2024-11-20, 08:15
Medlem
sinnpajs avatar
Jag skulle verkligen vilja ha grannens (Hassans) POV där när han gick ner och kollade läget/sa till Gräddis. Han lät rätt allmänt less så man undrar ju hur mycket dem stökat egentligen..
Citera
2024-11-20, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kustenklar
Man måste vara medlem helt plötsligt . Kaxigt att göra så med sitt ”Gräddis-nytt”, när man bara har 3000 följare .
Måste man inte.
Citera
2024-11-20, 08:23
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Måste man inte.

Hmm. Jasså . Ska kolla igen.
Citera
2024-11-20, 08:27
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Hmm. Jasså . Ska kolla igen.

Okey hittat. Tack
Det var några ”Angie ” filmer och annat som var låst till medlemmar som jag hittade först.
Citera
2024-11-20, 08:29
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Måste man inte.
Okey hittat. Tack
Det var några ”Angie ” filmer och annat som var låst till medlemmar som jag hittade först. Ordningen återställd.
Citera
2024-11-20, 08:36
Medlem
Citat:
Sjukt , det är som julkalendern för vuxna . Det första man gör är att kolla nästa avsnitt av ”Voodoo-Gräddis på nya äventyr”
Ja precis så. Det var samma med Bumbi men hennes tråd är stängd och samma med Lyxfällan konståkerskan som inte kunde åka kollektivt för hon sa hon fick ont i ryggen och ville inte sälja bilarna.
Citera
2024-11-20, 08:39
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L3000
Ja precis så. Det var samma med Bumbi men hennes tråd är stängd och samma med Lyxfällan konståkerskan som inte kunde åka kollektivt för hon sa hon fick ont i ryggen och ville inte sälja bilarna.

Du har så rätt ! Vi har köpt samma kalender . Tur man är anonym . 🤣
Citera
2024-11-20, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollisen2001
Har sedan ett tag följt tiktokaren/sociala medierprofilen gräddrumpan som lär heta P*a Ny**erg egentligen. Det är en kvinna som har två barn som verkar bo hos henne på deltid och hon är väldigt aktiv på sociala medier. Det hon lägger upp är på många sätt tveksamt och det verkar som att hon ganska ofta blir anmäld till socialen. Det rör sig om överseggsuellt beteende, minst sagt svajigt humör och konspirationsteorier. Nu undrar jag:finns det någon här som vet något mer om denna kvinnan? Vem är hon? Hur hamnade hon där hon är idag? Hur kan hon ännu ha vårdnad om sina barn?

Det krävs en hel del misskötsamhet innan socialen och familjerätt tar dina barn. Översexuell, obehaglig och allmänt ding i huvudet är inte skäl nog.
Inte helt ovanligt.
Det är många föräldrar som är "barn i huvudet", tyvärr, i och för sig "bättre" än att dom t. ex. är kriminella och våldsamma...
barnen är oftast inomhus som väldigt små i en skyddad verkstad. Ofta borta från förskola o.sv.
Obehaglig människa!
Citera
2024-11-20, 08:48
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L3000

Bakom sista luckan, 24:e December,
är kvittot på att man betalat Jojo för en XL Goodiebag, som man självklart aldrig får.
Citera
2024-11-20, 09:06
Medlem
SamuraiBennys avatar
Citat:
Bakom sista luckan, 24:e December,
är kvittot på att man betalat Jojo för en XL Goodiebag, som man självklart aldrig får.
Det elelr en ocensurerad bild på Gräddisens skäggbiff. Om det vore en chokladkalender skulle det varit en punchpralin med Tre Apor-vin istället för likör... fast den är uppäten.
Citera
2024-11-20, 09:07
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinnpaj
Ja, troligtvis. Sen vid det laget fanns det redan vuxenmaterial från henne postat på diverse plattformar som inte var till hennes fördel i jobbsökandet kan jag tänka mig... o_o

Hennes excentriska levende exploderade väl i full blom efter skilsmässan...svårt när viljan att vara speciell krockar med ett samhälles syn på vad som är socialt accepterat.

Pia skulle behöva gå till botten med vilken/vilka diagnoser hon har som är obehandlade. Och sedan få konkreta råd o ev medicinsk hjälp för att bearbeta de trauman hon släpar omkring på.

Edit: Nu sett snutten från Pia på YT...Eftertankens kranka blekhet har inträtt. Min saliga mor brukade säga "sanningens kranka blekhet.". Eller: Läge att inse att de val hon hitintills gjort, inte funkat så där speciellt bra...

Mitt råd, Pia: "Köp" soc råd om hotell i 3 veckor. Att utgå från att bo gratis hos random person dessa veckor får du nog slå ur hågen...speciellt om du även verkar tror att det ska ingå fri kost o vin i "avtalet"....Info från livet...ALLT kostar pengar, INGET är gratis...inte ens för Pia Nyberg.
Senast redigerad av MaeWest 2024-11-20 kl. 09:21.
Citera
2024-11-20, 09:52
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Sjukt , det är som julkalendern för vuxna . Det första man gör är att kolla nästa avsnitt av ”Voodoo-Gräddis på nya äventyr”
Tänka sig att man fastnade i träsket och blev Gräddis beroende.
Inte varje dag man får följa hur en människa totalt tappar greppet och orsakar sin egna undergång.
Får se om hon fortsätter välja alkohol framför tex sovsäck, liggunderlag mm, nu när hon blivit naturvän och sover utomhus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in