2024-11-19, 13:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Envar.Evige
Ska du "ta avstånd från anfallskriger i din närhet" kan du göra det med dina egna pengar din äckliga parasit.

Gemene svensk har redan tröttnat på den här sagan där halvryssar krigar mot ryssar och allt fler börjar bli jävligt trötta på att se deras arbetsintäkter gå till intressen som främst hålles av hohols, sålda politiker, hororna i massmedia och svettiga kibutzjudar fråm Tel Aviv, Sverige först, fuck you.

Du är uppenbarligen bara en idiot och skall sålunda lära dig att hålla käften.
Citera
2024-11-19, 13:33
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Nu var det ju så att Ukraina dödar separatister i Donbass, så Ryssland gick in och försvarade dom. Så självklart är försvar rätt, helt rätt

Fast det där är lögn. Jag antar att du får betalt för att ljuga då det är orealistiskt att någon vore så blåst på riktigt.
Citera
Medlem
När man ser dom här trådarna på FB vet man att det är dags att gå all in på börsen. Fan va man kommer dega in sen.
Citera
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simborgarmannen
Orsaken till att jag väljer att starta denna tråd just nu är att president Biden precis har gett Ukraina tillåtelse att avfyra missiler med amerikanska komponenter mot mål långt inne på ryskt territorium. Putin har varnat för att detta kommer att betyda krig med NATO.
Trump kommer aldrig tillåta ett tredje världskrig. Case closed
Citera
2024-11-19, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Det är som att säga att England orsakade andra världskriget eftersom de försvarade sig genom att attackera inne i Tyskland.
Ja har nån trott nåt annat?
Citera
2024-11-19, 13:39
Avslutad
Citat:
Du är uppenbarligen bara en idiot och skall sålunda lära dig att hålla käften.

Jag är idioten men ovanstående oneliner var allt du kunde bemöta mig med. Fuck you, Sverige först!
Senast redigerad av Envar.Evige 2024-11-19 kl. 13:43.
Citera
2024-11-19, 13:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Trump kommer aldrig tillåta ett tredje världskrig. Case closed
Det hade varit väldigt betryggande att höra om han hade varit Gud Fader. Det är väl också det han tror sig vara, eller åtminstone något slags messiasgestalt.
Citera
2024-11-19, 13:53
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Fast det där är lögn. Jag antar att du får betalt för att ljuga då det är orealistiskt att någon vore så blåst på riktigt.

De är bara att gå tillbaka till när de började. Trots att Ryssland samlade en jättearme vid gränsen så fortsatte dödandet.
Citera
2024-11-19, 14:02
Medlem
El-Knoxs avatar
Undrar hur många domedags-trådar man läst här på FB sen man reggade sig.
Lär ju vara ett par tusen.

Nej det är nog bara att somna om denna gången också.
Citera
2024-11-19, 14:42
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nunjapiznes
Vi hör ju samma saker från msnbc, CNN, Bidens mun, Aftonbladet, Samnytt, DN, WaPo men då klagar eller ropar ingen efter krig.
Menar du att du hör västliga politiker hota med invasion av Ryssland och att vi ska bomba Ryssland med kärnvapen? Jag har då aldrig hört någon politiker eller media i väst påstå sådant. Det hör jag dock dagligen i ryska medier visavi väst och NATO...
Citera
2024-11-19, 14:46
Medlem
Varför har vi fortfarande en sanlingstråd om något som inte finns eller har hänt?

Har alla moderatorer fastnar i en psykos på psykadelisk svamp eller vad är det frågan om?
Citera
2024-11-19, 14:52
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Det hade varit väldigt betryggande att höra om han hade varit Gud Fader. Det är väl också det han tror sig vara, eller åtminstone något slags messiasgestalt.
Putin och övriga världen ser ju Trump som helig så det kommer inte bli något krig. Bara glömma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in