2024-11-20, 10:48
Medlem
biljardballes avatar
Kärringen sov ute inatt, dessutom så snöade det - precis vad hon förtjänar.
Hoppas att hon får sova ute varje natt nu i resten av hennes liv.
Senast redigerad av biljardballe 2024-11-20 kl. 11:19.
Citera
2024-11-20, 11:27
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Kärringen sov ute inatt, dessutom så snöade det - precis vad hon förtjänar.
Hoppas att hon får sova ute varje natt nu i resten av hennes liv.

Kollade nyss, hon sov i Sjödalsparken. Jag tycker det är fint att Gräddis rapporterar direkt från sitt uteliv. Jag gillar så att säga denna typ av reallityreportage.
Citera
2024-11-20, 11:45
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Kollade nyss, hon sov i Sjödalsparken. Jag tycker det är fint att Gräddis rapporterar direkt från sitt uteliv. Jag gillar så att säga denna typ av reallityreportage.

Hur är det där om nätterna? Är det farligt för en ensam kvinna?
Förvisso, vem vill antasta en gammal äcklig fyllekärring? Hon är nog rätt så trygg där.

Pia, det här är den första dagen på resten av ditt nya liv.
Senast redigerad av biljardballe 2024-11-20 kl. 11:47.
Citera
2024-11-20, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamuraiBenny
Det elelr en ocensurerad bild på Gräddisens skäggbiff. Om det vore en chokladkalender skulle det varit en punchpralin med Tre Apor-vin istället för likör... fast den är uppäten.

Gräddis skäggis kan du nog se på hennes hemsida, så slipper du vänta till julafton
Citera
2024-11-20, 12:01
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Hur är det där om nätterna? Är det farligt för en ensam kvinna?
Förvisso, vem vill antasta en gammal äcklig fyllekärring? Hon är nog rätt så trygg där.

Pia, det här är den första dagen på resten av ditt nya liv.

Gräddsrumpan må vara en fyllekärring, men hon är en smart tant. En fantastisk skjutjärnsjournalist skulle hon kunna bli. Synd att hon är galen, hon är både vältalig och begåvad. Denna kvinna är verkligen inte korkad. Orsakerna till hennes problem är ren psykisk ohälsa.
Citera
2024-11-20, 12:03
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Gräddsrumpan må vara en fyllekärring, men hon är en smart tant. En fantastisk skjutjärnsjournalist skulle hon kunna bli. Synd att hon är galen, hon är både vältalig och begåvad. Denna kvinna är verkligen inte korkad. Orsakerna till hennes problem är ren psykisk ohälsa.

Hehe, vältalig.
Citera
2024-11-20, 12:06
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Hehe, vältalig.

Jo, jag tycker det faktiskt. Hon är bra på att uttrycka sig och bra på att framföra olika budskap och bra på att säga saker, sedan så gapar hon skriker och svamlar emellanåt eftersom hon är ju sjuk på något vis, som vi
redan vet..

Men hon har ändå sina kvalitéer tycker jag.
Citera
2024-11-20, 12:11
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Jo, jag tycker det faktiskt. Hon är bra på att uttrycka sig och bra på att framföra olika budskap och bra på att säga saker, sedan så gapar hon skriker och svamlar emellanåt eftersom hon är ju sjuk på något vis, som vi
redan vet..

Men hon har ändå sina kvalitéer tycker jag.

Det finns dom människor som äter bajs, och tycker det är gott. Alla är vi olika.

Undrar om Gräddrumpan sover ute inatt också, jag hoppas det.
Citera
2024-11-20, 12:15
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Det finns dom människor som äter bajs, och tycker det är gott. Alla är vi olika.

Undrar om Gräddrumpan sover ute inatt också, jag hoppas det.

Jag tror att hennes IQ ligger klart över medel. Hon är mycket begåvad och hon har skådespelartalanger och är emellanåt väldigt rolig, även om hennes postningar numera känns alltmer tragiska. Jag tycker det är dumt att du hoppas att hon ska sova ute, be en bön om att hon får profesionell psykiatrisk hjälp istället. Önska inte din broder eller syster olycka, det ger bara dålig karma. Hon har väl inte gjort dig något illa personligen?
Citera
2024-11-20, 12:19
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Jag tror att hennes IQ ligger klart över medel. Hon är mycket begåvad och hon har skådespelartalanger och är emellanåt väldigt rolig, även om hennes postningar numera känns alltmer tragiska. Jag tycker det är dumt att du hoppas att hon ska sova ute, be en bön om att hon får profesionell psykiatrisk hjälp istället. Önska inte din broder eller syster olycka, det ger bara dålig karma. Hon har väl inte gjort dig något illa personligen?

Skit ska skit ha.
Citera
2024-11-20, 12:25
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Tänka sig att man fastnade i träsket och blev Gräddis beroende.
Inte varje dag man får följa hur en människa totalt tappar greppet och orsakar sin egna undergång.
Får se om hon fortsätter välja alkohol framför tex sovsäck, liggunderlag mm, nu när hon blivit naturvän och sover utomhus.

Jag tror nog att vinet lockar starkt även som uteliggare, men en sovsäck och liggeunderlag borde hon väl ändå kunna få tag på nästan gratis kan man tycka.
Citera
2024-11-20, 12:49
Medlem
Jag hade KANSKE kunnat känna empati med kärringen om hon inte hade gjort sina barn så förbannat illa. Dessa pojkar lär behöva många timmars terapi (något de mest troligt dock inte kommer att ta emot, med diverse problem i livet som följd).

Uppenbarligen är hon ju någorlunda kapabel till att tycka bra om andra människor, hon lagar mat åt Hassan, pratar om hans goda egenskaper och uttrycker till och med att hon älskar honom. Barnen kunde hon inte ens hjälpa med basal hygien. Tycker det är så vedervärdigt jävla vidrigt att göra så här mot sina egna barn, sjuk eller inte.

Önskar henne allt ont.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in