2024-11-19, 22:28
Medlem
IvanDF3s avatar
STEROIDS ARE AWESOME

Ja, så heter en video som min favorit Jeff Nippard har producerat. För många av er kommer det som berättas i klippet inte som någon nyhet. Men jag tycker det är 16 intressanta och sakliga minuter.

https://youtu.be/lmClPGvdWTI

Enjoy! // Ivan
Citera
2024-11-20, 14:59
Medlem
IvanDF3s avatar
ETT MINDRE LYCKAT AXEL- & MAGPASS

Mitt tänkta pass blev inte mindre bra på grund av att jag var f*ttig. Utan för att min favorit-axelmaskin och magmaskin var trasiga och reparatör på väg. Det blev ändå 15 bra set och jag hade tänkt avsluta med en kabelövning men allt var upptaget. Jag kör mage tillsammans med ben i morgon bitti istället.

Övningar
* Militärpress i smithmaskinen, pyramid- + dropset: 10, 8, 6, 5 (80 kg), 6, 7 resp. 12 reps
* Reversed pec deck: 4 x 15 (där jag anpassade vikten så att jag med nöd och näppe klarade rep 13-15)
* Sittande axelpress i maskin med viktmagasin: 4 x 12

Välmående
Jag klev av testo 280 mg/ew för ett par veckor sedan. Cold Turkey. Det klingande obemärkt förbi. Känner just ingenting speciellt just nu. Varken till eller från, upp eller ned. Jag är jag, som vanligt. Jag fortsätter att sakta men säkert bli av med bodyfat vilket framför allt syns på magen och magens sidor. Jag har inte så många kilon att skala bort nu förrän jag borde börja kunna skönja magmusklerna. Det går sakta nu mot slutet. Å andra sidan har jag 0 och ingen brådska. Det får ta den tid det tar, helt enkelt.

Kost
I dag ser jag ut att hamna på 2050 istället för planerade 1800 kcal. Det är fettet som drar iväg men kolhydraterna hller jag i schack (87 gram där mitt dagliga tak är 99 gram).

Om jag inte får ett ryck och tränar senare i kväll (mindre sannolikt) blir det soffläge efter middagen (mer sannolikt). Ni andra: Kör hårt satan!

//Ivan
Citera
2024-11-20, 17:27
Medlem
twinlab9999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
ETT MINDRE LYCKAT AXEL- & MAGPASS

Mitt tänkta pass blev inte mindre bra på grund av att jag var f*ttig. Utan för att min favorit-axelmaskin och magmaskin var trasiga och reparatör på väg. Det blev ändå 15 bra set och jag hade tänkt avsluta med en kabelövning men allt var upptaget. Jag kör mage tillsammans med ben i morgon bitti istället.

Övningar
* Militärpress i smithmaskinen, pyramid- + dropset: 10, 8, 6, 5 (80 kg), 6, 7 resp. 12 reps
* Reversed pec deck: 4 x 15 (där jag anpassade vikten så att jag med nöd och näppe klarade rep 13-15)
* Sittande axelpress i maskin med viktmagasin: 4 x 12

Välmående
Jag klev av testo 280 mg/ew för ett par veckor sedan. Cold Turkey. Det klingande obemärkt förbi. Känner just ingenting speciellt just nu. Varken till eller från, upp eller ned. Jag är jag, som vanligt. Jag fortsätter att sakta men säkert bli av med bodyfat vilket framför allt syns på magen och magens sidor. Jag har inte så många kilon att skala bort nu förrän jag borde börja kunna skönja magmusklerna. Det går sakta nu mot slutet. Å andra sidan har jag 0 och ingen brådska. Det får ta den tid det tar, helt enkelt.

Kost
I dag ser jag ut att hamna på 2050 istället för planerade 1800 kcal. Det är fettet som drar iväg men kolhydraterna hller jag i schack (87 gram där mitt dagliga tak är 99 gram).

Om jag inte får ett ryck och tränar senare i kväll (mindre sannolikt) blir det soffläge efter middagen (mer sannolikt). Ni andra: Kör hårt satan!

//Ivan
Starkt pass som vanligt. Ska bli intressant om avsaknaden av testosteron kickar in om nån vecka och du märker av det? För du kör ingen pct med nolva eller liknande? Hoppas att du inte har som mig då jag börjar närma mig den 21 dgr gränsen och tänker det här går ju som en dans sen en dag slår det till, allt blev tungt… men nu ska vi inte tänka negativa tankar 😊. Hur många kg uppskattar du att du har kvar?
Soffan eller ryck blir spännande och se….
Citera
2024-11-20, 20:41
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twinlab9999
Starkt pass som vanligt. Ska bli intressant om avsaknaden av testosteron kickar in om nån vecka och du märker av det? För du kör ingen pct med nolva eller liknande? Hoppas att du inte har som mig då jag börjar närma mig den 21 dgr gränsen och tänker det här går ju som en dans sen en dag slår det till, allt blev tungt… men nu ska vi inte tänka negativa tankar 😊. Hur många kg uppskattar du att du har kvar?
Soffan eller ryck blir spännande och se….

Det blev soffan. Big time. Jag och en film

Jag har aldrig märkt av några eftersläpande effekt av att tvärt kliva av enbart testo + att nu legat så lågt. Det enda jag verkligen kände av, det var när jag klev av Tren. Det var högst påtagligt
Citera
2024-11-20, 21:31
Medlem
Bra kört ändå Ivan, ser ut som ett gediget pass. Intressant det där att kunna gå av helt obekymmrat, det bådar ju gott för mig själv som också tänkt på enbart testo som en runda som vi snackade om in "min" tråd. Lycka till immornbitti med nytt pass
Citera
2024-11-21, 08:30
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HKpenguin1
Bra kört ändå Ivan, ser ut som ett gediget pass. Intressant det där att kunna gå av helt obekymmrat, det bådar ju gott för mig själv som också tänkt på enbart testo som en runda som vi snackade om in "min" tråd. Lycka till immornbitti med nytt pass

Ja, jag tror jag har turen att min kropp och system hanterar ASS så bra som det nu är möjligt. Jag har bara märkt av de positiva men inte några negativa effekter. Eller jo: Tre veckor in på Tren i mixen, svettades jag som en galning. Alltså helt, helt sinnessjukt.

Mina första kurer var testo only. Jag började med 250 mg ew och fick fantastiska resultat. Senare gick jag över till att köra 500 mg i veckan och därpå adderade jag till 300 mg deca. Den mixen, 500 + 300 mg testo/nandrolone skapade underverk. Jag gillar fortfarande kombinationen och körde den senast förra året.

Men det är bra att börja enbart med testo. Så lär du dig den oljan = kan sedan känna vilken skillnad en andra olja ger. Och hur du reagerar på den.
Citera
2024-11-21, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HKpenguin1

Du kommer riktigt långt med testo only dom två första åren, som Ivan säger kan man få otroliga resultat på så lite som 250mg/vecka i början, sen är det bara att höja med tiden och se hur långt upp man kan pusha det utan att behöva använda en AI.
Citera
2024-11-22, 14:35
Medlem
IvanDF3s avatar
VILODAG #2

Jag låter hela systemet vila ännu ett dygn. Jag känner igen den här känslan jag har i kroppen. Den infinner sig alltid efter ett par veckors intensiv och tung träning. Jag tolkar det som att min kropp skriker efter att få ledigt från gymet. Vi får se om den - kroppen, alltså - är nöjd i morgon eller om det rent av blir tre dagar ledigt. Men senast söndag blir det i alla fall ett pass!

Jag ska även unna mig att äta vad jag vill i dag och utan att räkna kalorier. Har tjejen på middag och det vankas mousserande och charkbricka till förrätt och sedan Pasta Salsiccia till middag. Och just det: Några glas rödvin för mycket.

En jävla succé-fredag med andra ord

Nu får ni andra köra hårt i mitt (och Twinlab9999's) ställe. Yes, feel the preasure Pingu och Mr Z

//Ivan
Citera
2024-11-22, 14:59
Medlem
Citat:
VILODAG #2

Jag låter hela systemet vila ännu ett dygn. Jag känner igen den här känslan jag har i kroppen. Den infinner sig alltid efter ett par veckors intensiv och tung träning. Jag tolkar det som att min kropp skriker efter att få ledigt från gymet. Vi får se om den - kroppen, alltså - är nöjd i morgon eller om det rent av blir tre dagar ledigt. Men senast söndag blir det i alla fall ett pass!

Jag ska även unna mig att äta vad jag vill i dag och utan att räkna kalorier. Har tjejen på middag och det vankas mousserande och charkbricka till förrätt och sedan Pasta Salsiccia till middag. Och just det: Några glas rödvin för mycket.

Nu får ni andra köra hårt i mitt (och Twinlab9999's) ställe. Yes, feel the preasure Pingu och Mr Z

//Ivan

Har du inga inplanerade deload veckor i ditt schema?

Du kör ju riktigt hög volym så det leder ju till hög fatigue rätt snabbt.

Jag har börjat cykla volym med hög volymi 6-veckors block och 0-2 RIR och alltid inplanerad deload den 7:e veckan sen börjar det om.

Rekommenderas då jag ser att du är en som snarare har svårt att hålla tillbaka än en som måste pushas.
Citera
2024-11-22, 19:24
Medlem
twinlab9999s avatar
Citat:
VILODAG #2

//Ivan
Bra att få lite vila även om jag gissar att det blir lite cardio framåt natten 😛. Man måste leva lite också och kroppen behöver både vila och extra energi. Det är då musklerna växer. Ha en grym kväll💪
Citera
2024-11-23, 08:38
Avslutad
Har helt missat att du är åter Ivan den förträfflige!

Blir till att backa några sidor och kvällsliteraturen är räddad😆🫡
Citera
2024-11-24, 13:42
Medlem
Citat:
VILODAG #2

//Ivan

Ja, för helskotta, glöm inte att vila. Det är underskattat😃Jag måste ha missat något, varför gick du av testot?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in