2024-11-15, 13:13
Medlem
Semperexians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
De narcissistiska och antisociala dragen lyser genom.
Det skrämmande är hur många som charmas och förtrollas av de här patologiska dragen, även när de är så tydligt irrationella, hatiska och sadistiska.

En genuin omsorg om andra människor finns det knappast plats för.

Tror att många dras till det sadistiska och hatiska (säkert inte alla, men det är en av de självklara farorna med att samla ihop en lynchmobb). Människor som har samlat på sig en massa hat och besvikelser över sina egna liv och här hittar man ett segment som det är socialt accepterat att hata. Och då låter man allt hat man har samlat på sig forsa ut över dessa halmdockor. De som står längst fram när byn ska bränna en häxa och skriker upphetsat "Bränn häxan! Bränn häxan!"
Senast redigerad av Semperexian 2024-11-15 kl. 13:26.
Citera
2024-11-15, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IcaBasicBobDylan
500+ pedofiler har outats till allmänheten, lärare har blivit av med sina jobb, ett tiotal har tagit sig av daga. Om du inte anser att det är att motverka nya offer så är det ingen poäng att diskutera vidare. Antingen är du för korkad eller så prioriterar du pedofilers välmående över barnens.

Det är alltid jobbigt när knoppar brister.

Men det är ju tydligt för alla som inte har huvudet i röven att räddade barn aldrig var poängen utan mest en lyckad sidoeffekt som avlägsen tvåa efter att Patrik och Sara har fått in pengar till sitt eget knarkande.
Citera
2024-11-15, 13:29
Moderator
Eerieyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semperexian
Skrattar åt att denna människa genomgående tror sig kunna lagen bättre än Bodström. Fullt med självsäkra påståenden som "Bodström hävdar alltså felaktigt att hon hade rätt att..." samt att han samlar ihop pedofiler för att tjäna pengar. Jag tror knappast Bodström saknar klienter och behöver fiska på samhällets botten för att få ihop till hyran, det är mer hennes stil, ironiskt nog. Inte ett ord av hennes illa skrivna försvarstal kommer att få minsta gehör i en rättegång

Sara Nilsson har tydligen påstått att den avhoppade "fiskaren" har begått sekretessbrott när hon lämnat uppgifter om Dumpens förehavanden. Med sekretessbrott förstår jag brott mot OSL, men den lagen gäller ju bara personal inom vården och socialtjänsten etc.

Avhopparen blev polisanmäld för detta, av Dumpen som tydligen inte hade tittat i en lagbok eller googlat upp relevanta lagrum.
Citera
2024-11-15, 13:31
Medlem
Dumpens utspel mot Jackie är ett perfekt sätt att försöka vända blicken från sig själv! Klassikt och genomskinligt!
Ingen av de ledande inom Dumpen skulle göra något gratis.
Luftslottet som sprängdes
Citera
2024-11-15, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Sara opererades för cancer för 🔟 dagar sedan , rätt så stor operation tydligen . Hon har synts från sjuksängen i flera klipp .

Dumpen är nedlagd inom ett par veckor ...

Ang stålarna 💵 om du har stålar kan du gå förbi vårdköer ,, samma princip här vilket förstås är riktigt sjukt . Dumpen =kvalificerad utpressning .

Patrik och Sara sitter bakom galler snart 🔜

hoppas du har rätt!!!! bakom lås och bom
Citera
2024-11-15, 13:50
Medlem
Semperexians avatar
Dessutom luktar det brottsprovokation över det hela, definitivt killen med en lång historik av att åka ut och in på hispan (nu har de tydligen inte begått något brott eftersom fiskarna inte är barn).

Jag har känt två pedofiler. Den ena var Pontus Enhörning (som hade välkända psykiska problem och ofta bröt ihop och grät på fyllan, dock förmodligen inte grava nog för att undslippa fängelse) - den andra var en kille som upptäckte sina böjelser i tonåren och har varit helt öppen med det och sökt och fått vård under många år. Han var så äcklad över sig själv att han blev en enstöring och socialfall.

Såvitt jag vet har han aldrig fallit för sina böjelser eftersom han öppet hatat den sidan av sin person och tidigt sökte vård och valde istället att bli en enstöring som går på medicin. Men i ett svagt ögonblick, om han provocerats av en "fiskare" så är det nog möjligt att han inte kunnat motstå. Som att vifta med en flaska god whiskey framför näsan på en nykter alkoholist. Och han är garanterat typen som i det läget hade valt självmord. Och efter hans död hade det varit hans helt oskyldiga anhöriga som hade stått där med brustna hjärtan.

I hans fall kunde jag skönja ett möjligt mönster som egentligen inte var sexuellt relaterat. Han mobbades hårt i skolan och de enda han vågade umgås med var yngre barn som inte mobbade honom. På nåt sätt tror jag att hans trygghet hos dom kom att knytas till sex eller iallafall fysisk närhet när han kom in i puberteten, eftersom mer naturliga relationer med jämnåriga hade störts av mobbarna. Min amatörgissning. Och i Pontus fall så visste vi som kände honom att hans regelbundna psykbryt på fyllan hade någonting med hans far att göra. Våra misstankar, när hans brott uppdagades, var att han var ett offer för sin pappas eventuella pedofili.
Nä, en komplett okunnig och blodtörstig pöbel hjälper ingen.
Senast redigerad av Semperexian 2024-11-15 kl. 14:43.
Citera
2024-11-15, 13:58
Medlem
var är alla konfrontationer med ”överklass” …. nääää de har såklart köpt sig fria kvar är ”bottenskrapet” som inte har en chans i världen att punga upp de summor det varit tal om. Tror ni verkligen att det som blivit uthängda representerar alla i samhället? knappast!
Sedan resan till Thailand fin fin semester alldeles gratis och Dumpens betalkort gick förmodligen varmt på barer och restauranger, Vad uträttades i Thailand? INGENTING precis INGENTING!
Eller kanske finns det någon i Thailand som agerar ”bank” … som får en slant för att uppbringa sitt konto
Citera
2024-11-15, 18:19
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lily666
var är alla konfrontationer med ”överklass” …. nääää de har såklart köpt sig fria kvar är ”bottenskrapet” som inte har en chans i världen att punga upp de summor det varit tal om. Tror ni verkligen att det som blivit uthängda representerar alla i samhället? knappast!
Sedan resan till Thailand fin fin semester alldeles gratis och Dumpens betalkort gick förmodligen varmt på barer och restauranger, Vad uträttades i Thailand? INGENTING precis INGENTING!
Eller kanske finns det någon i Thailand som agerar ”bank” … som får en slant för att uppbringa sitt konto

När dom börjar rota i det där ordentligt så kommer dom hitta skumma transaktioner, med tanke på att Impulskollen redan har erkänt hur viss del av pengarna har studsat tillbaka till Dumpen, nu tror inte jag att det är det enda utan det finns pengar någon annanstans, det får vi hoppas åklagaren hittar.

Jag är rätt säker på att Impulskollen har mer fakta än vad vi redan har fått veta, säkerligen någonting som kommer tillkännages till en åklagare. Sist jag såg Thomas Bodström så kändes fallet kassaskåpssäkert, det kommer bli fällande domar på Patrik och Sara.
Citera
2024-11-15, 18:25
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eerieye
Sara Nilsson har tydligen påstått att den avhoppade "fiskaren" har begått sekretessbrott när hon lämnat uppgifter om Dumpens förehavanden. Med sekretessbrott förstår jag brott mot OSL, men den lagen gäller ju bara personal inom vården och socialtjänsten etc.

Avhopparen blev polisanmäld för detta, av Dumpen som tydligen inte hade tittat i en lagbok eller googlat upp relevanta lagrum.

Hon är ju livrädd att flera avhoppare ska börja prata så därav en polisanmälan, kallas PANIK.
Citera
2024-11-15, 18:41
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
500+ pedofiler har outats till allmänheten, lärare har blivit av med sina jobb, ett tiotal har tagit sig av daga. Om du inte anser att det är att motverka nya offer så är det ingen poäng att diskutera vidare. Antingen är du för korkad eller så prioriterar du pedofilers välmående över barnens.

Dom där 500 personerna är inte pedofiler utan bara människor som inte gick att utpressa, därför hängdes dom ut.
Dom som tog sitt liv är inte heller pedofiler utan dom tog livet av sig för att skammen över att utmålas som pedofil blev för jobbigt, en pedofil tycker att han hjälper barnen och har aldrig gjort något fel, en pedofil tar nästintill aldrig sitt liv.

Dumpen ser till att fler pedofiler klarar sig för att dom förstör polisens arbete och om man nu skulle vara rik så tycker dumpen att det är okej att slippa uthängning om man pröjsar för sig.

Att dumpen är en bluff insåg jag redan första gången jag såg en konfrontation, killen var ju förståndshandikappad. Jag undrade hur dom kunde finansiera sitt resande, donationer påstod folk, för vare sig Sara eller Patrik sitter på ett CV dom kan visa upp på en anställningsintervju, nu vet vi att det finansierades med utpressningspengar.

Dom som sponsrar Dumpen på deras hemsida är också gäddor som köpt sig fria genom falsk sponsring, dvs utpressning igen!

Att folket i samhället tror att två knarkare ska rädda Sveriges alla barn från pedofiler är patetiskt.
Citera
2024-11-15, 19:25
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eerieye

Det där är så fånigt. Även om Sara lyckats skriva ett kontrakt så har vi visselblåsarlagar. Om sekretessavtal kunde täcka att inte gå ut med korruption så skulle varenda bluff-företag tvinga sina anställda att skriva på sådant.
Citera
2024-11-15, 19:29
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:

Tror du de som blivit uthängda av Dumpen och pressade på sina livsbesparingar är mindre farliga för barn när de inte har något att förlora längre?

Dumpen tar dessutom bara fast de mest korkade idioterna som existerar, riktiga pedofiler ger sig på barn i sin närhet alternativt låtsas själva vara barn online och efterfrågar nakenbilder som de sedan hotar att sprida om barnet inte gör vad pedofilen säger.

Seriöst, ingen riktig 14-åring är intresserad av att träffa de fula gubbarna som Dumpen tar fast. En riktig 14-åring blockar direkt om Bosse 76 skickar en selfie på sin feta mage och lilla gubbkuk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in