Citat:
Ursprungligen postat av
Floruee
Jag köpte mig Muscimol olja med 5% utav Dr. H**** och läste att 3 droppar ska man ta men fan de hände ingenting. Då tog jag 13 droppar och sen kände jag något skumt börja komma smygande och detta är nu 5 timmar efter intag
Slutade med att jag hade ögonen stängda och kunde läsa på tvn igenom ögonlocken och igenom telefonen jag hade framför ansiktet till tvn. De va fett skumt för såg något fladdra och tydligen va de skidorna på tvn du vet när de visar och rullar listan på de startande.
En sak jag märkt är att jag blir alltid så jävla varm i mitten av huvudet inuti hjärnan typ och dagen efter är man helt jävla mör i hjärnbalken.
Det var en rolig upplevelse och när man blundar helvete va de suger tag i ens själ. Men ta inte för ofta för köpte 2 flaskor och de funkar typ en gång sen måste du vänta någon vecka innan du tar igen för de sluta funka på mig.
Muskimol ger ingen toleransökning som är sådär snabb. Däremot ger tryptaminer det.
Det ger inte heller CEVs som du beskriver.
Det är en väldigt mental tripp på muskimol, med inga mönster eller liknande.
Effekten kommer smygande, det kan ta upp till 1-2 timmar innan man känner något.
Och man känner sig aldrig "
mör" dagen efter, utan väldigt utvilad, pigg, tillfreds och harmonisk.
Ser att försäljaren marknadsför det som "
likt psilocybin" vilket är falskt.
Det är inte alls likt psilocybin.
Muskimol har mer gemensamt med alkohol och annan GABAergika.