2024-11-20, 20:59
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Du fattar INGENTING.
Vi kanske inte tänder på Dad bods som att vi ligger och tar på oss själva till bilder på dad bods utan kläder, men det gör vi inte till bilder på body builders heller.
Ok?!

Man blir attraherad av en persons hela aura, person, pondus, integritet, intelligens, charm, allting sammantaget och en dad bod är då absolut inget hinder i sammanhanget.
Jag har sagt det innan, men utseendefixerade män får mig att tänka på:
* Narcissism (avtändande)
* Homosexualitet
* Låg intelligens eller låg självkänsla, omognad.

Ren och skär realistisk poesi! Kunde inte formulerat det bättre själv som kvinna, singel! Bravo!
Citera
2024-11-20, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockwiththecockout
Någon som läst artikeln i Aftonbladet och kan avslöja vilka som är gifta vs skilda ?

Ja. Men det blir spoilertagg då eftersom reglerna är såna:
Citera
2024-11-20, 22:50
Medlem
pungroten: Berätta gärna mer. Men använd spoilertaggen så du inte avslöjar saker i förväg för de som inte vill veta.

Edit. Fann detta på Ratsit:
Senast redigerad av AnnaChiara 2024-11-20 kl. 22:55.
Citera
2024-11-20, 23:43
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
pungroten: Berätta gärna mer. Men använd spoilertaggen så du inte avslöjar saker i förväg för de som inte vill veta.

Edit. Fann detta på Ratsit:

Den sidan visar bara "dold träff".
Citera
2024-11-20, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Den sidan visar bara "dold träff".

Citera
2024-11-20, 23:54
Medlem
ComedyBalls avatar
Citat:
Du fattar INGENTING.
Kvinnor ligger inte på stranden och spanar på mäns jävla kroppar.
Nu är jag gift och lojal men skulle snarare bli attraherad av en man på en bar som står på scenen och sjunger jättebra och berörande, eller av nån på jobbet med stor personlig mognad och inre trygghet.
Behöver inte se ut som nån modell, tvärtom (avtändande).
Vi är inte som er, att det ska vara så svårt att fatta 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️.
Vi kanske inte tänder på Dad bods som att vi ligger och tar på oss själva till bilder på dad bods utan kläder, men det gör vi inte till bilder på body builders heller.
Ok?!
Vi ligger inte och kollar på bilder på mäns kroppar öht och beter oss som ni gör.
Man blir attraherad av en persons hela aura, person, pondus, integritet, intelligens, charm, allting sammantaget och en dad bod är då absolut inget hinder i sammanhanget.
Jag har sagt det innan, men utseendefixerade män får mig att tänka på:
* Narcissism (avtändande)
* Homosexualitet
* Låg intelligens eller låg självkänsla, omognad.

Förstår självklart vad du menar. När det gäller kärlek är det personen innanför skalet man faller för, utseendet blir liksom en extra bonus av det. Det är hela paketet, auran som du beskriver.
Jag blev inte kär min sambo för hennes utseende utan för hennes otroligt fina personlighet, trygghet och värderingarna som vi delar ihop. Hade aldrig kunnat tro att man kunde känna så för en annan människa. Så du behöver absolut inte förklara för mig vad kärlek och attraktion är.

Tjejer som är 10/10 ā la fotomodell men som är helt brända i pallet är precis lika avtändande som de män du beskriver.
Kön spelar ingen roll, vi är alla individer som har helt olika syn på vad kärlek och relationer är. Finns män med vidrig syn på kvinnor, och vice versa som du säkert vet.

Min poäng är, att med att ha en fysiskt tilltalande kropp tillkommer vissa fördelar när det gäller attraktion ifrån motsatt kön. Men det är självklart ingen avgörande faktor när andra egenskaper hos personen vägs in. Men för att locka, attrahera kvinnor rent fysiskt ger det en jävla bra skjuts. När jag själv började packa på mig muskler efter att tidigare varit en helt avarege Joe utseendemässigt så började kvinnliga bekanta helt plötsligt flörta & visa intresse, helt plötsligt fick jag komplimanger och inviter på krogen etc. Tror inte att det var en slump.

Sen att tro att detta och inget annat skulle få varenda kvinna på fall är ju en aning pinsamt och barnsligt, en tränad kropp betyder ingenting om inte den sociala förmågan eller charmen finns där. Men hoppas ändå du förstår min poäng.
Senast redigerad av ComedyBall 2024-11-21 kl. 00:19.
Citera
2024-11-21, 00:33
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Jag är allvarligt förvånad av hur slarvigt ett stort antal män i tråden läser kvinnornas svar. Ingen har skrivit att de föredrar chipstuttar eller rejäl övervikt. Det är absolut attraktivt att röra på sig och ta hand om sin hälsa. Jag har själv alltid tränat och varit i bra form (men unnar mig med glädje att äta gott)
Det vi skriver är att för de allra flesta kvinnor, om de inte själva är body builders, så är det bokstavligt talat avtändande för oss med män som spänner sig, är kostFIXERADE och flexar överpumpade muskler. De kan absolut impa på andra män med detta, men ett STORT antal kvinnor skrattar bara åt det. Och de av oss som varit ihop med såna män kan säga att där slog inte precis livsglädjen i taket. MÅSTE jag välja mellan dessa två ytterligheter väljer jag dad boden. De är dessutom oftast goa att krama.

Fast ni pratar om något helt annat, ni pratar om beteende.
Rent utseendemässigt är man överlag mycket mer attraktiv för kvinnor om man har en vältränad kropp = breda axlar, tunn midja, stora armar, bra hållning.

Enda anledningen till att kvinnor dissar vältränade kroppar är för att de kör en Magnus och försöker skydda sin egen självkänsla genom att i förväg dissa män de inte kan få. Men om en man med en stor musklig vältränad superkropp faktiskt raggade på dem skulle de sära på benen illa kvickt.

Det sämsta man kan göra om man vill veta vad kvinnor är attraherade av är att fråga kvinnor.
Citera
2024-11-21, 01:49
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Du fattar INGENTING.
Kvinnor ligger inte på stranden och spanar på mäns jävla kroppar.
Nä det gör dom inte, men attraktiva kvinnor på stranden kommer att titta upp från sin världsliga konversation med en väninna för att slänga ett getöga på stackars attraktiva killar, i vissa fall kan det hända att hon tappar självkontrollen & vrider huvudet och asstirrar på killars jävla ansikten som sitter på kroppen som om hon vore under djup hypnos från Sir Vääs som bara bemötte hennes blick, hur vet jag detta? fråga inte mig

Citat:
.

Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Det sämsta man kan göra om man vill veta vad kvinnor är attraherade av är att fråga kvinnor.
Jag följer kvinnliga svartfötter (förrädare) till dejtingcoacher och där avslöjades var kvinnor tar på sig själva till för inre bilder, jag har tyvärr förträngt var det var för exempel då det var så väsensfrämmande
Senast redigerad av Crapmagic 2024-11-21 kl. 02:16.
Citera
2024-11-21, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Tror de flesta uppskattar en estetisk bodybuildarkropp, inte bara kvinnliga bodybuilders.
De allra flesta tycker nog detta är snyggare än en dad bod:
https://images.squarespace-cdn.com/c...g?format=2500w

Nej. Gräslig kroppstyp. /kvinna
Citera
2024-11-21, 03:08
Medlem
Tråkigt att det är slut nu. Var ett bra avslut men jag undrar en sak. Vad hände med hon experten från Göteborg? Hon mörkhåriga som var med nu bara förra säsongen?
Citera
2024-11-21, 05:26
Citat:
Ursprungligen postat av riotsstoir
Nej. Gräslig kroppstyp. /kvinna

Lol, ja. Verkligen.
Ser ut som en såndär personlighetsstörd man som det brukar finnas en av i varje stad i Sverige. Sån som åker omkring i rullskridskor och spandex i stan på gågator, inoljad och söndersolad, fram och tillbaka.

Hellre detta för mig: https://www.gettyimages.se/detail/ny...oto/1608382883
Citera
2024-11-21, 05:27
Citat:
Ursprungligen postat av ibraflash
Tråkigt att det är slut nu. Var ett bra avslut men jag undrar en sak. Vad hände med hon experten från Göteborg? Hon mörkhåriga som var med nu bara förra säsongen?

Hon slutade för att ett par hoppade av medans det insinuerades om övergrepp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in