2024-11-20, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Vem är den här supersnygga Jon som alla nämner? Den enda jag hittar är den inte så attraktive John.

Kollade honom nu och han var faktiskt inte så het Minnet kan bedra en tydligen Det var första lyckade paret och han var en fin person, så säkert blev hans utseende färgat av det.

Emil med Maxine var rätt gullig däremot, hade glömt honom.
Senast redigerad av jandals 2024-11-20 kl. 15:14.
Citera
2024-11-20, 15:30
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jandals
Kollade honom nu och han var faktiskt inte så het Minnet kan bedra en tydligen Det var första lyckade paret och han var en fin person, så säkert blev hans utseende färgat av det.

Ja det bevisar ju vad vi sagt om personlighet. Men flera har nämnt en JON alltså utan H. Honom hittar jag inte alls.
Citera
2024-11-20, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Nej, Andreas är en man medelklasskvinnor mellan 26-35 år som vill gifta sig och skaffa barn blir kära i.
Ni har så jävla dåliga koll, det är så pinsamt.
Och det var alltså en allmän åsikt redan innan första avsnittet sänts?

Jag såg inga som tyckte vare sig här eller på Facebook (däremot var det flera som gick i spinn över Hector, behripligt nog). Men jag vet naturligtvis inte hur snacket gick i alla kretsar.
Citera
2024-11-20, 18:09
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Och det var alltså en allmän åsikt redan innan första avsnittet sänts?

Jag såg inga som tyckte vare sig här eller på Facebook (däremot var det flera som gick i spinn över Hector, behripligt nog). Men jag vet naturligtvis inte hur snacket gick i alla kretsar.

Jag skrev bland annat att han var snygg, flera gjorde det.
Inte på nån extrem nivå dock.
Nu tycker jag inte ens det längre alls.
Citera
2024-11-20, 18:12
Citat:

Han var blond, jag är svag för blonda män om de är långa och inte bara cendréblonda utan mer ljusblonda. Korta och mörkhåriga som typ Joey i Vänner på 90-talet också hett).
Det var hans personlighet också. Att han INTE var en wannabee-influencer som fjantade sig på Instagram efteråt. Integritet är sexigt.
Citera
2024-11-20, 18:14
Citat:
Men det verkar vara vanligare att män blir kära i artificiella kvinnor än att kvinnor blir kära i body builders. Jag är ingen expert på det manliga psyket men har sett så många män dregla över plast. Verkligen inte alla, precis som här i tråden känner jag män som tycker det är avtändande. Jag är fotbollssupporter, och de flesta i mina kretsar är män, och det här samtalsämnet kommer ofta upp och delar männen i två läger.

Helt enig i detta. Jag själv är inte attraherad av utseende på det sättet. Det behövs ett paket av ett sätt att vara på, lite charm, lite inre styrka (mycket), lite lätt humor och sen är utseendet ganska flexibelt inom vissa gränser.
Men verkligen inte bara ett utseende och utseendet har noll med bodybuilding att göra 🤢.
Citera
2024-11-20, 18:23
Citat:
Ursprungligen postat av ComedyBall
Fan vilket tjat.

Jag skulle nog säga att den absoluta majoriteten av kvinnor föredrar en tränad ”tonad” man framför en dad bod med kärlekshandtag och hängtuttar. Så är det bara. Sen kan män med dad bods vara fantastiska människor rent personlighetsmässigt.

Att träna och ta hand om sig själv handlar inte om att ”väga maten som en jävla bög, kolla in sina magrutor i spegeln som ett ego” bla bla all skit ni skriver. Det handlar om att ha RESPEKT för sin kropp, vara nöjd och stolt över vad man ser i spegeln, äta på ett sätt som främjar hälsa och välmående och inte vad som är gott i stunden.

Nästa gång ni sätter foten på en badstrand i sommar så kolla er omkring, det kommer inte dröja länge innan ni inser att nästan INGEN är smal/tränad. Det är kaggar som hänger, chipstuttar etc. Man ser att de skäms lite över det men de orkar heller inte göra något åt det för att chips och dip är förjävla gott helt enkelt. Idag är det MOT normen att vara smal, förr var det standard.

För egen del så har jag varit på bägge sidor så jag vet hur det känns. Och skillnaden i attraktion/uppmärksamhet från motsatta könet är ENORM, det går liksom inte säga emot..

Du fattar INGENTING.
Kvinnor ligger inte på stranden och spanar på mäns jävla kroppar.
Nu är jag gift och lojal men skulle snarare bli attraherad av en man på en bar som står på scenen och sjunger jättebra och berörande, eller av nån på jobbet med stor personlig mognad och inre trygghet.
Behöver inte se ut som nån modell, tvärtom (avtändande).
Vi är inte som er, att det ska vara så svårt att fatta 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️.
Vi kanske inte tänder på Dad bods som att vi ligger och tar på oss själva till bilder på dad bods utan kläder, men det gör vi inte till bilder på body builders heller.
Ok?!
Vi ligger inte och kollar på bilder på mäns kroppar öht och beter oss som ni gör.
Man blir attraherad av en persons hela aura, person, pondus, integritet, intelligens, charm, allting sammantaget och en dad bod är då absolut inget hinder i sammanhanget.
Jag har sagt det innan, men utseendefixerade män får mig att tänka på:
* Narcissism (avtändande)
* Homosexualitet
* Låg intelligens eller låg självkänsla, omognad.
Citera
2024-11-20, 18:25
Citat:
Du blandar ihop profiler, det var "Thecrafter" som var indragen i någon diskussion om Andreas. Jag har aldrig uttalat mig om hans utseende överhuvudtaget, så dra inte in mig i det där tack

Tycker Andreas verkar vara en trevlig person att hänga med. Söt för att han är charmig, men inte så överdrivet snygg. Jon är den enda manliga deltagare som varit lite het, så castingen kunde jobba mer på den fronten (särskilt jämfört andra länders GVFÖ).

Jepp det gör jag ganska ofta. (Blandar ihop nick)

Se där! Jomen, så att e… Jon.
Citera
2024-11-20, 18:29
Jon är ett perfekt exempel på att kvinnor inte attraheras av stillbilder på män.
Vi är flera som tyckte han var lite het när han var med.
Då, när man såg honom live, gå, prata, se hans emotionella intelligens, humor, höra hans röst, se hans energi.

Sen googlar man honom flera år efteråt och bara… tf? Va?
För att när man bara ser en bild fattar man inte vad man reagerade på.
De flesta jag blivit väldigt attraherade av skulle jag inte sagt varit jätteheta eller ens intressanta om jag bara sett en stillbild på dem.
Citera
2024-11-20, 19:58
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Jag tror det finns två läger där! Dels tycker jag musklerna är lite för stort dimensionerade, dels ser han inte ut som någon som unnar sig livets goda. Efter att varit ihop med ett par stycken som tränar proffesionellt kan jag säga att det finns inget som är så avtändande som en man som sitter med ångest för att man käkat godis framför en film. Så jävla ängsliga och självupptagna. Nej tack.
Så ja, lite dad bod är mer attraktivt isf.

Men jag tycker att Adam såg ut som någon som både kan unna sig gott och träna när vi fick se dem i badkläder.
Tror du att Elsa har ångest efter att ha käkat såna där kolasnören med elefanter? med tanke på att hon är för smal & man ser hennes cameltoe därav, fast jag tror hon saknar en manlig impulskontroll från att frånhålla sig socker, hon äter antagligen portioner som en höna, jag försöker frambringa samma känsla av att det är avtändande, men det gick inte
Senast redigerad av Crapmagic 2024-11-20 kl. 20:02.
Citera
2024-11-20, 20:04
Medlem
Någon som läst artikeln i Aftonbladet och kan avslöja vilka som är gifta vs skilda ?
Citera
2024-11-20, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockwiththecockout
Någon som läst artikeln i Aftonbladet och kan avslöja vilka som är gifta vs skilda ?
Javisst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in