2024-11-18, 11:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Judgment
Läs det jag skriver istället. Det har ju med själva ämnet att göra, din apa.
Som sagt, starta en egen tråd istället för att vara här och skräpa, meningslösa idiot.
Citera
2024-11-18, 11:39
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storfetdase
Du jämför ekonomi i dollar, Ryssland använder inte dollar. Sanningen är att Ryssland har alla naturresurser och långt mer män att offra. Det enda sanktionerna har gjort är att skada väst och gynna BRICS då fler och fler länder går med i den alliansen.
Ahh men vi har ren luft! Vad är det för jävla korkat svar? Deras ekonomi är extremt svag.

Klart de har fler män men inte fler män än Nato. Ryssland kommer aldrig våga gå på Nato-länder. Ingen bryr sig om BRICS på riktigt. De har inte lyckats med något.
Citera
2024-11-18, 11:49
Medlem
Stark-Senaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimMVP
Bidens pengatvättshåla kallat Ukraina får nu använda någon sorts långdistansrobotar mot Ryssland, är det vad du tänker på?

Jag hoppas Ukraina skickar missiler mot Moskva så att Putin äntligen kärnvapenbombar Ukraina.

Precis!
Låt oss äntligen få fart på det där svampmolnskriget man hört om hela sitt liv.
Det var bevisligen inte bästa planeten för experimentet evolution, så gör om gör rätt.
Nu tar vi det hela från början igen. Encelliga och framåt.

Citat:
Ursprungligen postat av Simborgarmannen
Låter inte vidare vettigt att hoppas på kärnvapenkrig.
Det enda rätta!

Citat:
Ursprungligen postat av Psykpatient33
Hoppas det blir ett litet begränsat kärnvapenkrig i mellanöstern, så vi slipper en massa as.

Hade varit bra för mänskligheten.

Kan bara hålla med. Cyklon B löste inte problemet. Låt oss hoppas vi med a-bomber kan bli fria från dessa vidriga kroknäsor.
Citera
2024-11-18, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GiatarrNenne
Du tycker inte att det är något fel på Nordkorea?

Jävla fitta.
Tack för de väl genomtänkta orden. Vad är problemet med Nordkorea? Jag ser inte hur det landet skulle kunna vara något att starta ett världskrig för. Men visst, snart kommer väl en sak falskflaggsoperation skapas av usa eller ukraina, vilken kommer sedvanligt skyllas på Kimpa.
Citera
2024-11-18, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nisse142
Dom har visat tydligt hur dom resonerar. Ryssar är för fega och kina har för mycket och förlora
Jag har inte inblick i hur de resonerar. Vi har ju censurerat deras medier samt vägrar lära oss deras språk. Hur kan du veta hur de resonerar följdaktligen?
Citera
2024-11-18, 12:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stark-Senap
Låt oss äntligen få fart på det där svampmolnskriget man hört om hela sitt liv. Det var bevisligen inte bästa planeten för experimentet evolution, så gör om gör rätt.
Nu tar vi det hela från början igen. Encelliga och framåt.

Sett ur Moder Jords perspektiv vore mänsklighetens undergång ingen katastrof, snarare tvärtom. Men som människa är jag en smula partisk.
Citera
2024-11-18, 12:20
Avslutad
Citat:
Jag sympatiserar inte alls med Ryssland. De startade kriget. Läget är extremt spänt och det mesta talar tyvärr för att en internationell storkonflikt står för dörren, annars hade jag inte startat tråden.
Det kommer inte hända ett skit sluta med din jävla skrämselpropaganda
Citera
2024-11-18, 12:27
Medlem
Citat:
Med anledning av att Tredje Världskriget tycks rycka allt närmare tänker jag att det kan vara dags att skapa en samlingstråd på temat, där vi diskuterar allt som rör ämnet. För närvarande de skeenden vilka kan tolkas som en upptakt till en ny världsomspännande militär konflikt, och om en sådan blir ett faktum själva kriget.

Ifall moderatorerna tycker att initiativet är en bra idé får de gärna slå samman de spridda diskussionerna på temat med denna tråd.
Matteusevangeliet 24:6
Ni kommer att höra stridslarm och rykten om krig. Se då till att ni inte blir skrämda. Sådant måste hända, men det är ännu inte slutet. Folk ska resa sig mot folk och rike mot rike, och det ska bli svält och jordbävningar på många platser. Men allt detta är bara början på födslovåndorna.
Citera
2024-11-18, 12:36
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimMVP
Bidens pengatvättshåla kallat Ukraina får nu använda någon sorts långdistansrobotar mot Ryssland, är det vad du tänker på?

Jag hoppas Ukraina skickar missiler mot Moskva så att Putin äntligen kärnvapenbombar Ukraina.
Med tanke på att man från Ukraina redan attackerat mål i Moskva vid upprepade tillfällen, och även i Sankt Petersburg och andra stora ryska städer så verkar det konstigt varför man skulle få för sig att använda kärnvapen nu.
Citera
2024-11-18, 12:38
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nunjapiznes
Jag har inte inblick i hur de resonerar. Vi har ju censurerat deras medier samt vägrar lära oss deras språk. Hur kan du veta hur de resonerar följdaktligen?
Jag pratar ryska och ja, ryssar är fega...
Citera
2024-11-18, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nunjapiznes
Tack för de väl genomtänkta orden. Vad är problemet med Nordkorea? Jag ser inte hur det landet skulle kunna vara något att starta ett världskrig för. Men visst, snart kommer väl en sak falskflaggsoperation skapas av usa eller ukraina, vilken kommer sedvanligt skyllas på Kimpa.
Felet med Nordkorea är att det är en kommunistisk diktatur.
Citera
2024-11-18, 12:42
Medlem
Casketss avatar
Att det blir nått WWIII tror jag knappast, däremot det som antagligen kommer hända nu är att Ukraina äntligen kommer kunna börja pusha tillbaka frontlinjen då de äntligen fått tillåtelse att skjuta tillbaka.

Detta kommer antagligen bygga upp Ukraina till en bättre situation när Trump kommer in i vita huset och förhandlingarna börjar, om han nu faktiskt inte är en Ryssvän som många tror.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in