Citat:
Ursprungligen postat av
IcaBasicBobDylan
500+ pedofiler har outats till allmänheten, lärare har blivit av med sina jobb, ett tiotal har tagit sig av daga. Om du inte anser att det är att motverka nya offer så är det ingen poäng att diskutera vidare. Antingen är du för korkad eller så prioriterar du pedofilers välmående över barnens.
Dom där 500 personerna är inte pedofiler utan bara människor som inte gick att utpressa, därför hängdes dom ut.
Dom som tog sitt liv är inte heller pedofiler utan dom tog livet av sig för att skammen över att utmålas som pedofil blev för jobbigt, en pedofil tycker att han hjälper barnen och har aldrig gjort något fel,
en pedofil tar nästintill aldrig sitt liv.
Dumpen ser till att fler pedofiler klarar sig för att dom förstör polisens arbete och om man nu skulle vara rik så tycker dumpen att det är okej att slippa uthängning om man pröjsar för sig.
Att dumpen är en bluff insåg jag redan första gången jag såg en konfrontation, killen var ju förståndshandikappad. Jag undrade hur dom kunde finansiera sitt resande, donationer påstod folk, för vare sig Sara eller Patrik sitter på ett CV dom kan visa upp på en anställningsintervju, nu vet vi att det finansierades med utpressningspengar.
Dom som sponsrar Dumpen på deras hemsida är också gäddor som köpt sig fria genom falsk sponsring, dvs utpressning igen!
Att folket i samhället tror att två knarkare ska rädda Sveriges alla barn från pedofiler är patetiskt.