2024-11-16, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Skulle älska att ha en thc/cannabinoid-testare.

Men har inte direkt 28,000 kronor att lägga på en purpl pro https://supergrow.se/shop/efterbehandling/kvalitetstest/purpl-pro-test-af-produkter/

Ett vanligt thc-test säger ju ingenting annat än om det är thc i eller ej tyvärr liksom, inte hur mycket thc.

Man får vara lite smart med vilka man köper av. Jag rökte typ ingenting på jättelänge för att jag bara fick tag på skit.

Drömmer om att kunna odla själv och allt sånt. Trött på det här landet alltså.

Jag pratar självklart om samma test som Pringlespopper pratar om. Köper man enstaka häggen så räcker det att veta om det innehåller thc eller inte. Är det fina buds, med thc i, så är de i regel orörda, finns ingen mening och röra röka som "funkar".

Man får göra precis hur man vill. Men jag uppmanar er att lyssna på folk som har varit med i gamet ett tag, och i denna frågan känner jag att jag har mandat över de flesta, annars hade jag hållit min käft stängd.
Citera
2024-11-16, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheHamburgler
Kan slänga upp liten recension på senast testade stämplarna.
"Sonic Sega Generations" 7/10
Helt ok röka. Mjukt lätt klibbigt.
"Cannabis Medical marijuana" 7/10
Lite hårdare och klibbigare än sonic, Inga fel på kvalitet men va nått med smaken jag tyckte va off.
Kommer fler recensioner i dagarna

Citat:
Ursprungligen postat av Pringlespopper
Snurrar runt en hel del skräpröka just nu. Köpte 4 heggen och ingen av dem gav utslag på thc EZ test köpt från smoketower.
Golden Ketama var det nog mer plast i än krut, smälte det på en sked och det bubblade ned till en svart hård gegga. Annat märket hade en vit och grön logga där det stod "weed shop" som inte heller gav utslag för thc.
Min medicinska cannabis som jag fått på recept i DK vart rött på testet som det skulle vara. Var försiktiga därute gott folk och lita inte på någon.
//Pringlespopper
Tack för er info 🙏🏼 den uppskattas
Citera
2024-11-16, 12:09
Medlem
Jag rekommenderar verkligen er/oss brukare att köpa på er EZ tester så ni kan testa rökat innan, det behövs bara en liten smula i vialen. Det kan gå riktigt illa om det är fake/henna med spice och om ingen vill köpa av deras grejer så måste de ju steppa up the game för att ens ha några kunder och bevara sitt rykte.
Detta är en av många anledningar till varför det borde vara lagligt så det är kvalitetstestat istället för Hassans "DUNDER" runt hörnet.
//Pringlespopper
Senast redigerad av Pringlespopper 2024-11-16 kl. 12:17. Anledning: Felstavning
Citera
2024-11-17, 16:52
Medlem
Citat:
Snurrar runt en hel del skräpröka just nu. Köpte 4 heggen och ingen av dem gav utslag på thc EZ test köpt från smoketower.
Golden Ketama var det nog mer plast i än krut, smälte det på en sked och det bubblade ned till en svart hård gegga. Annat märket hade en vit och grön logga där det stod "weed shop" som inte heller gav utslag för thc.
Min medicinska cannabis som jag fått på recept i DK vart rött på testet som det skulle vara. Var försiktiga därute gott folk och lita inte på någon.
//Pringlespopper

Sett den "Weedshop" dock inte rökt den. En bekant har den "Golden ketama" och den prisar han🫢 Men alla sa att den va bra😅 Det är fan läskigt att det är sån roulette på plattorna nu😳
Citera
2024-11-17, 18:29
Medlem
Provat Boursin och den var bra , över standard. Samma med Amnezia Haze
Citera
2024-11-17, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheHamburgler
Sett den "Weedshop" dock inte rökt den. En bekant har den "Golden ketama" och den prisar han🫢 Men alla sa att den va bra😅 Det är fan läskigt att det är sån roulette på plattorna nu😳
Vart erbjuden Golden ketama riktigt billigt , hörde rykte om att de är bankat med henna
Citera
2024-11-17, 19:16
Medlem
Askan blir hård och trillar inte av jointen med Golden ketama. Prova lägg en bit på en sked och elda så ska ni se att det bubblar som plast och blir till en hård klump. Att någon prisar sånt här skit är över min förståelse men kan vara svårt att avgöra med cannabinoider som har snarlik effekt.
Citera
2024-11-17, 20:36
Medlem
Cirkulerar en dry sift med stämpel California i Stockholm.
Hegget är litet och kompakt, hård på utsidan men mjuk när man smular den.
Smakar bra, man blir stenad, rekommenderar den starkt.
Ligger på 7lax hegge.
Citera
2024-11-18, 11:17
Medlem
hg777ys avatar
Har någon bra eller dåliga saker att säga om de "nya" stämplen som kom in, hetter "logo name". Ge den ett siffra från 0 till 10 (om ni rökt den).
Citera
2024-11-19, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hg777y
Har någon bra eller dåliga saker att säga om de "nya" stämplen som kom in, hetter "logo name". Ge den ett siffra från 0 till 10 (om ni rökt den).
0. 1-2 kanske för en rookie, om jag ska va generös.
Den är inte ny för övrigt, det har svämmat över av den i några mån nu.
”Banana kush” 🍌 är det bra drag i. Men börjat tycka den känns lite ”kemisk”. Kanske färgad av senaste snacket härinne
Senast redigerad av splir0n 2024-11-19 kl. 00:12.
Citera
2024-11-19, 01:50
Avslutad
Citat:
//Pringlespopper

Yea kan instämma på det där med THC. 2 av 3 sorter gav ej utslag på thc.

Alla nya äckliga noider med cbd hasch är det vi får.

Varit så här LÄNGE skulle jag tro men det börjar bara komma upp till ytan nu. Fett synd.
Citera
2024-11-19, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Yea kan instämma på det där med THC. 2 av 3 sorter gav ej utslag på thc.

Alla nya äckliga noider med cbd hasch är det vi får.

Varit så här LÄNGE skulle jag tro men det börjar bara komma upp till ytan nu. Fett synd.
Det är fan skrämmande att höra! Ska ta och köpa in tester här i dagarna(verkar tyvärr vara ett måste).
Har ett par nya recensioner också
"CANNABIS sativa"(en topp av en planta som bakgrund)
Kändes jäkligt lik den "Medical" kanske aningen mindre klibbig. Får nog 7/10(dagens inhemska mått )
"Harley Davidson" lite ljusare, mjukt. 7,3/10
"Crown"(illustration av en krona typ&#128517 aningen mjukare än "HD" av den anledningen 7,5/10

Må bäst vänner!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in