2024-11-16, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Brynolf
Det där med åldern är jag lite tveksam till.
Många invandrare har inte koll på när de är födda och då blir det 1/1. Årtalet behöver inte heller stämma, kan nog diffa ett par år.
Han är väl irakier? Irak har bra koll på sin befolkning, går att få födelsebevis och sånt.
Citera
2024-11-16, 17:27
Medlem
MaeWests avatar
Pia kan ju tura. Eller är det försent att kliva på Cinderella?
Citera
2024-11-16, 17:29
Medlem
Om H nu har iaf 3 hjärnceller kvar så kommer han inte låta Gräddis stanna där oavsett hur ledsen o ynklig hon blir. Han verkar ju iaf ha kunnat sköta boende o jobbat trots ålder så han borde fatta att hyresvärden menar allvar. Han vill nog inte bli bostadslös även han pga Gräddis o alkoholen.
Citera
2024-11-16, 17:34
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Nu har hon packat sina saker och ska ut från Hassan.Hon vädjar i en story till någon som är snäll att låta henne sova hos den personen.Hon lovar att vara sitt bästa jag.Gråter och ser liten o ömklig ut .Säkert nån som tar in henne.Inte jag dock!
Kan hon bo hos Magmys-Micke?
Citera
2024-11-16, 17:36
Medlem
SkrikPaniks avatar
Ett framsteg dock, nu erkänner hon att hon dricker för mycket. Även om det beror på x, y, z & inte henne själv.
Citera
2024-11-16, 17:39
Medlem
SkrikPaniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Han är väl irakier? Irak har bra koll på sin befolkning, går att få födelsebevis och sånt.

Syrier om jag inte minns fel.
Citera
2024-11-16, 17:42
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Brynolf
Det där med åldern är jag lite tveksam till.
Många invandrare har inte koll på när de är födda och då blir det 1/1. Årtalet behöver inte heller stämma, kan nog diffa ett par år.

Ja men nu är den här Hassanmannen dryga 70 och sen länge skötsam medborgare med skötsamt boende sen 70-talet. Pm det är av vikt här, och,
Om du följt med vem tråden handlar om?
Citera
2024-11-16, 17:43
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slagskott
Som jag fattade det så är Hassan över 70 år och måste jobba för att dryga ut intänkten, förmodligen vill han ha ett lugnt liv så hur träffades de ?
Gräddrumpan behöver tas hand om, hon är så urspårad från verkligheten att det är svårt att nå fram till henne eftersom det är alla andra som vill bråka med henne.

Hassan är en fin grabb. Hur orkar han ens att ha Gräddis i sin lägenhet, stackars honom. Men nu fick han nog.
Citera
2024-11-16, 17:49
Medlem
MaeWests avatar
Inte undra på att Pias bostadsrätt blev förverkad...vilket helvete hennes gamla grannar måste ha haft med henne.
Citera
2024-11-16, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Ja men nu är den här Hassanmannen dryga 70 och sen länge skötsam medborgare med skötsamt boende sen 70-talet. Pm det är av vikt här, och,
Om du följt med vem tråden handlar om?
Nej. Han kom på 90-talet enligt gräddrumpan.
Citera
2024-11-16, 17:57
Medlem
Vi borde nästa starta en liten insamling för Hassan så han får lite plåster på såren efter stått ut med Gröddhornan så länge.
Han förtjänar att köpa en prostituerad negress och en låda starköl.
Citera
2024-11-16, 18:03
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Hassan är en fin grabb. Hur orkar han ens att ha Gräddis i sin lägenhet, stackars honom. Men nu fick han nog.

Ja, eller hur??
Hon har ju fylleskrikigt där också nu!

Tror inte Hassan haft i sin lägenhet innan.

Grannar nu klagat.. På fylleskrik ( Pia?).

Hoppas verkligen att Hassan kastar ut henne nu, så att han inte själv hamnar på gatan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in