2024-11-15, 19:33
Medlem
Semperexians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Tror du de som blivit uthängda av Dumpen och pressade på sina livsbesparingar är mindre farliga för barn när de inte har något att förlora längre?

Dumpen tar dessutom bara fast de mest korkade idioterna som existerar, riktiga pedofiler ger sig på barn i sin närhet alternativt låtsas själva vara barn online och efterfrågar nakenbilder som de sedan hotar att sprida om barnet inte gör vad pedofilen säger.

Seriöst, ingen riktig 14-åring är intresserad av att träffa de fula gubbarna som Dumpen tar fast. En riktig 14-åring blockar direkt om Bosse 76 skickar en selfie på sin feta mage och lilla gubbkuk.

Eller mentalsjuka och därför lättast att trycka upp mot en vägg. Vilka ädla hjältar. Jag undrar hur många har känt sig tvingade att ringa mamma och säga "Mamma, jag har gjort en dum grej..." och sedan får en förtvivlad mamma belåna sitt hus så att Sjöberg kan sitta och ragga knappt myndiga småbrudar på Park Lane. Undrar dessutom hur mycket sanning det ligger i hans berättelser om att han utnyttjades som barn. Och om det är sant att han utnyttjades så undrar jag om hans tankar som vuxen snarare handlade om "Fan va korkad jag va som inte pressade dom på stålar!"
Senast redigerad av Semperexian 2024-11-15 kl. 20:22.
Citera
2024-11-15, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Tror du de som blivit uthängda av Dumpen och pressade på sina livsbesparingar är mindre farliga för barn när de inte har något att förlora längre?

Dumpen tar dessutom bara fast de mest korkade idioterna som existerar, riktiga pedofiler ger sig på barn i sin närhet alternativt låtsas själva vara barn online och efterfrågar nakenbilder som de sedan hotar att sprida om barnet inte gör vad pedofilen säger.

Seriöst, ingen riktig 14-åring är intresserad av att träffa de fula gubbarna som Dumpen tar fast. En riktig 14-åring blockar direkt om Bosse 76 skickar en selfie på sin feta mage och lilla gubbkuk.
Det där stämmer inte. Kolla #300 på dumpen, han ser ut som en gris men hade riktiga offer innan sin uthängning på dumpen.
Citera
2024-11-15, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Dom där 500 personerna är inte pedofiler utan bara människor som inte gick att utpressa, därför hängdes dom ut.
Dom som tog sitt liv är inte heller pedofiler utan dom tog livet av sig för att skammen över att utmålas som pedofil blev för jobbigt, en pedofil tycker att han hjälper barnen och har aldrig gjort något fel, en pedofil tar nästintill aldrig sitt liv.

Dumpen ser till att fler pedofiler klarar sig för att dom förstör polisens arbete och om man nu skulle vara rik så tycker dumpen att det är okej att slippa uthängning om man pröjsar för sig.

Att dumpen är en bluff insåg jag redan första gången jag såg en konfrontation, killen var ju förståndshandikappad. Jag undrade hur dom kunde finansiera sitt resande, donationer påstod folk, för vare sig Sara eller Patrik sitter på ett CV dom kan visa upp på en anställningsintervju, nu vet vi att det finansierades med utpressningspengar.

Dom som sponsrar Dumpen på deras hemsida är också gäddor som köpt sig fria genom falsk sponsring, dvs utpressning igen!

Att folket i samhället tror att två knarkare ska rädda Sveriges alla barn från pedofiler är patetiskt.
Source: trust me bro!

Sexchattar man med barn och bestämmer träff är man pedofil, det finns inget att diskutera där. Du får gärna länka till studier som säger att pedofiler aldrig tar sina liv. Det finns inte heller något polisiärt arbete att förstöra, i dagsläget är det inte olagligt att chatta med vuxna som påstår sig vara barn. I de fall där gäddor skickar barnporr har de kontaktat polis och väntat med publicering.

Angående utpressning finns det inget som tyder på att dumpen skulle ägna sig åt det, men det är bra att det prövas i rättsväsendet så att vi kan få svart på vitt att det är fake news.
Citera
2024-11-15, 21:20
Medlem
Semperexians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcaBasicBobDylan

Angående utpressning finns det inget som tyder på att dumpen skulle ägna sig åt det, men det är bra att det prövas i rättsväsendet så att vi kan få svart på vitt att det är fake news.

För du har sett det material som Bodström sitter på? Annars är det naturligtvis omöjligt för dig att veta. T ex påstår jag ingenstans att jag vet om saker som ännu inte offentliggjorts utan håller mig bara till vad som verkar troligt. T ex är det troligt att Bodström har ganska god täckning eftersom han är en av Sveriges mest erfarna och kända advokater och tar inte på sig något som kan vara strunt eftersom han inte har m insta anledning att välja fall som får honom att framstå som en amatör när han kan välja och vraka mellan klienter, för om han gör det försvinner kön med tunga klienter till hans kontor ganska fort.

Det är också självklart att Dumpen hade omedelbart dragit igång stämningsprocesser om allt var påhitt.
Senast redigerad av Semperexian 2024-11-15 kl. 21:51.
Citera
2024-11-15, 21:28
Medlem
Tjena_67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulmedhammaren
Det är alltid jobbigt när knoppar brister.

Men det är ju tydligt för alla som inte har huvudet i röven att räddade barn aldrig var poängen utan mest en lyckad sidoeffekt som avlägsen tvåa efter att Patrik och Sara har fått in pengar till sitt eget knarkande.
De knarkar inte.
Citera
2024-11-15, 23:57
Moderator
Eerieyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjena_67
De knarkar inte.

Den ena är dömd för narkotikarelaterade brott.
Citera
2024-11-16, 05:33
Moderator
Eerieyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Det där är så fånigt. Även om Sara lyckats skriva ett kontrakt så har vi visselblåsarlagar. Om sekretessavtal kunde täcka att inte gå ut med korruption så skulle varenda bluff-företag tvinga sina anställda att skriva på sådant.

Ett sekretessavtal är en civilrättslig åtgärd. Polisen har inget med det att göra alls.

Polisen utreder bara sådant som innebär brott mot svensk lag och inget annat.
Citera
2024-11-16, 08:01
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjena_67
De knarkar inte.
Kom igen nu, Sara är ju missbrukare sen ungdomen men ett digert brottsregister med otaliga narkotikarelaterade domar.
Patrik är ju ökänd förr att ladda med Colombianskt näspulver, det har ju följt honom hela livet.

Men du tror att de numer när de "räddar barn" och får in mycket "gåvor" att de dricker mineralvatten och tar vitamin c istället för mer dopamin triggande kemikalier?

Tittar man på Patriks fysiska ras är det lätt att se att missbruk förekommer i närtid.
Sara äter stora mängder värktabletter, det brukar bli knas i kroppen av ett långt missbruk så en rejäl dos tramadol och benzo är ett måste för att hon skall komma ur sängen.

Det som sammanfattar dumpens följare är är ni är NAIVA!
Citera
2024-11-16, 10:54
Medlem
Semperexians avatar
Det är ironiskt att i den populationen som älskar att använda termer som "godhetsknarkare" återfinner man den smutsigaste formen av godhetsknarkare, den formen där hat och våld mot andra är ett mått på godhet. I Dumpens värld bevisas hur god man är genom hur mycket hat man kan uppvisa. Ju mer man hatar ett utvalt segment som det är socialt accepterat att hata, i detta fall pedofiler, ju mer våld man vill utöva mot dem, desto godare känner man sig. Bland de vänner och bekanta jag har som likar Dumpen ser man idel dörrvakter som är halvgangsters och steroidknaprande bodybuilders. Inte så konstigt, det är ett klassiskt segment som fängelsekunder, mördare, gängkriminella osv. brukar ha som det segment som det är accepterat att hata. En seriemördare får äntligen känna sig som en god människa eftersom gruppens norm är att peddon i cell 33 är värre
Senast redigerad av Semperexian 2024-11-16 kl. 11:05.
Citera
2024-11-16, 11:27
Medlem
Det har alltid luktat skunk runt Dumpen även om tanken är god så ligger det en rutten stank kring hela upplägget. Stanken är alltför mycket relaterad till ekonomin är körd i botten, vad ska vi hitta på?
Citera
2024-11-16, 11:48
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcaBasicBobDylan

Sexchattar man med barn och bestämmer träff är man pedofil, det finns inget att diskutera där. Du får gärna länka till studier som säger att pedofiler aldrig tar sina liv. Det finns inte heller något polisiärt arbete att förstöra, i dagsläget är det inte olagligt att chatta med vuxna som påstår sig vara barn. I de fall där gäddor skickar barnporr har de kontaktat polis och väntat med publicering.

En pedofil får inte napp på nätet som du tror, dessutom utger sig Sara för att vara betydligt äldre och sen när gäddan huggit på betet så påstår hon att hon är yngre och yngre, det är hon som är påstridig till en träff. Idioten som redan sitter halvfull och påverkad med stånd gör något han aldrig skulle gjort innan och möter upp Sara. Dvs inget lagbrott har begåtts.

Det är precis sådana som du som fastnar i gäddans klor, lite lätt svagbegåvad!
Jag har aldrig skrivit att en pedofil aldrig tar livet av sig, lär dig läsa och var försiktig med nätdejter för du är urtypen av den kund dom söker för att få presentera en ny gädda.

Sara har fixat gaddarna för 100000 trots att hon är hos kronofogden, förmodligen med svarta utpressningspengar!
Patrik och Sara trodde dom hade kommit på värsta smartaste idén där deras kunder skulle hålla käften, nu när hela soppan kommer ut så kommer folk visa stora uttag som dom gett till Dumpen under bordet för att dom nappade på betet. Dom kommer ha mycket att förklara när dom tömmer deras datorer och telefoner, men även dom som redan har tagit sitt liv för där finns bevismaterial.

Alla som har tvingat till självmord som sista utväg, kommer Sara & Patrik säkerligen också åtalas för, skulle tro att dom två kommer tillhöra eliten av Sveriges värsta massmördare innan den här soppan är över. Man får inte hetsa någon till självmord men det är exakt det Sara och Patrik har gjort.

Och fiskarna kommer också hittas, är nog bättre att vara försigkommen än att bli påkommen, så jag rekommenderar dom att kontakta Thomas direkt istället för att bli hämtad av snuten. Sara och Patrik kommer inte hjälpa fiskarna utan påstå att dom har agerat felaktigt och på eget bevåg.

Att folk tror att två knarkare ska rädda alla Sverige barn från pedofiler är pinsamt, vad lättlurade ni är.

Vi normala ser att det är ett bedrägeriupplägg och när vi skriver och visar det för dom utsatta så kommer gäddorna våga kontakta Thomas Bodström vilket dom absolut borde göra omgående.
Citera
2024-11-16, 12:08
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barbecute
Ju större dumpenälskare desto mer sadist eller pedofil. Ett stort as med stora pungkulor hotade mig när jag var ungdom. Numera sponsrar svinet Dumpen. Jag har inte glömt dig.

Du sa att du skulle skicka stora grabbar på mig. Nu sitter du gammal och rutten någonstans i Sverige. Jag har kört utanför ditt hus, bara så att du vet.

Du citerade mitt inlägg där jag skrev att dom som sponsrar Dumpen är gäddor som torskat och köper sig fria genom att annonsera på deras hemsida, sen tog du bort mitt inlägg ur din text.

Tack, för det var obegripligt och jag förstod ingenting!
Du menar att någon av annonsörerna är ett svin som hotat dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in