2024-11-15, 22:16
Medlem
Mummuts avatar
Herregud!! Så hon hänger ut sin killes sons mamma och efterlyser vem hon är med? Och ska betala för det? Gränslösheten är nu brutal. Stackars stackars barn!
Citera
2024-11-15, 22:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av OLWdill
Vad skrev hon? Inlägget verkar vara borta nu. Kan bara se att hon hänger ut några stackare och erbjuder betalning för att få uppgifter om dessa.
Hon skrev det jag skrev. Lagt ut sjukare efter sjukare inlägg. Hon är psykopat.
Citera
2024-11-15, 22:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mummut
Varför är hon arg på dem? Vad har dom härmat?
❤️ för tydligen har hon ensamrätt på dem 😂
Citera
2024-11-15, 22:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mummut
Herregud!! Så hon hänger ut sin killes sons mamma och efterlyser vem hon är med? Och ska betala för det? Gränslösheten är nu brutal. Stackars stackars barn!
Jag blir mer rädd för vad nästa steg är för henne. Hon är inte frisk och P hejar på. Får vibbar av dem nya Åmsele mördarna.
Citera
2024-11-15, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Okiiiii
Jag blir mer rädd för vad nästa steg är för henne. Hon är inte frisk och P hejar på. Får vibbar av dem nya Åmsele mördarna.
Håller med barnets mamma såg bra ut så förstår att det sticker i Js ögon. Känns som att hon gör allt för att pojken inte ska vara hos dom så att hon får P för sig själv.
Citera
2024-11-15, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Okiiiii
Nu la hon ut att du är gängkriminell och missbrukare.

Vad trevligt! Tack vare att hon hängde ut mig och min kille med namn och bild så fick jag information om att detta pågick av en snäll själ, skulle uppskatta om någon av er kunde skicka skärmdumpar på det J har lagt upp om mig?
Tackar på förhand!

//Den svartsjuka missbrukar-narcissistiska-gängkriminella exet ♥️
Citera
2024-11-16, 00:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HansEx
Vad trevligt! Tack vare att hon hängde ut mig och min kille med namn och bild så fick jag information om att detta pågick av en snäll själ, skulle uppskatta om någon av er kunde skicka skärmdumpar på det J har lagt upp om mig?
Tackar på förhand!

Tro mig detta kommer straffa dem hårt.
Citera
2024-11-16, 06:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HansEx
Tackar på förhand!

Hon fick tydligen kalla fötter,det är borttaget nu!
Citera
2024-11-16, 06:55
Medlem
Mummuts avatar
Jag undrar uppriktigt varför P är med henne då han måste offra så stor del av sitt liv för det (sonen, jobbet, ryktet, hälsan). Är det för han uppskattar sex så mkt? Eller ha nån som dricker i hans tempo om inte mer? Eller självskadebeteende? Fattar att han tycker att hon är snygg,spännande och galen men är det värt att offra sitt liv för?
Citera
2024-11-16, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexandra-94

Men det hjälper inte. Det är ju såhär hon gör o alla hinner inte alltid se själv vad hon lagt ut om dom, eller har inte henne på soc medier, men andra tar skärmdumpar. Detta hon håller på med nu måste få konsekvenser! Bara för hennes eget liv är skit ska hon inte ostraffat få förstöra andras.
Citera
2024-11-16, 07:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Alexandra-94
Som vanligt.
Citera
2024-11-16, 07:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Men det hjälper inte. Det är ju såhär hon gör o alla hinner inte alltid se själv vad hon lagt ut om dom, eller har inte henne på soc medier, men andra tar skärmdumpar. Detta hon håller på med nu måste få konsekvenser! Bara för hennes eget liv är skit ska hon inte ostraffat få förstöra andras.
Hennes sociala medier är öppna så alla kan se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in