Citat:
Ursprungligen postat av
Dalulven
Fel på samtliga punkter.
Vad har du bidragit med? Kan du ge några exempel?
Det är ingen hemlighet att motståndarsidan till SE-teorin i många år haft licens på att tramsa. Det är därför som jag har föreslagit en egen tråd för oss som tror på SE-teorin.
När argumenten tryter, haglar invektiven, påhoppen och de tomma orden. Jag har bidragit med väldigt mycket sedan 2018, både via personliga efterforskningar IRL, i kontakter med en drös folk (omkring SE på ett eller annat vis, nära som mer avlägsna), via papper från PU som jag publicerat i "Excellarket", osv. osv. Om detta har jag till viss del presenterat i trådarna. Vad hur
du bidragit med? Mestadels trams, chatt och idisslande vad jag lagt märke till - förutom ibland uppenbara förvanskningar av materialet som du fläckvis ägnar dig ogenerat åt, samt vilda antaganden som presenterar som fakta, osv. Du har en grandios självbild. Det är bra i vissa lägen, men inte alla.
Som sagt, du är (och har varit) en av stortramsarna i tråden, i alla år. Det vet du. Du älskar tramset och larvandet, vilket gör sig påminnt i mer eller mindre samtliga av dina inlägg. Och du älskar att påtala när andra gör det (när det inte faller dig på läppen); skriker ofta som en femåring när andra gör det.
Med tanke på att du är så våldsamt lättkränt och känslig för kritik av såväl din person och av SE som GM. Kanske det lättaste vore om du startade en sluten liten grupp på Facebook, där du kunde få stå i rampljuset och idissla och utöva "humor", så kunde vi andra i tråden få diskutera och penetrera ämnet mer djuplodat och seriöst? Ett tips i all välmening. Du har sannolikt redan Facebook, bjud in folk vetja!