Citat:
Ursprungligen postat av
Undringar
Jag har sett ett helt avsnitt för första gången i år.
Ninni och Nicklas är underbara ihop. Första gången jag verkligen blir glad för ett par som sökts skull. Där de verkligen är menade för varandra och är jämlika i förhållandet.
Ninni är så söt och fin och Nicklas är bara fantastisk.
Noterade dock att klipp-teamet lagt på Forrest Gump-temat (filmmusiken/huvudtemat i filmen) för att håna dem i säng-scenen.
Jävla nötter.
Likaså att de lagt ett Jehovas Vittne-filter på bilden i deras scener.
Övertydligt hur produktionen vill framställa detta fina par.
Elsa och Adam.
Så hemsk är hon ju inte alls den där Elsa, men tycker inte hon är något särskilt åt nåt håll. Inte ond heller. Väldigt mycket Maria Montazami.
Jag undrar om inte slug-Adam som den advokat han är har playat henne hela tiden.
Kört på tills det vände och hon blev intresserad så att han kan dumpa henne i slutet och göra stor framgång på Stureplan och som stå-uppare efteråt.
Tror det är möjligt att han bara spelat så intresserad och snäll och väntat in henne. Dessutom låtit henne bete sig för att det bara slår tillbaka på henne ändå, särskilt när hon vänder och beundrar hans kontor och fantastiska sänghalmsprestationer.
Selma och Andreas. Jag tycker väldigt mycket om Selma men undrar om hon reflekterat över att ge Andreas kärlek och trygghet? Allt handlar bara om att hon ska bli trygg och lära sig ta emot nu.
Tror inte detta är en schysst matchning mot Andreas. Han förtjänar också blommor och att bli älskad.
Hector och Magnus.
Hector är snygg. Och Magnus… ingen har tvingat honom vara attraherad men kliv för helvete av direkt om o-attraktionen är så stark att du måste smeta det i ansiktet hela tiden.
Nu tänker du alltför mycket som heterokvinna

you wish!, and i wish att det var Elsa som var ännu tydligare med att det skulle liggas varpå Adam inte kunde säga nej, och att hennes hastiga intresse för hans jobb uppkom efter fullbordat samlag. Elsa hade förvisso innan hört ordet "jobbar som advokat" men bilderna i huvet stämde inte överäns med innebörden
ÄNNU, hon såg framför sig nån som jobbade med parkförvaltning eller trådvalsverksarbetare eller annat osexigt sopåkarjobb i advokat, ni har säkert hört begreppet felknullad, men hon blev rättknullad varför hon efter förstod att han jobbade som advokat
Citat:
Ursprungligen postat av
Abbaslutfisk
Alex är inte intresserad av Selma
Men det är däremot Andreas

(jag heter Andreas, men minna vänner brukar kalla mig Alex!)
Citat:
Ursprungligen postat av
Abbaslutfisk
Niklas frus livmoder skriker efter han på jobbet som var lång vältränad och mörkhårig det är såna killar hon vill få spermier av men hon mår dåligt och vill också bli omhändertagen så det är en knepig situation
Kan inte den mörkhåriga killen sätta in spermierna på bank och sedan plockas ut i form av obligationer? (obs! jag vet inte vad obligationer är för nått då jag är blond)