2024-11-16, 19:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Du skojar? Skrev det som ett skämt

Fyra återbud på rad. Även om killen nu kan gå på vatten så borde väl Jon tröttna?
Han vill uppenbarligen inte spela för landslaget.
Citera
2024-11-16, 19:59
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso2
Sverige kan ju få en plats i playoffet den vägen ändå, även om det blir svårare. Nog inte så många gruppsegrare i division A eller B som misslyckas att sluta topp två i VM-kvalet.

Jo klart att chanserna ändå finns att gå bakvägen till VM men säger bara att det blir svårare. Att bli bästa C-etta skulle känts så mycket säkrare.

Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Du gråter när AIK spelare tas ut med rätta i landslaget men allt är frid och fröjd när MFF spelare tas ut. Om Zätterström hade spelat i HIF AIK eller IFK hade det låtit helt annorlunda.

Tack gud förövrigt för att JDT vågar köra sin egna stil.

Uppenbart att du har helt fel uppfattning om mig eller inte varit med tillräckligt länge i trådarna för att veta min ståndpunkt i ämnet. För mig är landslaget heligt till skillnad från stockholmska kioskmongos som inte kan hantera att se nyktert på landslaget eller lägga klubbfärgerna åt sidan. Jag har t.ex. sågat Svanberg, bara några sidor bak propagerade jag för Swedberg före Bolin osv...Däremot är Zätterström en spelare jag genuint tror på och därför hyllade jag honom. Saletros och Nordfeldt förblir dock AIK-sopor som inte har i landslaget att göra.
Ni stockholmare hatar ju danskar men går verkligen ner på knäna inför JDT.
Citera
2024-11-16, 20:59
Avslutad
.
Citera
2024-11-16, 22:15
Medlem
Vilken jäkla besvikelse till klackledare, sämsta tonarterna och ramsorna. Be alla sjunga högre men sjunger inte själv. Alla sjunger ut och har hes röst och han låter som om han hållit käften i 10 år. Faaaaaaan va sur jag är. Hatten av till snubben som tog mikrofonen och fick igång hela klacken med hes röst ”vill ni synas på tv så SJUUUUUUNG!@
Citera
2024-11-16, 22:31
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kotletterad
Vilken jäkla besvikelse till klackledare, sämsta tonarterna och ramsorna. Be alla sjunga högre men sjunger inte själv. Alla sjunger ut och har hes röst och han låter som om han hållit käften i 10 år. Faaaaaaan va sur jag är. Hatten av till snubben som tog mikrofonen och fick igång hela klacken med hes röst ”vill ni synas på tv så SJUUUUUUNG!@

Respekt till er som är på plats och sjunger och visar den blågula flaggan. Hatten av.
Citera
2024-11-16, 22:43
Medlem
eternussermos avatar
Som vanligt de tre kronorna Göken, Kulan och Isak som bär laget. Plus också till Sema.

Ut med Hien och Saletros, de håller knappt mot C-lag. Snart spelar vi mot B-lag och då fungerar det inte att drälla med bollar.

Övriga var okej. Kanske missat någon men så får det vara. Det är försvarslinjen som är problemet och det är inte bara backlinjen utan också centrala mittfätlet som behöver stärkas upp.
Citera
2024-11-16, 22:53
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Respekt till er som är på plats och sjunger och visar den blågula flaggan. Hatten av.

Lekte inte du skåning nyss?
Citera
2024-11-16, 22:54
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Lekte inte du skåning nyss?

Skåning ja, men precis som i riksdagsvalen så är det vi skåningar som reppar det blågula.
Citera
2024-11-16, 23:03
Medlem
Varför i helvete kan Sverige inte ha en riktig gräsmatta på nationalarenan? Är vi ett u-land?
Citera
2024-11-16, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Varför i helvete kan Sverige inte ha en riktig gräsmatta på nationalarenan? Är vi ett u-land?
Ja Stockholm är en bananrepublik. Knugen är en kung utan makt.
JDT har uppfunnit något nytt - Kaosfotboll
Intressant men svettigt.
Citera
2024-11-16, 23:46
Medlem
Hur ställer vi upp på tisdag?

Johansson
Holm, Starfelt, Gudmundsson
Nanasi, Karlström, Ayari, Sema
Kulusevski
Gyökeres, Isak

Orimligt offensivt? Ja, egentligen. Men borde fungera mot Azerbajdzjan hemma.
Citera
2024-11-17, 00:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HaconBacon
Hur ställer vi upp på tisdag?

Johansson
Holm, Starfelt, Gudmundsson
Nanasi, Karlström, Ayari, Sema
Kulusevski
Gyökeres, Isak

Orimligt offensivt? Ja, egentligen. Men borde fungera mot Azerbajdzjan hemma.
Betydelselös match mot Azerbaijan en tisdagskväll. Hade bytt ut hela elvan.

JWZ
Holm - Starfeld - Zätterström - Dahl
Karlström - Bergvall - D. Svensson
Nanasi - Forsberg
Lidberg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in