på så mycket.

Citat:
Ursprungligen postat av Thecrafter
Det sista avsnittet bjöd inte på några större överraskningar. Det blev i alla fall så som jag (och säkerligen många andra trott). Alla tre kvarvarande par valde varandra. Utifrån spoilertagsen här på Flashback blev heller inte det senare utfallet, efter programmet, särskilt förvånande. Det var ändå ett bra avsnitt och det kändes som om alla de kvarvarande paren hade fått ut något av sin medverkan och lärt sig mer om sig själva och relationer. Är det någon som vet om det blir något uppföljande avsnitt där man får se hur det gick för deltagarna efter säsonsfinalen?
Citera
2024-11-21, 22:06
Medlem
Crapmagics avatar
Jag vet inte vad jag blev mest sur över, att Andreas får lär ut om samtycke i dagens skola eller
att han kränkte Selmas integritet med ett samtyckessamlag, Adam slängde sig över ölstopet så fort frågan dök upp då han förstår att Elsa aint that kind of gurl, all was in vain han ville hem fort fort fort! och para sig innan hon gör slut på fredag!
Senast redigerad av Crapmagic 2024-11-21 kl. 22:08.
Citera
2024-11-21, 22:08
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Jag tycker det är ologiskt och märkligt med tjatet om personlig utveckling (finns även i andra länders versioner). Ingen människa dejtar eller blir ihop med partners för att utforska sitt inre. Därför knäppt att den aspekten trycks på så mycket.

Ja. Fyra veckor är en fling.
Citera
2024-11-21, 22:08
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag vet inte vad jag blev mest sur över, att Andreas får lär ut om samtycke i dagens skola eller
att han kränkte Selmas integritet med ett samtyckessamlag, Adam slängde sig över ölstopet så fort frågan dök upp då han förstår att Elsa aint that kind of gurl, all was in vain

Oklart inlägg. Utveckla
Citera
2024-11-21, 22:09
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Ja. Fyra veckor är en fling.
Fyra veckor är ett långt förhållande för vissa
Citera
2024-11-21, 22:09
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Oklart inlägg. Utveckla
Nej jag tänker inte diskutera samtyckeslagen 1 gång till, du får bli provocerad istället
Citera
2024-11-21, 22:10
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Fyra veckor är ett långt förhållande för vissa

Med TV i fejset! Gillade USA som drog det tre månader ( under Covid
Citera
2024-11-21, 22:12
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Med TV i fejset! Gillade USA som drog det tre månader ( under Covid
Oklart inlägg
Citera
2024-11-21, 22:13
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Oklart inlägg

Det behövs mer tid i programmet!!!!!
🙂👍
Citera
2024-11-21, 22:15
Medlem
Crapmagics avatar
TV historia skrevs, A-Dam kommer fram till i samspråk med sina bögbröder
att han nog är kär i Elsa trots allt, cringe!

Citat:
att han kränkte Selmas integritet med ett samtyckessamlag, Adam slängde sig över ölstopet så fort frågan dök upp då han förstår att Elsa aint that kind of gurl, all was in vain han ville hem fort fort fort! och para sig innan hon gör slut på fredag!

Ninni vägrar hålla hemligt för tittarna vad hon kommer säga till experterna, dåligt! ingen cliffhanger
Senast redigerad av Crapmagic 2024-11-21 kl. 22:18.
Citera
2024-11-21, 22:20
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Du är något på spåren, AI-robotar eller syskon. Jag förstår inte alla som är så säkra på att de kommer hålla, är Niklas en människa så lever han i garderoben och har haft ihop det med minst en kille (sin bästa kompis). Stackars Ninni, hon kommer antagligen klandra sig själv och begå självmord när det kommer fram genom en otrohetsaffär.

Jag har aldrig sett så mycket sexuell spänning i hela mitt liv som mellan Niklas och hans kompis.
Vad var det om egentligen? Han är ju tokbög
Citera
2024-11-21, 22:31
Medlem
Jag tycker det här programmet känns roligt och spännande i början av varje säsong men sen mot slutet orkar jag knappt se avsnitten. Det känns helt meningslöst. Är liksom så uppenbart hur det går för alla.

Rosanna och den där göteborgaren är väl möjligen undantaget som bekräftar regeln men där verkar det som att de håller ihop för att bli nåt slags kändispar. Tror inte de är kära i varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in