Citat:
Ursprungligen postat av
Dirtyone
Skatteverket kommer mäta ut dom med hjälp av kronofogden.. Då skatter från sommarstugan & lägenheten ska betalas efter deklarationen 2025...
Även skatteverket vill ha in pengarna som Rasken överfört från bolagetskonto till grismun privat.. Annars blir det fängelset oxå🤣🤣
Blir tuffa tider framöver för den grandiosa dagdrivaren & narcisisten från Trosa 🙂
Hade detta hänt någon med lite högre iq så hade det varit planerat. Alltså att fejka och blåsa upp händelser för att få kontent eller clut vad det nu heter.
Tandbaronen jobbar med något vettigt i en månad, sen gör han små vettiga grejer varje dag, lite som skuldfällans upplägg. Sälj allt av värde, betala av varenda liten skitskuld och prata med berörda myndigheter om att få rätsida. Men eftersom huvudpersonen tycker det är tillräckligt att köpa konstiga skor, hattar öch fejkjackor ( för han är för korkad för att tro det räcker att se sunkig ut i hans koj-studio pladdrandes osammanhängande)
Jag fattar inte öht hur sådana som yt gänget som leker nyheter, fläker ut sina påhittade diagnoser och larviga "Druvdekokt" fastor för att få ännu mer hysteriska ögonbryn. Det är så jävla löjligt. En yöotuber jag följer håller på att renovera en likadan bil som både han och jag hade i slutet av åttiotalet. Alltså någon som har något att säga.
Fnask sitter nån timme per dygn och ömsom frågar sin hjärntrust av bib alkisar och tramadolstinna "fibromylagi" tanter om vad dom vill höra på kanalen, dissar alla vettiga, och ser till att den som kom med nå vettigt får veta att allas idéer utom hans åsikt är idiotiskt. Ni vet, jag vet att han har slängt fram kuken i webcam så att Chaceluine får kännas hur det pirrar till i hennes nedpissade trosor, och Thicckock får energi så han kan krypa up på det nerdekade beget Therese, köra sina grävlingstest och kanske sparat det för en kommande banger för att folk ska glömma hans nästa rättegång. Hade vart trevligt att säga i det här läget att ni såg det inte komma, men skatt, avgifter, idiotiska bilaffärer, trumset och verkligen 100%' hjärndöda shopping vanor osv. Jag trodde han skulle halka över på minuskontot och sedan finna gud. Vid det här laget
Mobba farsan, trycka ner Therese och beklaga sig över att det inte finns någon som fattar hur brilliant han är Rubiks kub, tre denniskorvar med vitlök och kanel blir vad som ställs fram till familjen medan han drar till pizzerian, blatten som gör pizzorna gör dom såklart ännu bättre efs det är mr Thiccock som pausar sin karriär för att dra en pizza på språng. Jag är helt säker på att jag sett farfar komma förbi med en kasse julmat, och även att Ägget fått följa med och handla när Alf betalade. Utan Alf tror jag det blir tråkigt firande för barnen. Om dom inte får hänga med till Tessans familj där folk verkar vara så smarta att dom väljer bort den stora kreatören
Jag ska tänka på honom ett ögonblick då jag sitter med mina 6 barnbarn kalasar, leker lite med deras nya saker och moffar julmat helt utan vitlök och löjligt starka frukter. Förhoppningsvis dumpar Teres slashasen hos hans CP familj och känner efter hur skönt det är med en normal jul utan hundbajs, dildos och ägget jävla röst ska skära sig mellan snörvel, host och könsord en liten stund