2024-11-16, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Jag tror på allvar att Magnus har narcissistisk personlighetstörning. Han kommer aldrig att förändras, han kommer att fortsätta med sitt ensamma liv och trasiga relationer. Tur att han har sin mobilkamera och sin katt i alla fall. Han är jättekär i sitt fula nikotinförgade skägg.

Därom råder inget tvivel.
Citera
2024-11-16, 12:40
Medlem
Citat:
Adam har ju en massa jättesnygga damer på sitt jobb han kan flörta med, kolla in personalfotona på Hansens advokatbyrå:
https://wearehansen.se/#people

Nu är det tveksamt att många av dem är singlar. Sedan vill väl de flesta inte dejta andra kollegor då det kan ställa till med problem. Det generella rådet brukar vara att fiska i andra dammar.
Citera
2024-11-16, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av merde
Många i den här tråden som sympatiserar med Hector, jag undrar varför..

Med Hector och Magnus är det enkelt. Alla som någonsin fått påtryckningar av någon som varit tänd på en när man själv inte varit attraherad av den personen vet hur obehagligt det är och att man kan få äckel-känslor, nästan bli illamående, när den personen kommer nära en eftersom man vet vad de tänker och vill. Det är helt normalt, det som däremot inte är normalt är att Hector inte accepterar detta utan försöker tvinga Magnus att ligga med honom för att få sitt självförtroende tillbaka.

Men.. Magnus var inte oattraherad, han ville inte vara attraherad eftersom Hector inte lever upp till Magnus krav och standard. Magnus vill ha en finkulturell man som höjer hans status, någon att gå på afternoon tea med. Någon att ta en weekend till Paris med för att äta macarons hos Pierre Hermé.

Han var rädd att folkliga, glada och dansanta Hector skulle skada bilden av honom utåt (som den intellektuella fransktalande opera-bög Magnus ser sig själv). Därför var han tvungen att så tydligt ta avstånd, för att upprätthålla bilden av sig själv.

Han sa det själv i senaste avsnittet, att han hade inte tillåtit hjärtat att styra utan hade filtrerat känslorna genom huvudet.

Hector har knappast försökt tvinga till sig sex, men han är inte van vid att bli avvisad fysiskt och han hade svårt att förstå Magnus hårda avvisningar (som alltså egentligen inte handlade om Hectors fysik utan Magnus låsningar och problem).
Senast redigerad av jandals 2024-11-16 kl. 14:27.
Citera
2024-11-16, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghetting78
Adam är en riktig douchebag. Träffade honom ute på Golden Hits där han inte kunde sluta prata om hur bra han är. Och han var kär vid första ögonkastet. I mig. Dock varade förälskelsen inte länge. Adam hånglade öppet på en tjej 2 min senare. Jag hoppas innerligt att Adam och Elsa inte är gifta längre.
Okej, nu måste jag nog skaka om din värld lite grann...

Kul att den andra tjejan fick hångla, dock. Skvallra gärna mer om rara Adam!
Citera
2024-11-16, 14:02
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Okej, nu måste jag nog skaka om din värld lite grann...

Kul att den andra tjejan fick hångla, dock. Skvallra gärna mer om rara Adam!

🤣🤣🤣

Douchebag? Vet ej
Full? Säkert kastrullfull, därav omdömet
Citera
2024-11-16, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av merde
Många i den här tråden som sympatiserar med Hector, jag undrar varför..

Med Hector och Magnus är det enkelt. Alla som någonsin fått påtryckningar av någon som varit tänd på en när man själv inte varit attraherad av den personen vet hur obehagligt det är och att man kan få äckel-känslor, nästan bli illamående, när den personen kommer nära en eftersom man vet vad de tänker och vill. Det är helt normalt, det som däremot inte är normalt är att Hector inte accepterar detta utan försöker tvinga Magnus att ligga med honom för att få sitt självförtroende tillbaka.

Hector och Magnus kände direkt vid första mötet att de inte hade attraktion till varandra. Hector tog initiativ till en middag utan kameramän med, där han sa till Magnus att han inte kände någon attraktion, men att han var beredd att fortsätta experimentet för att fullfölja processen när nu ”experterna” parat ihop dem. Magnus vill t ex åka till parhelgen trots att de båda kände som de gjorde. De borde så klart ha avslutat redan då.

Det som hände var att Hector kränkte narcissisten Magnus. Det gör man inte ostraffat, och det är den reaktionen vi ser i tv. En äckligt kränkt narcissist som går väldigt långt för att såra en annan människa. Det beteendet förtjänade inte Hector.
Citera
2024-11-16, 14:33
Medlem
Citat:
Hector och Magnus kände direkt vid första mötet att de inte hade attraktion till varandra. Hector tog initiativ till en middag utan kameramän med, där han sa till Magnus att han inte kände någon attraktion, men att han var beredd att fortsätta experimentet för att fullfölja processen när nu ”experterna” parat ihop dem. Magnus vill t ex åka till parhelgen trots att de båda kände som de gjorde. De borde så klart ha avslutat redan då.

Det som hände var att Hector kränkte narcissisten Magnus. Det gör man inte ostraffat, och det är den reaktionen vi ser i tv. En äckligt kränkt narcissist som går väldigt långt för att såra en annan människa. Det beteendet förtjänade inte Hector.

Är detta något du vet har hänt eller är det ett antagande?
Citera
2024-11-16, 14:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrafter
Är detta något du vet har hänt eller är det ett antagande?

Har du inte sett Hectors långa live när han berättar det? Det var typ 2 veckor sen nu.
Citera
2024-11-16, 14:51
Medlem
Alex shunon från Järvsö är inte intresserad av Selma jag lovar jag är väldigt bra på att läsa av folk
Han är helt galet introvert haha han försöker få henne att sluta trivas med honom men på ett sätt som inte ska märkas det är galet vad rädd han är för sina känslor och för att våga visa vad han känner han är väldigt konflikträdd men Selma är inte det
Senast redigerad av Abbaslutfisk 2024-11-16 kl. 14:54.
Citera
2024-11-16, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Har du inte sett Hectors långa live när han berättar det? Det var typ 2 veckor sen nu.

Nej, var finns den? På Instagram?
Citera
2024-11-16, 14:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Alex shunon från Järvsö är inte intresserad av Selma jag lovar jag är väldigt bra på att läsa av folk
Kan någon översätta till svenska?
Citera
2024-11-16, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Kan någon översätta till svenska?

Alex är inte intresserad av Selma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto