Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-23, 13:39
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
4 män födda 99-01 sålde kokain till över 700 kunder i Göteborg – åtal juni -21

https://www.flashback.org/sp76323517
Fastnade för ett namn i den här FUP:en, på sidan 329 kan man se hur mycket olika personer har swishat en av de huvudmisstänkta. Där kan man se att Ro*in St&an%häll (*=b &= r %=d) har swishat 1095 kr. Hans mer namnkunniga syster(?) A**ika St&an%häll (*=n &= r %=d)var minister fram till slutet av 2019 i den numera avsatta Löfven-regeringen. De är vänner på FB, jag gissar att det är brorsan till f.d. ministern.
Såg detta inlägget i tråden ovan. R*bin Str*ndhäll har köpt narkotika för 1095 kr enligt FUP:en. Är knarkaren Annas bror?

Annika Strandhäll delade igår på X:
”.. kan vi då inte börja med att Sverigedemokraterna får plikt att anmäla alla gängkriminella de umgås med?”

Förstår inte Strandhäll att knarkköparna föder de gängkriminella?

Har Strandhäll helt tagit avstånd från sin knarkköpande systerson eller ses de på släktträffar?
Citera
2024-10-23, 13:54
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
Annika Strandhäll delade igår på X:
”.. kan vi då inte börja med att Sverigedemokraterna får plikt att anmäla alla gängkriminella de umgås med?”

Förstår inte Strandhäll att knarkköparna föder de gängkriminella?

Har Strandhäll helt tagit avstånd från sin knarkköpande systerson eller ses de på släktträffar?
Det här var jäkligt intressant! Detta måste vara någon form av släkting. Hoppas att media vågar ta upp det här. Bra fiskat av dig Moder Eva.
Citera
2024-10-23, 14:24
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
För mycket Kicki-festis leder till dåligt omdöme...

Beteendet känns lite underligt fast Twitter/X har ju traditionellt varit en plats för kortfattade provocerande kommentarer och åsikter just för att provocera de meningsmotståndare som finns där. Efter ägarbytet hittade lite mer normalt folk också dit som kör med en lite mer avslappnad stil än den oerhört konfrontativa stil som tidigare var plattformens signum. Kanske hon är kvar i "twitter-eran".

Inte heller omöjligt att hon känner en viss desperation att vara en relevant person i debatterna. Politiskt har hon inte mycket att visa upp eller komma med och det finns nog många välgroomade SSU:are I kulisserna redo att kliva in framför henne när partiet sent om sider kommer inse att det krävs en förnyelse för att återfå (de etniskt svenska, klanerna har dom sedan tidigare ett gott samarbete med) väljarnas förtroende.
Citera
2024-10-23, 14:33
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evendock
Beteendet känns lite underligt fast Twitter/X har ju traditionellt varit en plats för kortfattade provocerande kommentarer och åsikter just för att provocera de meningsmotståndare som finns där. Efter ägarbytet hittade lite mer normalt folk också dit som kör med en lite mer avslappnad stil än den oerhört konfrontativa stil som tidigare var plattformens signum. Kanske hon är kvar i "twitter-eran".

Inte heller omöjligt att hon känner en viss desperation att vara en relevant person i debatterna. Politiskt har hon inte mycket att visa upp eller komma med och det finns nog många välgroomade SSU:are I kulisserna redo att kliva in framför henne när partiet sent om sider kommer inse att det krävs en förnyelse för att återfå (de etniskt svenska, klanerna har dom sedan tidigare ett gott samarbete med) väljarnas förtroende.

Tveksamt om hon då kan vara kvar överhuvudtaget. Hon är väl ordförande i sossarnas kvinnoförbund och ska det till en riktig och seriös förnyelse så måste hon bort.
Och flera andra i dom kretsarna. I princip hela ledningen.
Citera
2024-10-23, 17:35
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Det här var jäkligt intressant! Detta måste vara någon form av släkting. Hoppas att media vågar ta upp det här. Bra fiskat av dig Moder Eva.

Antingen syster- eller brorson till Annika Strandhäll. All kred till Flottamiralen här som orkade läsa igenom FUP:en och hittade Ro?bin Strandhäll som köpare av knark. Jag kom bara ihåg det gamla inlägget om knarkhandeln och kände att Annika kanske inte borde delat just det om umgänge med gängkriminella på X.

Lite konstigt dock att det strax efter våra inlägg kom två svar på ett helt annat inlägg från 16 oktober. 🤔
Senast redigerad av ModerEva 2024-10-23 kl. 17:39.
Citera
2024-10-23, 17:47
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Tveksamt om hon då kan vara kvar överhuvudtaget. Hon är väl ordförande i sossarnas kvinnoförbund och ska det till en riktig och seriös förnyelse så måste hon bort.
Och flera andra i dom kretsarna. I princip hela ledningen.

Menar du på allvar att någon måste avgå för att den personen har en syster- eller brorson som gjort något dumt?
Citera
2024-10-23, 18:14
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djejjeff
Menar du på allvar att någon måste avgå för att den personen har en syster- eller brorson som gjort något dumt?

Svarade Evendock.
Citera
2024-10-26, 08:43
Medlem
Tortellis avatar
Tänk tvärtom! Om det hade varit Åkesson som hade haft en anhörig som blivit lagförd på detta sätt. Tror ni att Annika strandhäll hade varit tyst om det? Hon hade twittrat/x om det så det hade stått härliga till. Yust saying.. Annika strandhäll ska uppmärksammas på alla sätt, precis som alla andra.
Citera
2024-11-18, 11:47
Medlem
hnkls avatar
Enligt en kollega på jobbet så såg han Strandhäll och Baylan kyssas i helgen inne i Kista Galleria när han var där. Det kanske är en gammal nyhet. Men jag fick för mig att hon och Morgan var ett par.
Citera
2024-11-18, 11:50
Medlem
Baisianuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hnkl
Enligt en kollega på jobbet så såg han Strandhäll och Baylan kyssas i helgen inne i Kista Galleria när han var där. Det kanske är en gammal nyhet. Men jag fick för mig att hon och Morgan var ett par.
Nej, det har varit slut länge. Men Strandhäll är en vandringspokal så det är garanterat mer än Mogge i riksdagen som har doppat där. Hon har inte många år kvar där hon kan attrahera män så jag antar att hon har olika krokar ute.
Citera
2024-11-18, 20:45
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baisianus
Nej, det har varit slut länge. Men Strandhäll är en vandringspokal så det är garanterat mer än Mogge i riksdagen som har doppat där. Hon har inte många år kvar där hon kan attrahera män så jag antar att hon har olika krokar ute.
Att strandhäll har blivit provcyklad av flera är ingen hemlighet. Men hångla med Baylan så att någon skulle kunna filma! Där är jag tveksam, men man vet aldrig med Strandhäll.
Citera
2024-11-18, 21:42
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Att strandhäll har blivit provcyklad av flera är ingen hemlighet. Men hångla med Baylan så att någon skulle kunna filma! Där är jag tveksam, men man vet aldrig med Strandhäll.

Hon är ju ändå utbildad horfrisörska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in