2024-11-17, 15:23
Medlem
Var tror ni rask är om 6-12 månader?
Kvar på Youtube eller lagt ner ?
Citera
2024-11-17, 15:24
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Bajsbaronen utlyser 200 tusen till den advokat som lyckats låsa upp kapitalförsäkringen, det blir tydligt varför Alf gjorde dessa beslut åt Carl-Fredrik, som inte ville prata om tråkiga saker som ekonomi och aktiekurser han ville bara ha good-Times.

Sära på skinkorna grismunnen och förberedd dig på karmafisten, den slutgiltiga kraschen har nu gått in i första stadiet, uppvaknandet
Citera
2024-11-17, 15:38
Medlem
Universum tycks inte tala till uslingen längre, i senaste videon är klockan 13:23. Sedan ringer han Skandia mitt på dagen på en Fredag och låtsas bli förvånad när det är lång kö... och förövrigt är det ingen som tror att du ringt dit 50 gånger.

Någon poängterar i kommentarerna att han inte behöver vänta tills 2025 för att betala skulderna då han ändå kommer veta vad skatten av försäljningen kommer ligga på, men andra vet ju att han bara säger sådana saker för att komma undan och förskjuta..

Uslingen brusar upp när folk som kommenterat på förra videon anklagar honom för att inte betala skulderna med lägenhetspengarna när det var precis detta han sa att han skulle göra för ett par månader sedan..

Och ja, att han är villig att offra mer än halva beloppet för att ta ut det resterande är ju helt otroligt.. är det verkligen så ont om pengar att han måste hålla på så här? Han har ju råd att betala en hyra på 15000:- i månaden enligt blocket-annonsen.

Kan tänka mig om han lyckas ångesten när han börjar komma upp i åldern i framtiden när han inser att han inte har några besparingar eller pension att tala om.

Kan också se framför mig hur odräglig skithögen varit när hans bror och farfar diskuterat ekononi, han vill försköna det i videon med att han flikade in och frågade om de inte skulle prata om något annat som de alla är intresserade av så han inte hamnar utanför men sanningen var väl helt annorlunda, dvs att han satt påverkad och skrek och betedde sig odrägligt och försökte bestämma.
Citera
2024-11-17, 16:27
Medlem
https://old.bitchute.com/video/5xYrF6Od046L/

En klassiker man inte bara kan gå förbi!
Citera
2024-11-17, 16:33
Medlem
En klassiker man bara inte kan gå förbi är hans tour av mercan. Också när han ska skulle spöa Verz men skyllde på att gps-en inte funka så det blev inget haha. Tur att Rask ändå fortfarande är igång med youtube, alltid är det nåt galet vi tittare får följa med på
Citera
2024-11-17, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
https://old.bitchute.com/video/5xYrF6Od046L/

En klassiker man inte bara kan gå förbi!

Tycker det är en bra sekvens runt 4:40 där Baronen säger något om att "även om jag skulle ljuga om det, hur fan vet du det?". Det är så Baronen tar sig fram i livet. Han ljuger konstant i syfte att manipulera folk, och han lever på att det inte går att motbevisa till 100% säkerhet att han far med osanning. När någon anklagar honom för att ljuga reagerar han med ilska.

Tycker att han erkänner att han ljuger mellan raderna, men eftersom ingen säkert kan veta så ska de hålla käften.

Sedan klipper han in den oerhört patetiska sekvensen där han gråter i en Insta-story som bevis på sitt dåliga mående. Ingen som mår dåligt på riktigt skulle få för sig att filma det. Det är uppenbart att han bara gjorde det för effektsökeri.

Vill minnas att Baronen hade en video "JAG MÅR INTE BRA" där han pratade om sin påstådda psykiska ohälsa, där en mycket längre sekvens av gråtstoryn var med. Minns att Carl-Fredrik i den videon angrep folk som påstod att han ljuger om sin psykiska ohälsa, och bad dem dra åt helvete. Återigen blir han arg på folk som inte köper hans manipulation.

Han är en väldigt störd man.
Citera
2024-11-17, 16:51
Medlem
Han klagar tom på mängden snus i en portion när han köper budgetmärke.
Finns ingen som klagar så mycket som Rask.
Citera
2024-11-17, 17:50
Avslutad
Oerhört komiskt att se Carl Fredriks misär. Han är påväg att få total psykos. Han inser inte att det är på grund av honom som familjen sitter i skiten. Han gnäller och skyller ifrån sig konstant.

När var det senast som Carl Fredrik jobbade? Satt och funderade på om han ens är anställningsbar. Oavsett på vilken arbetsplats han hamnar så kommer han att klaga och gnälla stup i kvarten. Vilken arbetsgivare pallar det?
Citera
2024-11-17, 17:55
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Belånad kapitalförsäkring, julen är räddad
Citera
2024-11-17, 18:06
Medlem
MP-44s avatar
skulle inte dåren betala skulderna med arvet? nu har han alltså satt sprätt på pengarna istället och köpt konstiga kläder och tatuerat sig i huvudet för dessa pengar. och dom här youtube pengarna han tjänade? har han köpt skit för dom också? dessa var ju pengar som han fått in utöver det vanliga.

som han säger. han är värdelös med pengar. dom där skulderna kommer aldrig bli betalda.

och det är faktiskt han själv som valt att skaffa 3 barn på 69kvm. han måste ju ha fattat att han inte kan flytta då det finns skulder och betalningsanmärkningar.

om jag satt i hans skor skulle jag tacka högre makter att han faktiskt har ett boende på 69kvm. det finns många som skulle offra ett finger för det. men inte han, han sitter och gnäller istället.
Citera
2024-11-17, 18:23
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Bajsbaronen utlyser 200 tusen till den advokat som lyckats låsa upp kapitalförsäkringen, det blir tydligt varför Alf gjorde dessa beslut åt Carl-Fredrik, som inte ville prata om tråkiga saker som ekonomi och aktiekurser han ville bara ha good-Times.

Sära på skinkorna grismunnen och förberedd dig på karmafisten, den slutgiltiga kraschen har nu gått in i första stadiet, uppvaknandet

Är hans del av arvet låst?
Upptäckte han det nyligen?
Citera
2024-11-17, 18:34
Medlem
Spritnotas avatar
Kan någon trovärdig sammanfatta vad som hänt och händer med arvet?

Att han inte kan hålla i pengar vet jag redan, och har sett att spenderarbyxorna varit på sen Alf dog och i synnerhet sedan youtubekanalen köptes tillbaka från Livros. Att det köps kläder, skrotbilar och dyra måltider på snabbmatskedjor och allt sånt som gör att en rik blir fattig.

Men är pengarna från försäljningen av Alfs stuga och lägenhet osv låst för hans del?

Jag orkar inte se hans videos eller läsa 700 sidor.
Tack på förhand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in