Citat:
Ursprungligen postat av
Marqueso2
Sverige kan ju få en plats i playoffet den vägen ändå, även om det blir svårare. Nog inte så många gruppsegrare i division A eller B som misslyckas att sluta topp två i VM-kvalet.
Jo klart att chanserna ändå finns att gå bakvägen till VM men säger bara att det blir svårare. Att bli bästa C-etta skulle känts så mycket säkrare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Skarparattarn
Du gråter när AIK spelare tas ut med rätta i landslaget men allt är frid och fröjd när MFF spelare tas ut. Om Zätterström hade spelat i HIF AIK eller IFK hade det låtit helt annorlunda.
Tack gud förövrigt för att JDT vågar köra sin egna stil.
Uppenbart att du har helt fel uppfattning om mig eller inte varit med tillräckligt länge i trådarna för att veta min ståndpunkt i ämnet. För mig är landslaget heligt till skillnad från stockholmska kioskmongos som inte kan hantera att se nyktert på landslaget eller lägga klubbfärgerna åt sidan. Jag har t.ex. sågat Svanberg, bara några sidor bak propagerade jag för Swedberg före Bolin osv...Däremot är Zätterström en spelare jag genuint tror på och därför hyllade jag honom. Saletros och Nordfeldt förblir dock AIK-sopor som inte har i landslaget att göra.
Ni stockholmare hatar ju danskar men går verkligen ner på knäna inför JDT.