2024-11-20, 11:09
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Du och dina vapendragare ägnar aldrig en enda tanke på att DaddyPutte är the mastermind på ett företag som som gett hyckleriet ett nytt ansikte i detta landet?! Deras koncept är att utpressa, förnedra och lura framförallt män med mumsi tonårspussy. Nappar dom på konceptet väntar dom ett öde långt värre än döden.

Fast när PruttSara och DaddyPutte får bara någon millimeter tillbaka då åker dubbla offerkoftor på direkt. "Buhuhu alla är så elaka mot oss buhuhu". Patetiskt!

Lite som Putler i dagens läge. "Buhuhu ska Ukraina få försvara sig?! elakisar Buhuhu".
Nappar dom på konceptet så beror det på att dom är dumma i huvudet och inte vill ta sitt vuxenansvar och helt enkelt säja nej. Ibland lyckas fanskapen tyvärr hitta alldeles riktiga barn att förgripa sej på, med öden för dessa barn långt värre än dessa sjuka, perverterade äckel varken kan eller vill föreställa sej. Självmorden bland dessa barn är långt fler än för ett tiotal värdelösa män som skiter i allt utom sin egen njutning.
Citera
2024-11-20, 11:13
Medlem
Semperexians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Nappar dom på konceptet så beror det på att dom är dumma i huvudet och inte vill ta sitt vuxenansvar och helt enkelt säja nej. Ibland lyckas fanskapen tyvärr hitta alldeles riktiga barn att förgripa sej på, med öden för dessa barn långt värre än dessa sjuka, perverterade äckel varken kan eller vill föreställa sej. Självmorden bland dessa barn är långt fler än för ett tiotal värdelösa män som skiter i allt utom sin egen njutning.

Skinnhuvudet som skriker om att inte kasta den första stenen om inte man själv är utan synd lmao...statistik på självmord bland barn som är offer för pedofiler tack.
Senast redigerad av Semperexian 2024-11-20 kl. 11:16.
Citera
2024-11-20, 11:15
Bannlyst
Citat:

Är det dom "fiktiva barnen" du pratar om nu? Ja, det har vi ju fått se här på nära håll att det finns psykisk ohälsa bland de "fiktiva barnen". Jag kan tänka mig att det beror på ledarskapet och organisatoriska problem hos deras arbetsgivare.
Citera
2024-11-20, 11:18
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knutingrid
I vanlig ordning fattar du mindre än noll. Lyssna på podden de släppte ikväll så kanske det klarnar.
Var finns denna pod och är det värt att ge några minuter?
Citera
2024-11-20, 11:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Var finns denna pod och är det värt att ge några minuter?

Det var någon användare här med en tygdocka som avatar som länkade till den igår om jag inte minns fel? Annars hittade iaf jag den på youtube.

Vad beträffar innehållet så kan du redan nu gissa vad den handlar om. Jag förutspådde olika scenarion för ett par dagar sedan. Det visade sig att det mycket riktigt blev "denial spåret" som duon valde. Samt det vanliga tragglet "alla är så dumma och elaka mot stackars oskyldiga oss".

Om du känner det är värt att lyssna över en timme på det så kör. Annars räcker det med snabbspola igenom första 5 minuterna så har du hört det mesta av innehållet. Sedan blir det bara upprepning av tidigare monolog.

Lite annat som stod ut var att Sara som så gärna profilera sig som den "pruttande damen i direktsändning" verkar ha ha tystnad i den ändan iaf. Frågan är om inte läkarna valde att tysta en av hennes kommunikationsapparater i samband med operationen. Ovanligt tyst från henne om det som hon så glatt delade med sig av innan.
Senast redigerad av blompissare 2024-11-20 kl. 11:27.
Citera
2024-11-20, 11:30
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Hebefil, pedofil mm är väl skitsamma, de vill knulla minderåriga å därför är pedofil ett bra ord då de flesta förstår vad det är.
(Typ som att säga potatis om mandelpotatis.)

Att det är våldtäkt beror på att de under 15 inte kan ge samtycke. Sexuell handling utan den andres samtycke är våldtäkt, ganska självklart enligt de flesta.

Varför inte vidga det till omyndiga? Häng ut folk som chattat med fiktiva 17-åringar.

Kan man tänka sig att knulla en sjuttonåring kan man säkert tänka sig att knulla en femtonåring. Och då säkert även en fjortonåring.

Man skulle kunna misstänka dig för att vara hebefil om du inte håller med. Och då är du pedofil.

Och det är ungefär samma sak att bestämma träff med någon som att ha våldtagit ett barn.

Om du är på barnens sida håller du med.

Jag raljerar förstås, men resonemangen och handlingarna för att rättfärdiga Dumpens kommersiella verksamhet är ungefär på den nivån. Jag förstår att det känslomässiga engagemanget är väldigt starkt, men det är sällan en sund grund att bygga en rättsstat på (men så kanske inte heller människorna som driver företaget är rättsäkerhetsmedvetna individer).
Citera
2024-11-20, 11:34
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Är det dom "fiktiva barnen" du pratar om nu? Ja, det har vi ju fått se här på nära håll att det finns psykisk ohälsa bland de "fiktiva barnen". Jag kan tänka mig att det beror på ledarskapet och organisatoriska problem hos deras arbetsgivare.
Fiktiva barn begår inte självmord.
Citera
2024-11-20, 12:00
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semperexian
Skinnhuvudet som skriker om att inte kasta den första stenen om inte man själv är utan synd lmao...statistik på självmord bland barn som är offer för pedofiler tack.
Jag förstår. Du identifierar dej som faktaförnekare. Tror inte att siffror skulle bita på din övertygelse, men om du vill ha statistik får du orka leta upp den själv.
Citera
2024-11-20, 12:03
Medlem
Citat:
Och du är förstås alldeles felfri då, förstår jag, eftersom du kan utpeka en annan människa som moraliskt klandervärd? Nu är jag inte på något sätt religiös, men jag vill minnas att det står i Bibeln att "den av er som är fri från synd skall kasta första stenen". Oftast brukar dom som själva har något att dölja vara dom som är allra piggast på att kasta dom tyngsta stenarna. Tja, du kanske är armstark utöver det vanliga, vad vet jag... Jag tror i vilket fall som helst att du inte skulle ha stake nog att säja detta direkt till Patrik, men det funkar finfint att mopsa dej här på Flashback.

Så med den logiken, vad tror du SoP gömmer för lik i garderoben?
Vet inte någon tyngre sten man kan kasta på folk än att dom är pedofiler eller peddokramare?
Eller är det bara ofrälsta dumpenkritiker man får applicera de resonemanget på?
Citera
2024-11-20, 12:13
Medlem
Citat:
Kör du på kanske scenarion eller har du fakta på att de uthängda har träffat eller skulle kunna träffat någon? Som många andra sagt här är det ett högst osannorlikt scenario.

Därför står de inte för några självmord då deras ända kontakt är dessa fiktiva. Några få har domar sedan tidigare men det är ytterst få. Av de Dumpen fått dömda är det ytterst få som faktiskt blir dömda för brott mot barn.

Att ha kanske scenarion för att rättfärdiga sina handlingar är ytterst tveksamt.

Putte har sniffat och de som sniffar har dåligt omdömme så han kan ha våldtagit barn.
De unga tjejerna han i videon sniffat med kan ha blivit beroende och tagit en överdos.

Det här berömda kanske funkar liksom inte för det går att tillämpa på alla för att få dem skyldiga.

Du har troligen kökskniv i köker så du kanske kan ha dödat någon.

Se vilken domare som skulle döma någon om åklagaren stod och sa något liknande.
Citera
2024-11-20, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag har sagt det innan - men att vissa användare skriker efter bevis har inget med att göra att de betvivlar Aftonbladet, för i så fall så kunde de lika gärna vänta på FUP som oss andra då vi vet att polisanmälan skett. Det kommer inom sin tid om man säger så.

Nej, det har att göra med att man vill försöka anpassa lögnerna. Det är svårt att bluffa om man inte vet vad den andra parten har för hand. Det är lätt att man går in i ett minfält om man säger så...

Det är ju också väldigt intressant att dumplingar verkar ha ett tolkningsföreträde när de kommer till bevisvärderingen

Länk till valfri gammelmedia?
Länk till valfri jurist, sakkunnig, myndighetskälla?
Sara sa?
Citera
2024-11-20, 12:17
Medlem
Citat:
Jag förstår. Du identifierar dej som faktaförnekare. Tror inte att siffror skulle bita på din övertygelse, men om du vill ha statistik får du orka leta upp den själv.
Det jag säger är sant, min källa är kolla upp det för fan din dumma jävel.

I den här diskutionen är faktan otroligt ensidig.

Antar du antingen inte gått ut skolan eller inte gått ut med betyg, för där får man lära sig i grundskolan att komma med källor på sina påståenden och lägger inte över de på läraren fär då får man underkännt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in