2024-11-15, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
HELT underbar.
Skrattar så jag får ont i magen.

Tom surputten Magnus skriver uppskattande i kommentarerna!
Citera
2024-11-16, 00:23
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Tom surputten Magnus skriver uppskattande i kommentarerna!

Den var ju så träffsäker. Ska han fortsätta med sitt hemska skägg?
Inser han inte vilken ond, jävla träbock han är i det.
Senast redigerad av dialektiker 2024-11-16 kl. 00:34.
Citera
2024-11-16, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Den var ju så träffsäker. Ska han fortsätta med sitt hemska skägg?
Inser han inte vilken ond, jävla träbock han är i det.

Jag tror på allvar att Magnus har narcissistisk personlighetstörning. Han kommer aldrig att förändras, han kommer att fortsätta med sitt ensamma liv och trasiga relationer. Tur att han har sin mobilkamera och sin katt i alla fall. Han är jättekär i sitt fula nikotinförgade skägg.
Citera
2024-11-16, 01:47
Medlem
Jag hade tidigare förutspått att Elsa skulle totaldumpa Adam men hon verkar efter knullet fått nyvunnen respekt för honom, och säkerligen han lite mer självförtroende och lugn. Hoppas han sedermera inser han förtjänar bättre och någon mer intelligent.

Vad gäller Niklas och hans bögkompis så var någon inne på det tidigare, Niklas är inte auktoritär och kompisen hoppas på en chans fortfarande. Har själv tidigare upplevt detta hos bögar, trots jag tydligt sagt jag inte är intresserad. Jävla märklig scen i och med de ser ut som typ tvillingar.

Selma känns bara opersonlig på nåt sätt, inte alls fastnat för henne.
Citera
2024-11-16, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Britney12356
Han är verkligen inte ful! Men tror att hon tycker att hon är snyggare med sina ankläppar!

Adam borde ha parats med Ninni istället så kunde Elsa ha parats ihop med smygbögen!
Adam är en riktig douchebag. Träffade honom ute på Golden Hits där han inte kunde sluta prata om hur bra han är. Och han var kär vid första ögonkastet. I mig. Dock varade förälskelsen inte länge. Adam hånglade öppet på en tjej 2 min senare. Jag hoppas innerligt att Adam och Elsa inte är gifta längre.
Citera
2024-11-16, 08:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ghetting78
Adam är en riktig douchebag. Träffade honom ute på Golden Hits där han inte kunde sluta prata om hur bra han är. Och han var kär vid första ögonkastet. I mig. Dock varade förälskelsen inte länge. Adam hånglade öppet på en tjej 2 min senare. Jag hoppas innerligt att Adam och Elsa inte är gifta längre.

Jag sa ju det. Han är advokat. Alla i tråden ba ”hur kan han vara så mesig och ha så dålig självkänsla när han är advokat?”
Han spelar säkert ett spel.
Och det fungerar ju. Tillslut vände Elsa och han ser bra ut i tv utan att ha ”sänkt sig till hennes nivå”.
Citera
2024-11-16, 09:51
Medlem
Många i den här tråden som sympatiserar med Hector, jag undrar varför..

Med Hector och Magnus är det enkelt. Alla som någonsin fått påtryckningar av någon som varit tänd på en när man själv inte varit attraherad av den personen vet hur obehagligt det är och att man kan få äckel-känslor, nästan bli illamående, när den personen kommer nära en eftersom man vet vad de tänker och vill. Det är helt normalt, det som däremot inte är normalt är att Hector inte accepterar detta utan försöker tvinga Magnus att ligga med honom för att få sitt självförtroende tillbaka.
Citera
2024-11-16, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Jag sa ju det. Han är advokat. Alla i tråden ba ”hur kan han vara så mesig och ha så dålig självkänsla när han är advokat?”
Han spelar säkert ett spel.
Och det fungerar ju. Tillslut vände Elsa och han ser bra ut i tv utan att ha ”sänkt sig till hennes nivå”.

Nja va, inte så alla advokater har massor med självförtroende. Finns mycket under seriens gång som visar han inte har särskilt gott självförtroende men räddades i sista sekund av att han presterade hyggligt i sängen med nån som aldrig tidigare uppskattat sex.

Skribenten som påträffat Adam på Golden Hits bekräftar ju egentligen just det, de som skryter på fyllan brukar ha rätt dålig självkänsla.
Citera
2024-11-16, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av merde
Många i den här tråden som sympatiserar med Hector, jag undrar varför..

Med Hector och Magnus är det enkelt. Alla som någonsin fått påtryckningar av någon som varit tänd på en när man själv inte varit attraherad av den personen vet hur obehagligt det är och att man kan få äckel-känslor, nästan bli illamående, när den personen kommer nära en eftersom man vet vad de tänker och vill. Det är helt normalt, det som däremot inte är normalt är att Hector inte accepterar detta utan försöker tvinga Magnus att ligga med honom för att få sitt självförtroende tillbaka.

Japp du har en bra poäng där. Hector som är van att ha sitt yttre som bästa attribut försöker lösa läget genom att vara fysisk. I den diskussion Magnus hade med Hector förstod ju den senare inte vad Magnus försökte säga, medan jag som är på normal intellektuell och öppensinnad nivå fattade.
Citera
2024-11-16, 10:46
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
I den diskussion Magnus hade med Hector förstod ju den senare inte vad Magnus försökte säga, medan jag som är på normal intellektuell och öppensinnad nivå fattade.

Snarare medans du som inte är den som blev öppet förnedrad i TV inför hela Sverige naturligtvis tog det på ett bättre sätt och därför tror att du inte hade agerat likadant som Hector

Hector förstod att man inte alltid bli attraherad av varandra. Det han inte förstod var hur Magnus kunde följa med på parhelg men ändå sitta där och vara så äcklad att han inte kunde röra Hectors finger. För så äcklig är Hector inte.
Citera
2024-11-16, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Snarare medans du som inte är den som blev öppet förnedrad i TV inför hela Sverige naturligtvis tog det på ett bättre sätt och därför tror att du inte hade agerat likadant som Hector

Hector förstod att man inte alltid bli attraherad av varandra. Det han inte förstod var hur Magnus kunde följa med på parhelg men ändå sitta där och vara så äcklad att han inte kunde röra Hectors finger. För så äcklig är Hector inte.

Ja det håller jag med om, Magnus kunde ha hanterat det mer lättsamt men förändrar inte det faktum Magnus helt saknade attraktion till Hector.
Citera
2024-11-16, 11:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Nja va, inte så alla advokater har massor med självförtroende. Finns mycket under seriens gång som visar han inte har särskilt gott självförtroende men räddades i sista sekund av att han presterade hyggligt i sängen med nån som aldrig tidigare uppskattat sex.

Skribenten som påträffat Adam på Golden Hits bekräftar ju egentligen just det, de som skryter på fyllan brukar ha rätt dålig självkänsla.

Jag behöver inte ha rätt. Vi får se ☺️.
Min tes är att han är slipad och spelar en roll, inte att han har stabil självkänsla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in