Citat:
Ursprungligen postat av
Kexchoklad2404
Tog upp att Lidberg borde vara med i diskussionerna på en annan tråd, så rätt man hade. Han är i sån form nu så jag ser inga konstigheter alls med uttagningen, bara bra att ha en back-up anfallare
(FB) Utlandsproffskollen
Han måste ha fått sin krigarådra av sin brottarpappa, kul för honom. Vi lider verkligen inte brist på anfallare nu. Helt otroligt hur Sverige bara exploderade i offensiven jämfört med för ett par år sedan då vi typ bara hade Zlatan som levererade på topnivå. Gyökeres och Isak kan mycket väl vara ett av planetens vassaste anfallspar i ett landslag. Håland-Sörloth är inte så dåligt heller. Slog också ett slag för Zätterström i Allsvenskan-tråden i somras:
Citat:
Jag är lagd åt det hållet att goda insatser ska belönas och premieras, då låter man inte Bolin sitta på bänken i en timme, eller bänkar Zätterström som är lugnheten själv. Båda gjorde fina insatser senast och Zätterström kan mycket väl vara den försvarsgeneral som vi saknat i ett svenskt landslag i framtiden. Vänsterfotad, snabb, intelligent och fysiskt stor.
(FB) En ny jävla säsong... - Allsvenskan 2024
Jag gillar Rösler men är väldigt svag för Zätterström. Han har allt det som Lindelöf inte har. Han vågar kriga i backlinjen och gå in i närkamperna, samtidigt som han har en väldigt fin passningsfot. Jag trodde aldrig att det bara skulle ta 4 månader för honom att bli en del av A-landslaget men jäklar vad han förtjänar det. JDT imponerade på mig med denna uttagningen faktiskt. Sånt skulle man aldrig fått se under Janne.