2024-11-20, 01:05
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Putte är ett fyllo och nattklubbskung (fd), mjölet dök bara upp en (1) enda gång enligt hans bok som han även sign tokbakis på Åhléns.

Ja jag har sett honom vingla hemåt och det kommer jag aldrig backa ifrån. Det där långa stripiga håret och ovårdade utseendet men det blir efterfest.
Sara är inte bjuden liksom, undra varför?
Sök på ”Patrik Sjöberg festar” på Youtube, en av Chalmers finest tar hundens svans i munnen som en kuk. Hennes familj måste vara stolta.

Patrik drar inte hem fete Berit 62 från krogen utan tjejerna är yngre än hans dotter, Ida tex.

Nöjd? Ska han leka moralpolis?

Snygg front för Dumpen!
Och du är förstås alldeles felfri då, förstår jag, eftersom du kan utpeka en annan människa som moraliskt klandervärd? Nu är jag inte på något sätt religiös, men jag vill minnas att det står i Bibeln att "den av er som är fri från synd skall kasta första stenen". Oftast brukar dom som själva har något att dölja vara dom som är allra piggast på att kasta dom tyngsta stenarna. Tja, du kanske är armstark utöver det vanliga, vad vet jag... Jag tror i vilket fall som helst att du inte skulle ha stake nog att säja detta direkt till Patrik, men det funkar finfint att mopsa dej här på Flashback.
Citera
2024-11-20, 01:14
Medlem
Semperexians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Och du är förstås alldeles felfri då, förstår jag, eftersom du kan utpeka en annan människa som moraliskt klandervärd? Nu är jag inte på något sätt religiös, men jag vill minnas att det står i Bibeln att "den av er som är fri från synd skall kasta första stenen". Oftast brukar dom som själva har något att dölja vara dom som är allra piggast på att kasta dom tyngsta stenarna.

Det här är för ironiskt med tanke på vad ni gör lol. Det hade bokstavligen kunnat vara hämtat från en monty python-sketch. Det är inte utan anledning ni framstår som fradgatuggande chimpanser med pinnar
Senast redigerad av Semperexian 2024-11-20 kl. 02:02.
Citera
2024-11-20, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Patrik är kanon! Det är nog allt man kan säga. Tycker också det är ”fräck” med hans biker-stil. Har han tumring?

Jo såg Patrik där på motorträffen iklädd ”sinn-paj” i Leifi Plomeros-style.

President Mustalainen mc.

Det är en fin kula som elitidrottaren skaffat. Jag misstänker starkt att en gördel snart är på plats.
Citera
2024-11-20, 03:15
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Och du är förstås alldeles felfri då, förstår jag, eftersom du kan utpeka en annan människa som moraliskt klandervärd? Nu är jag inte på något sätt religiös, men jag vill minnas att det står i Bibeln att "den av er som är fri från synd skall kasta första stenen". Oftast brukar dom som själva har något att dölja vara dom som är allra piggast på att kasta dom tyngsta stenarna. Tja, du kanske är armstark utöver det vanliga, vad vet jag... Jag tror i vilket fall som helst att du inte skulle ha stake nog att säja detta direkt till Patrik, men det funkar finfint att mopsa dej här på Flashback.
Din inställning gör att ingen kan kritisera någon annan. Dels kan man ha olika grad av synd, men också olika typer av synd. Att man inte är perfekt behöver inte göra att man inte får kritisera. Att kasta stenar är Dumpen bra på, de har krossat skallen på 10 till 20 män.
Citera
2024-11-20, 03:48
Medlem
Ankan-mannens avatar
Varför använder många ordet pedofil när det gäller hebefili, undrar många personer, Patrik har tidigare använt uttrycket frekvent. Det används nog dels för ordets kraft, eller av okunskap. Att de rättsvårdande valt att kalla samlag med underårig för våldtäkt är för att använda ordets kraft till ett illa brott och ett illa sett brott. Men jag ser detta som en stor okunnighet, dels för att det förvirrar, uttrycket avser inte längre en unik handling (typ att köra bil kan avse att köra moped).

Detta gör språket svårförståeligt skitigt fult, förstör svenskan helt enkelt. Och dessutom skiljer det sig från andra språk, viket försvårar statistik, och översättningen till andra språk. Utan begreppsförändringen skulle inte Dumpen kunna förvåna genom att säga "du är här för att våldta ett barn". I förlängningen så kommer begreppet våldtäkt att vattnas ut.
Citera
2024-11-20, 06:56
Bannlyst
Citat:

Du och dina vapendragare ägnar aldrig en enda tanke på att DaddyPutte är the mastermind på ett företag som som gett hyckleriet ett nytt ansikte i detta landet?! Deras koncept är att utpressa, förnedra och lura framförallt män med mumsi tonårspussy. Nappar dom på konceptet väntar dom ett öde långt värre än döden.

Fast när PruttSara och DaddyPutte får bara någon millimeter tillbaka då åker dubbla offerkoftor på direkt. "Buhuhu alla är så elaka mot oss buhuhu". Patetiskt!

Lite som Putler i dagens läge. "Buhuhu ska Ukraina få försvara sig?! elakisar Buhuhu".
Senast redigerad av blompissare 2024-11-20 kl. 07:00.
Citera
2024-11-20, 07:00
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Varför använder många ordet pedofil när det gäller hebefili, undrar många personer, Patrik har tidigare använt uttrycket frekvent. Det används nog dels för ordets kraft, eller av okunskap. Att de rättsvårdande valt att kalla samlag med underårig för våldtäkt är för att använda ordets kraft till ett illa brott och ett illa sett brott. Men jag ser detta som en stor okunnighet, dels för att det förvirrar, uttrycket avser inte längre en unik handling (typ att köra bil kan avse att köra moped).

Detta gör språket svårförståeligt skitigt fult, förstör svenskan helt enkelt. Och dessutom skiljer det sig från andra språk, viket försvårar statistik, och översättningen till andra språk. Utan begreppsförändringen skulle inte Dumpen kunna förvåna genom att säga "du är här för att våldta ett barn". I förlängningen så kommer begreppet våldtäkt att vattnas ut.

Hebefil, pedofil mm är väl skitsamma, de vill knulla minderåriga å därför är pedofil ett bra ord då de flesta förstår vad det är.
(Typ som att säga potatis om mandelpotatis.)

Att det är våldtäkt beror på att de under 15 inte kan ge samtycke. Sexuell handling utan den andres samtycke är våldtäkt, ganska självklart enligt de flesta.
Citera
2024-11-20, 07:34
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Hebefil, pedofil mm är väl skitsamma, de vill knulla minderåriga å därför är pedofil ett bra ord då de flesta förstår vad det är.
(Typ som att säga potatis om mandelpotatis.)

Att det är våldtäkt beror på att de under 15 inte kan ge samtycke. Sexuell handling utan den andres samtycke är våldtäkt, ganska självklart enligt de flesta.
Säg inte emot. Dumpen-svansen har förstört tillräckligt för barn nu.
Citera
2024-11-20, 08:37
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Sedär. Där kom den. Det blev "denial spåret" i en timme. Det enda som var intressant är att PruttSara högg som en gädda efter "bevis". Bevis är viktigt för Sara. Hon kan inte förstå varför polisen och Bodström inte lämnar över alla bevis till henne. Då har vi ju fått det avklarat vem som gett direktiv till underhuggarna här i trådarna att fråga efter "bevis" 3 ggr i timmen när något är oklart.

En annan sak som man direkt reagera på. Det är att PruttSara verkligen ser ut som en clown nu när hon ändrat om sin stil.

Jag har sagt det innan - men att vissa användare skriker efter bevis har inget med att göra att de betvivlar Aftonbladet, för i så fall så kunde de lika gärna vänta på FUP som oss andra då vi vet att polisanmälan skett. Det kommer inom sin tid om man säger så.

Nej, det har att göra med att man vill försöka anpassa lögnerna. Det är svårt att bluffa om man inte vet vad den andra parten har för hand. Det är lätt att man går in i ett minfält om man säger så...
Citera
2024-11-20, 09:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag har sagt det innan - men att vissa användare skriker efter bevis har inget med att göra att de betvivlar Aftonbladet, för i så fall så kunde de lika gärna vänta på FUP som oss andra då vi vet att polisanmälan skett. Det kommer inom sin tid om man säger så.

Nej, det har att göra med att man vill försöka anpassa lögnerna. Det är svårt att bluffa om man inte vet vad den andra parten har för hand. Det är lätt att man går in i ett minfält om man säger så...

No shit sherlock! Vad är oddsen på att vi kommer få höra en helt ny "anpassad" version av allt som hänt!? När dom där "bevisen" som PruttSara trånar efter med en dåres enfaldighet släpps till allmän beskådan?!

Det ger inte ens (gädd)pengarna tillbaks, verkligen inte!

Det dom inte fattar själva är att de blir ju lite besvärligt och inte så förtroendegivande när dom redan spottat ur sig en ny version på daglig basis. Fast det där med tänka längre än vad godissnoken är, är inget som som duon lägger någon större tonvikt på.
Senast redigerad av blompissare 2024-11-20 kl. 09:50.
Citera
2024-11-20, 10:03
Medlem
Semperexians avatar
Eftersom båda två varit åtalade tidigare så vet dom mycket väl att inga bevis släpps förrän FUP:n är klar. De vet mao fullt väl att de spelar teater när de skriker om att få se bevis. Vilken idiot som helst borde kunna se att det visar på deras oärlighet. 2 + 2 = 4 är barnsligt enkel matematik. När Trump spelar teater med argument som han och alla andra vet inte håller en sekund i en rättssal så gör han åtminstone det för att påverka opinionen och istället klara sig genom att bli återvald och kasta bevisen i papperskorgen. Men dessa två nötter? Känns som det bara handlar om att påverka de sista fåntrattarna som ännu inte fattat läget och få in de sista swisharna innan det är över
Senast redigerad av Semperexian 2024-11-20 kl. 10:08.
Citera
2024-11-20, 10:04
Medlem
Babianboogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Tror inte Sanna fiskare har något med detta att göra, möjligt att dom varit polare och snackat skit om Putte och Sara.

Det handlar om en ny stjärna som hittills varit kiss ass på Dumpen men fått nog av Saras diktatorfasoner som jag fattar det.

I Saras fiskeskola så får man lära sig att kalla fläskbergen för snygga och ge tummen upp när kukbilderna trillar in samt be om fler.
Dumpen vill förmedla denna verklighet till svenska folket.
Verkligheten är att Dumpens gäddor blockas direkt och jämnåriga pojkar står för 99% av sexofredandet. Finns flera studier som styrker detta.

Det är stenhårt och tom Putte får en örfil när han säger något dumt vilket är ofta. Sara läxade upp honom under konfrontationen ”Heta Bengt”. Endast Sara får uttala sig i media.

Vilken tuff Madame hon är Dumpens boss.

Ja, när ska du fria?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in