2024-11-15, 21:16
Medlem
Adam har ju en massa jättesnygga damer på sitt jobb han kan flörta med, kolla in personalfotona på Hansens advokatbyrå:
https://wearehansen.se/#people
Citera
2024-11-15, 21:27
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Adam har ju en massa jättesnygga damer på sitt jobb han kan flörta med, kolla in personalfotona på Hansens advokatbyrå:

Verkligen! Och nu när de via GVFÖ har förstått att han tydligen är något extra mellan lakanen så får nog de heterosexuella av dem syn på honom genom nya glasögon
Citera
2024-11-15, 21:43
Medlem
Spider-girl: Jag hoppas verkligen att de håller honom upptagen! Han förtjänar det efter 4 veckor med Vårt-Elsa!
Citera
2024-11-15, 21:46
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Nu får du lugna ner dig några grader, du får inte ringa ner växeln i jakten på Adam så att tjejerna tvingas blocka ditt mobilnummer

En av damerna som satt på bordet på kontorsbilden såg ut som en jäkla vit knähund i ansiktet, tungan ute så fort hon ser Adam? hon har skällt varje gång Adam försökt ta initiativ till nått med dom andra tjejerna, det får väl ses som en bedrift att ha lyckats vara professionell och friendzonat samtliga

36 stycken advokater räknade jag, kan väl inte en advokatbyrå hålla sysselsatta? förstå vilka maffiga löner som måste betalas ut.
Senast redigerad av Crapmagic 2024-11-15 kl. 21:48.
Citera
2024-11-15, 22:24
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Har ni sett den här satiren på deltagarna? Klockrent! SELMA är ju bäst!!!

https://www.instagram.com/p/DCW5SwYt3rV/

Sjukt bra!
Citera
2024-11-15, 22:26
Avslutad
Jag har sett ett helt avsnitt för första gången i år.

Ninni och Nicklas är underbara ihop. Första gången jag verkligen blir glad för ett par som sökts skull. Där de verkligen är menade för varandra och är jämlika i förhållandet.
Ninni är så söt och fin och Nicklas är bara fantastisk.
Noterade dock att klipp-teamet lagt på Forrest Gump-temat (filmmusiken/huvudtemat i filmen) för att håna dem i säng-scenen.
Jävla nötter.
Likaså att de lagt ett Jehovas Vittne-filter på bilden i deras scener.
Övertydligt hur produktionen vill framställa detta fina par.

Elsa och Adam.
Så hemsk är hon ju inte alls den där Elsa, men tycker inte hon är något särskilt åt nåt håll. Inte ond heller. Väldigt mycket Maria Montazami.

Jag undrar om inte slug-Adam som den advokat han är har playat henne hela tiden.
Kört på tills det vände och hon blev intresserad så att han kan dumpa henne i slutet och göra stor framgång på Stureplan och som stå-uppare efteråt.
Tror det är möjligt att han bara spelat så intresserad och snäll och väntat in henne. Dessutom låtit henne bete sig för att det bara slår tillbaka på henne ändå, särskilt när hon vänder och beundrar hans kontor och fantastiska sänghalmsprestationer.

Selma och Andreas. Jag tycker väldigt mycket om Selma men undrar om hon reflekterat över att ge Andreas kärlek och trygghet? Allt handlar bara om att hon ska bli trygg och lära sig ta emot nu.
Tror inte detta är en schysst matchning mot Andreas. Han förtjänar också blommor och att bli älskad.

Hector och Magnus.
Hector är snygg. Och Magnus… ingen har tvingat honom vara attraherad men kliv för helvete av direkt om o-attraktionen är så stark att du måste smeta det i ansiktet hela tiden.
Citera
2024-11-15, 22:56
Medlem
Vilken vändning mellan Elsa och Adam! Jag förstår inte. Men absolut kan det ju ha varit så att han var bra i sängen och att hon ändrade sig. Saker kan ändras.

Jag själv drömde en gång för mycket länge sedan en sexig dröm om en man jag bara var bekant med då och totalt ointresserad av. När jag vaknade kunde jag inte tänka på något annat än honom. Tur för honom. Så det vände över en natt från ingen attraktion alls till raka motsatsen. Kanske är det det som hänt här? Ovanligt, men det händer ju. Och var det sedan bra sex så kan det ju hända att intresset ökat rejält från hennes sida. Män som är bra på att se kvinnors behov i sängen växer inte på träd.
Citera
2024-11-15, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Semla flamsar för mycket.

Jo, osäkerhet. Jag är rädd att hon flamsar bort allt.
Citera
2024-11-15, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Trodde det var hans bror? De var ju lika. Då hade talet varit mer normalt också.

Det trodde jag också! De var så lika på något vis.
Citera
2024-11-15, 23:19
Medlem
Citat:
Var det så enkelt som att Elsas fd badboys aldrig tidigare brytt sig om att tillfredsställa henne, och att Adam gjorde det med bravur? Och därför är hon så småfnittrigt förälskad i honom och hans advokatkontor nu?

Antagligen. Men hon verkar ju svänga en del så det lär väl ändras igen.
Citera
2024-11-15, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Antagligen. Men hon verkar ju svänga en del så det lär väl ändras igen.

Ja, inte kommer Vårt-Elsas goda humör att hålla, det vet vi ju.

Elsa har öppnat sitt onlyfans- instagram såg jag, om nån känner sig hågad: https://www.instagram.com/elsasnyainsta
Citera
2024-11-15, 23:34
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zdravej
Rekommenderar Daniel Norbergs parodi på säsongens GVFÖ

(Instagram men kan ses utan att logga in)

HELT underbar.
Skrattar så jag får ont i magen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in