2024-11-20, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Muscimol funkar bra mot smärtor samt stress, sömn och liknande fast det där måste ha varit mera än bara muscimol låter det som tycker jag. Vet folk som microdoserar det och använder då 500mg till 1g Amanita muscaria vilket innehåller 8-15mg muscimol och har inte läst om så starka effekter förutom just då de sover väldigt bra och stressen minskar mm

Hur många mg muskimol innehåller den flaskan?

Ja, jag vettefan vad det kan vara men jag håller med dig om att det måste vara något mer i…
Såhär står det på hemsidan i alla fall: ”Magic Mushroom (Muscimol) Olja 5% är en högkvalitativ produkt som är baserad på premium muscimol-extrakt. Med 250mg ren och kvalitetssäkrad Muscimol är vår shrooms olja designad för att ge dig en enastående upplevelse av lugnande och euforiska stunder.” Flaskan är på 5 ml
Citera
2024-11-27, 22:28
Medlem
Nu börjar förrådet man plockat i sommar sina
Kan någon rekommendera en bra sida att beställa ifrån?
Citera
2024-11-28, 00:19
Medlem
Sök på amanita muscaria på fb/redddit o kolla in olika grupper, de brukar ha en fil med ”trusted vendors”, sen bara välja någon av dem.
Citera
2024-12-18, 16:40
Medlem
Så Dr Herbals påstår att de har både produktion och leverans i Sverige. Ställer mig tveksam till det.
Att boka en fraktsedel betyder inte att något har skickats, men om orderbekräftelsen faktiskt stämmer: var skickas produkterna ifrån som tar sån tid? -.^
Senast redigerad av Deballerur 2024-12-18 kl. 16:44.
Citera
2024-12-22, 01:26
Medlem
Herre jösses, tog tre droppar dr herbal muscimol-blandning och sen när det började verka tog jag lustgas.

Jag har tagit en hel del starka trippar tidigare... men detta var på "träffa gud"-nivå.

Herre jösses som sagt.
Citera
2024-12-22, 12:03
Medlem
Jag köpte mig Muscimol olja med 5% utav Dr. H**** och läste att 3 droppar ska man ta men fan de hände ingenting. Då tog jag 13 droppar och sen kände jag något skumt börja komma smygande och detta är nu 5 timmar efter intag

Slutade med att jag hade ögonen stängda och kunde läsa på tvn igenom ögonlocken och igenom telefonen jag hade framför ansiktet till tvn. De va fett skumt för såg något fladdra och tydligen va de skidorna på tvn du vet när de visar och rullar listan på de startande.

En sak jag märkt är att jag blir alltid så jävla varm i mitten av huvudet inuti hjärnan typ och dagen efter är man helt jävla mör i hjärnbalken.

Det var en rolig upplevelse och när man blundar helvete va de suger tag i ens själ. Men ta inte för ofta för köpte 2 flaskor och de funkar typ en gång sen måste du vänta någon vecka innan du tar igen för de sluta funka på mig.
Citera
2024-12-22, 12:18
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floruee
Jag köpte mig Muscimol olja med 5% utav Dr. H**** och läste att 3 droppar ska man ta men fan de hände ingenting. Då tog jag 13 droppar och sen kände jag något skumt börja komma smygande och detta är nu 5 timmar efter intag

Slutade med att jag hade ögonen stängda och kunde läsa på tvn igenom ögonlocken och igenom telefonen jag hade framför ansiktet till tvn. De va fett skumt för såg något fladdra och tydligen va de skidorna på tvn du vet när de visar och rullar listan på de startande.

En sak jag märkt är att jag blir alltid så jävla varm i mitten av huvudet inuti hjärnan typ och dagen efter är man helt jävla mör i hjärnbalken.

Det var en rolig upplevelse och när man blundar helvete va de suger tag i ens själ. Men ta inte för ofta för köpte 2 flaskor och de funkar typ en gång sen måste du vänta någon vecka innan du tar igen för de sluta funka på mig.

Muskimol ger ingen toleransökning som är sådär snabb. Däremot ger tryptaminer det.
Det ger inte heller CEVs som du beskriver.

Det är en väldigt mental tripp på muskimol, med inga mönster eller liknande.
Effekten kommer smygande, det kan ta upp till 1-2 timmar innan man känner något.

Och man känner sig aldrig "mör" dagen efter, utan väldigt utvilad, pigg, tillfreds och harmonisk.

Ser att försäljaren marknadsför det som "likt psilocybin" vilket är falskt.
Det är inte alls likt psilocybin.

Muskimol har mer gemensamt med alkohol och annan GABAergika.
Citera
2024-12-22, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Muskimol ger ingen toleransökning som är sådär snabb. Däremot ger tryptaminer det.
Det ger inte heller CEVs som du beskriver.

Det är en väldigt mental tripp på muskimol, med inga mönster eller liknande.
Effekten kommer smygande, det kan ta upp till 1-2 timmar innan man känner något.

Och man känner sig aldrig "mör" dagen efter, utan väldigt utvilad, pigg, tillfreds och harmonisk.

Ser att försäljaren marknadsför det som "likt psilocybin" vilket är falskt.
Det är inte alls likt psilocybin.

Muskimol har mer gemensamt med alkohol och annan GABAergika.

Jag äter en massa olika mediciner ( typ 7) kanske de påverka, men hursomhelst var de sjukt weird feeling.
Citera
2024-12-22, 12:54
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floruee
Jag äter en massa olika mediciner ( typ 7) kanske de påverka, men hursomhelst var de sjukt weird feeling.

Det är värt att känna till att opiater/opioider+muskimol, vid en viss dosering kan potentiellt bli dödligt och leda till andningsdepression. Samma med alkohol+muskimol.
Citera
2024-12-22, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Det är värt att känna till att opiater/opioider+muskimol, vid en viss dosering kan potentiellt bli dödligt och leda till andningsdepression. Samma med alkohol+muskimol.

Jag tar mina 220mg - 260mg Oxy och det fungerar bra men jag är en van brukare, men jag fick lite smått panik en gång när jag skulle sova en gång och jag ploppade lite substanser tillsammans och det var riktigt läskigt för ett andetag vart typ ett halvt. Jag går ju med på gabapentin 3400mg bland annat
Citera
2024-12-22, 15:33
TS du var minst sagt entusiastisk när du skrev denna tråd!

Det brukar dock vara så i samhället när en ny drog introduceras så hypas den först upp, för att sedan demoniseras.

Hur ställer du dig till muskimol idag? Vad använder du det till?

Jag har lite delade erfarenheter av flugsvamp. Ibland har jag känt att det är en bättre version av benzo där man blir väldigt lugn fast samtidigt klar i huvudet.

Andra gånger har det känts som att det är giftigt och ngt som jag inte vill ta igen. Det kan dock ha göra med att jag inte vet hur man korrekt ska torka hattarna ännu.
Senast redigerad av PumpDump2 2024-12-22 kl. 15:35.
Citera
2024-12-22, 21:37
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Jag plockade ett gäng flugsvamp i höstas som jag torkade med en svamptork enligt konstens alla regler. De låg sedan i en glasburk med selicagel påsar någon månad innan jag bestämde mig för att microdosera dem. Tog ca 0.5-0.8gr varje morgon så länge det räckte, vilket var en knapp månad. Under tiden tyckte jag mig inte känna så mycket egentligen, men efteråt så blev det väldigt uppenbart att de hjälpt med att lugna ner min ständiga tankeström, "inre konversationen". Det blev mycket lugnare i skallen alltså. Nu har jag beställt 60gram torkade hattar från någon i Litauen och nästa år ska jag plocka bra mycket mer. Flugsvamp visade sig vara riktigt positivt för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in