2024-11-19, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Det är gamla nyheter och hen lämnade Dampen i mars. Tant Sara har nu kommit på kant med en ny underbetald stjärna,

Det var inte direkt nytänkande ditt inlägg, jag hade kunnat skrivit lika efterblivet när jag vaknat upp groggy. Tack för din medverkan.
Är det så att någon ny lackat ur eller blandade någin in Sanna av okunskap?
Citera
2024-11-19, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Är det så att någon ny lackat ur eller blandade någin in Sanna av okunskap?

Tror inte Sanna fiskare har något med detta att göra, möjligt att dom varit polare och snackat skit om Putte och Sara.

Det handlar om en ny stjärna som hittills varit kiss ass på Dumpen men fått nog av Saras diktatorfasoner som jag fattar det.

I Saras fiskeskola så får man lära sig att kalla fläskbergen för snygga och ge tummen upp när kukbilderna trillar in samt be om fler.
Dumpen vill förmedla denna verklighet till svenska folket.
Verkligheten är att Dumpens gäddor blockas direkt och jämnåriga pojkar står för 99% av sexofredandet. Finns flera studier som styrker detta.

Det är stenhårt och tom Putte får en örfil när han säger något dumt vilket är ofta. Sara läxade upp honom under konfrontationen ”Heta Bengt”. Endast Sara får uttala sig i media.

Vilken tuff Madame hon är Dumpens boss.
Citera
2024-11-19, 21:23
Avslutad
Citat:
Tror inte Sanna fiskare har något med detta att göra, möjligt att dom varit polare och snackat skit om Putte och Sara.

Det handlar om en ny stjärna som hittills varit kiss ass på Dumpen men fått nog av Saras diktatorfasoner som jag fattar det.

I vanlig ordning fattar du mindre än noll. Lyssna på podden de släppte ikväll så kanske det klarnar.
Citera
2024-11-19, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knutingrid
I vanlig ordning fattar du mindre än noll. Lyssna på podden de släppte ikväll så kanske det klarnar.

Sedär. Där kom den. Det blev "denial spåret" i en timme. Det enda som var intressant är att PruttSara högg som en gädda efter "bevis". Bevis är viktigt för Sara. Hon kan inte förstå varför polisen och Bodström inte lämnar över alla bevis till henne. Då har vi ju fått det avklarat vem som gett direktiv till underhuggarna här i trådarna att fråga efter "bevis" 3 ggr i timmen när något är oklart.

En annan sak som man direkt reagera på. Det är att PruttSara verkligen ser ut som en clown nu när hon ändrat om sin stil.
Citera
2024-11-19, 21:58
Medlem
Semperexians avatar
Citat:
Gällande förundersökningar kan man inte begära ut ett förundersökningsprotokoll medan förundersökningen pågår. Då omfattas den nämligen av förundersökningssekretess (18 kap 1 § OSL). När förundersökningen är avslutad kan du dock i regel begära ut förundersökningen, antingen hos polisen eller hos domstolen.

Först när förundersökningen har kommit så långt att någon kan skäligen misstänkas för brottet ifråga finns en skyldighet för polisen att underrätta personen om misstanken

https://lawline.se/answers/finns-det-en-tidsram-for-nar-man-ska-delges-misstanke-om-brott#:~:text=F%C3%B6rst%20n%C3%A4r%20f%C3% B6runders%C3%B6kningen%20har%20kommit,(23%3A18%20R B).

Har en förundersökning ens kommit igång ännu? Det ligger väl fortfarande på polisanmälanstadiet eller? Man behöver inte ge Dumpen ett enda korn av vad man upptäcker medan förundersökningen pågår fram till slutet av förundersökningen. Det är först när man tycker det finns tillräckligt med bevis eller för lite bevis för att väcka åtal som Dumpen ska underrättas om vad man har för bevis. Dumpen + fanboisarna verkar hämta sina rättskunskaper från Flashback, vilket inte är tillrådligt
Senast redigerad av Semperexian 2024-11-19 kl. 22:38.
Citera
2024-11-19, 22:18
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av entilllirare
Jag läser om 11 förmodade självmord bland de uthängda i den andra tråden, i "Hassan von Essen":s "gäddstatistik". Det ska alltså vara 9 till utöver dessa enligt TB. Om man läser mellan raderna från ETC-artikeln verkar det röra sig om opublicerade konfrontationer, spekulativt.
Så, vart vill du komma? Hassan har hittills alltid haft rätt, till skillnad från alla dessa jävla tramsnissar som refererar till ETC och andra källor som inte har en susning om sakernas tillstånd.
Citera
2024-11-19, 22:38
Medlem
Så vissa gäddor kommer inte publiceras, helt plötsligt ny tokig information om mobilkameror som inte startat osv. Detta har aldrig nämnts i någon annan podd men nu så matas sekten med dessa dråpligheter - vad smidigt!
Citera
2024-11-19, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Så, vart vill du komma? Hassan har hittills alltid haft rätt, till skillnad från alla dessa jävla tramsnissar som refererar till ETC och andra källor som inte har en susning om sakernas tillstånd.

Ja den där jäveln HassanVonEssen, hens signatur brukar jag kolla. Fantastisk sammanställning av gäddor så stort tack för det. Jag behövde lite info om Sneakygäddan och det fanns ju där uppdukat och gratis för alla att ta del av.

Hen har bättre koll än Dumpen. Aldrig i livet att Dumpens underrättelseregister är så strukturerat.

Tack lille Allah Akbar Hassan!
Citera
2024-11-19, 23:03
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Exakt så och det skulle inte se bra ut om Putte uttalade sig inför kameran vinglades hemåt på Avenyn.
Har sett honom så många gånger och han är inte i skick för en intervju (alla i Göteborg vet detta).

Det är alltid framåt småtimmarna när Sara sussar gott som Puttes efterfest börjar.
Sara tror hon sitter bredvid ett helgon i kärran.
Nähä..?? Är det så? Det vore väldigt intressant att få veta vad du tycker dej ha "sett". Jag vågar nog påstå att jag talar för fler än jag själv - VI VILL VETA!!
Citera
2024-11-19, 23:07
Medlem
Babianboogies avatar
Sara och Patrik är väl egentligen som klippt och skurna för jobbet på Sumpen. Patrik är dryg och osympatisk och Sara-mara är en kall ADHD robot. Hur kunde dom ha så dåligt omdöme så att dom allierade sig den där clownen på impuskollen undrar jag dom vet ju att sånt alltid kommer fram förr eller senare .
Sara är föresten för fan kriminell läs fupparna på henne så får ni se.ingen vacker historia.
Men ont ska med ont fördrivas antar jag.
Dock så ska dom ha all cred för missfosterna dom har dragit ner byxorna på offentligt
Men dom förståndshandikappade som fiskarna mer eller mindre groomar och som är så desperata att dom skulle sätta på en potatis ska dom låta bli.
Citera
2024-11-19, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Nähä..?? Är det så? Det vore väldigt intressant att få veta vad du tycker dej ha "sett". Jag vågar nog påstå att jag talar för fler än jag själv - VI VILL VETA!!

Putte är ett fyllo och nattklubbskung (fd), mjölet dök bara upp en (1) enda gång enligt hans bok som han även sign tokbakis på Åhléns.

Ja jag har sett honom vingla hemåt och det kommer jag aldrig backa ifrån. Det där långa stripiga håret och ovårdade utseendet men det blir efterfest.
Sara är inte bjuden liksom, undra varför?
Sök på ”Patrik Sjöberg festar” på Youtube, en av Chalmers finest tar hundens svans i munnen som en kuk. Hennes familj måste vara stolta.

Patrik drar inte hem fete Berit 62 från krogen utan tjejerna är yngre än hans dotter, Ida tex.

Nöjd? Ska han leka moralpolis?

Snygg front för Dumpen!
Citera
2024-11-19, 23:58
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Putte är ett fyllo och nattklubbskung (fd), mjölet dök bara upp en (1) enda gång enligt hans bok som han även sign tokbakis på Åhléns.

Ja jag har sett honom vingla hemåt och det kommer jag aldrig backa ifrån. Det där långa stripiga håret och ovårdade utseendet men det blir efterfest.
Sara är inte bjuden liksom, undra varför?
Sök på ”Patrik Sjöberg festar” på Youtube, en av Chalmers finest tar hundens svans i munnen som en kuk. Hennes familj måste vara stolta.

Patrik drar inte hem fete Berit 62 från krogen utan tjejerna är yngre än hans dotter, Ida tex.

Nöjd? Ska han leka moralpolis?

Snygg front för Dumpen!
Patrik är kanon! Det är nog allt man kan säga. Tycker också det är ”fräck” med hans biker-stil. Har han tumring?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in