2024-11-15, 17:31
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Okiiiii
Nu har dem varit på bolaget.. Igen..

😂😂😂
Citera
2024-11-15, 17:34
Avstängd
@hansex nu är du gängkriminell och missbrukare. Grattis
Citera
2024-11-15, 17:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HansEx
Jasså!? Hon är en riktigt 🐍 hon.
Blockerat dessa två för att på något sätt få stopp på trakasserierna. Igår frågade mitt barn om han kunde följa med på en halloween fest. Jag undrade var festen var och med vilka och från vilken tid till vilken tid eftersom mitt barn självklart ville det.
Det blev värsta drama som vanligt för att behovet att pika och svära på mig alltid finns oavsett om barnet blir indragen i det eller ej.
Kontentan var att dessa hade tydligen tackat nej till inbjudan ”pga mig” och att dessa inte visste om det var aktuellt att gå på festen längre men att P skulle höra av sig om det idag.
Att hon la upp det igår efter samtalen och på det sättet visar ju bara hur vrickad hon är och desperat vill få mig att framstå som boven från absolut ingenstans (?).

Hur skulle hon kunna göra mig mindre trovärdig? För att jag låter mitt barn gå på barnfest där ingen alkohol ska finnas och där det har lovats att mitt barn ej ska synas eller pratas om på sociala medier?

Alltså, varken hon eller han kan dementera något alls av det lilla, lilla, lilla jag har berättat här. De vet ju att underlag finns för absolut allt (och mer).
Märkte ni inte det? Att hon kunde absolut inte ”försvara” sig om något förutom att försöka avleda fokuset till det jag, enligt hennes påstående, gjorde mot Ps garderob? (Tack för ännu ett förtal till min nu tjocka pärm).
Hon gör och agerar precis som P gjort hela livet. När någon äntligen konfronterar och sanningen kommer fram så börjar fasen DARVO.
Nu la hon ut att du är gängkriminell och missbrukare.
Citera
2024-11-15, 17:49
Avstängd
Nu skriver hon på bloggbevakning i sin egna tråd i tron i att man ska tro att det är någon annan 😂
Citera
2024-11-15, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
https://lawline.se/answers/underhallsskyldighet-och-skuldansvar-for-sambos

Ansöker man om försörjningsstöd räknas sambos inkomst i den sökandes inkomst. Samma gäller för familjemedlemmar. Enda som inte räknas är om man är inneboende med inneboendekontrakt 😄
Citera
2024-11-15, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombinoz
Ansöker man om försörjningsstöd räknas sambos inkomst i den sökandes inkomst. Samma gäller för familjemedlemmar. Enda som inte räknas är om man är inneboende med inneboendekontrakt 😄
Så hade jag också för mig att det var! Detta förhållande lär stå P dyrt i flera avseenden!
Citera
2024-11-15, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombinoz

Ja, men nu gällde det om man är skyldig att försörja en sambo. Är man inte.
Citera
2024-11-15, 19:32
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Ja, men nu gällde det om man är skyldig att försörja en sambo. Är man inte.

Nej det är man inte. Endast om det finns gemensamma barn.
Citera
2024-11-15, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Okiiiii
@hansex nu är du gängkriminell och missbrukare. Grattis
Vad skrev hon? Inlägget verkar vara borta nu. Kan bara se att hon hänger ut några stackare och erbjuder betalning för att få uppgifter om dessa.
Citera
2024-11-15, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OLWdill
Vad skrev hon? Inlägget verkar vara borta nu. Kan bara se att hon hänger ut några stackare och erbjuder betalning för att få uppgifter om dessa.

Kan ingen få stopp på henne?
Citera
2024-11-15, 22:08
Medlem
Mummuts avatar
Varför är hon arg på dem? Vad har dom härmat?
Citera
2024-11-15, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OLWdill

Det är hans ex och hennes nya som hängs ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in