2024-11-16, 13:31
Medlem
Nu har hon packat sina saker och ska ut från Hassan.Hon vädjar i en story till någon som är snäll att låta henne sova hos den personen.Hon lovar att vara sitt bästa jag.Gråter och ser liten o ömklig ut .Säkert nån som tar in henne.Inte jag dock!
Citera
2024-11-16, 13:35
Medlem
Kamacamakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Nu har hon packat sina saker och ska ut från Hassan.Hon vädjar i en story till någon som är snäll att låta henne sova hos den personen.Hon lovar att vara sitt bästa jag.Gråter och ser liten o ömklig ut .Säkert nån som tar in henne.Inte jag dock!
.
Det känns som ett ganska riskabelt uppdrag att ge Gräddis nattlogi. Hon tar sig en bläcka och anklagar alla andra för vad hon haft för sig under sin psykos. Allt från misshandel, våldtäkt och stöld. Nejtack!
Citera
2024-11-16, 13:46
Medlem
StorTjuvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta
Lennart Blath hade rätt. Det är mantisar som är i farten igen.

Dom snodde hennes viktiga bankkort, och Lennarts viktiga papper!

Kehe!
Citera
2024-11-16, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamacamakan
.
Det känns som ett ganska riskabelt uppdrag att ge Gräddis nattlogi. Hon tar sig en bläcka och anklagar alla andra för vad hon haft för sig under sin psykos. Allt från misshandel, våldtäkt och stöld. Nejtack!

Men med en chans att få följare på tiktok
Citera
2024-11-16, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Men med en chans att få följare på tiktok
Tänkte inte på det 😂
Citera
2024-11-16, 14:37
Medlem
Bra att Hassan slängde ut Gräddhoran tillslut!
Nu hoppas jag ingen släpper in henne under natten.
Husrum och vin får hon bara om hon suger kuk alt blir inlåst på psyk.
Citera
2024-11-16, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Bra att Hassan slängde ut Gräddhoran tillslut!
Nu hoppas jag ingen släpper in henne under natten.
Husrum och vin får hon bara om hon suger kuk alt blir inlåst på psyk.

Men är hon verkligen ute? De verkar vara fram och tillbaka hela tiden
Citera
2024-11-16, 14:43
Medlem
Ja det är sant, men väskan är packad iaf enligt senaste story på TikTok.
Får se hur kvällen utspelar sig sen!
Citera
2024-11-16, 15:19
Medlem
Hur ska Pia köpa vin nu då?
Kanske hon tar med sig lådvinet när hon drar
Citera
2024-11-16, 15:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rulladbulle
Det försvunna bankkortet dök upp i Gräddis ficka, nu misstänker hon ”sabotage” (?) och hon och Hassan är inte på speaking terms pga detta.

Hassan = CIA
Citera
2024-11-16, 15:44
Medlem
MaeWests avatar
Hm...jahapp...Pia åter offer för andras ovilja att serva henne? NÄR i hela glödheta helvitte ska folk fatta, att inget är Pias fel. Det är ANDRA som hela tiden ska böka o stöka o kräva o bete sig.

Hassan har fixat, försörjt, erbjudit husrum, utstått smälek o en full, obscen kvinna som inte drar sig för att vädra bävern på offentlig plats. Hassan vill ha lugn o ro, Pia vädra lungorna nattetid för att hon behöver action.

Det är andras fel...

Nåväl...Pia har haft åtminstone ett halvår på sig att ordna upp ett provisoriskt boende. Då andra nu inte gjort jobbet, så tar Pia på sig offerkoftan. Då det är lördag, så kan hon åka till någon krog o bli ett ragg, o på det viset hitta en säng o tak över huvudet åtminstone i natt.

Hon får väl be de uteliggande rumänerna om tips hur man överlever när man måste sova ute...den empatiska sidan av mig, tycker att det är bedrövligt med Pias situation, men den realistiska sidan, däremot, anser att med tanke på hur mycket hjälp Pia fått, så är hennes situation helt självvald.

Allt för att hon anser att hon har rätt till att göra som hon vill...

Hassan borde skaffa sig lite stake o hiva ut vraket...innan Pia tar med sig honom i fallet.
Citera
2024-11-16, 15:59
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Hm...jahapp...Pia åter offer för andras ovilja att serva henne? NÄR i hela glödheta helvitte ska folk fatta, att inget är Pias fel. Det är ANDRA som hela tiden ska böka o stöka o kräva o bete sig.

Hassan har fixat, försörjt, erbjudit husrum, utstått smälek o en full, obscen kvinna som inte drar sig för att vädra bävern på offentlig plats. Hassan vill ha lugn o ro, Pia vädra lungorna nattetid för att hon behöver action.

Det är andras fel...

Nåväl...Pia har haft åtminstone ett halvår på sig att ordna upp ett provisoriskt boende. Då andra nu inte gjort jobbet, så tar Pia på sig offerkoftan. Då det är lördag, så kan hon åka till någon krog o bli ett ragg, o på det viset hitta en säng o tak över huvudet åtminstone i natt.

Hon får väl be de uteliggande rumänerna om tips hur man överlever när man måste sova ute...den empatiska sidan av mig, tycker att det är bedrövligt med Pias situation, men den realistiska sidan, däremot, anser att med tanke på hur mycket hjälp Pia fått, så är hennes situation helt självvald.

Allt för att hon anser att hon har rätt till att göra som hon vill...

Hassan borde skaffa sig lite stake o hiva ut vraket...innan Pia tar med sig honom i fallet.

Kan bara hålla med!

Det finns, som skrivet tidigare, väldigt många människor som oförskyllt hamnat i ” skit”

Pia är inte en av dem!
Hon har försatt sig i ” skit” själv.Sen länge nu?

Inte så många som får en mille på banken från Kronofogden efter vräkning?

Inte många, som har någon ” Hassan” då heller?
Med lastbil? Som slänger skräp?

Vidrig full fylledam!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in