Citat:
Ursprungligen postat av
sinnpaj
Ja, troligtvis. Sen vid det laget fanns det redan vuxenmaterial från henne postat på diverse plattformar som inte var till hennes fördel i jobbsökandet kan jag tänka mig... o_o
Hennes excentriska levende exploderade väl i full blom efter skilsmässan...svårt när viljan att vara speciell krockar med ett samhälles syn på vad som är socialt accepterat.
Pia skulle behöva gå till botten med vilken/vilka diagnoser hon har som är obehandlade. Och sedan få konkreta råd o ev medicinsk hjälp för att bearbeta de trauman hon släpar omkring på.
Edit: Nu sett snutten från Pia på YT...Eftertankens kranka blekhet har inträtt. Min saliga mor brukade säga "sanningens kranka blekhet.". Eller: Läge att inse att de val hon hitintills gjort, inte funkat så där speciellt bra...
Mitt råd, Pia: "Köp" soc råd om hotell i 3 veckor. Att utgå från att bo gratis hos random person dessa veckor får du nog slå ur hågen...speciellt om du även verkar tror att det ska ingå fri kost o vin i "avtalet"....Info från livet...ALLT kostar pengar, INGET är gratis...inte ens för Pia Nyberg.